Dagbok

MÅNDAG

3 november, 2014

God morgon bloggen

Sov as dåligt inatt igen! Jag har bestämt mig att skriva ner alla mina drömmar så fort jag vaknar upp. För det känns som om mina drömmar försöker bearbeta saker som jag inte orkar ta i mitt vakna tillstånd haha.

Ska strax iväg till jobbet på skolan, sen ska jag till Victoria på ett möte. Får se hur det blir nu på lördag, om jag spelar eller inte.

Har många spelningar på G och det är verkligen jätte kul. Jag har hittat det jag verkligen älskar, som inte kräver mycket tid från mig. Jag har inga problem och sitta hemma o träna. Men att fota är tyvärr inte lika kul, jag har tröttnat och jag tycker inte det är alls lika kul som förr. Tror det har med all skit jag fått stå ut med. Därför har jag mitt standard pris som många inte betalar, mest företag och skivbolag.

Men att Dj, det är som att gå på en spelning och fota, jag älskar båda sakerna. Man känner sig fri, de finns inga problem i världen och jag tänker knappt på något. Kommer inte heller begränsa mig, ska testa på house tänkte jag. Finns en del house musik jag gillar och skulle lätt kunna tänka mig o köra det också.  Men vi får se, jag kommer inte börja spela ett helt sätt ute om jag inte känner mig 100% bekväm med det.

 

Kolla på denna brud, så där tänkte jag. Så vill jag lära mig. Det hon har gjort är att träna som fan. Och jag kan spela hiphop musik utan hörlurar, så långt har jag kommit. Och trap musiken kan jag även spela utan hörlurar. Men så här jävla bra vill jag bli!

Men ny vecka och nya äventyr. Ha en super fin dag!

 

Dagbok

Kommade vecka

2 november, 2014
10559878 10152718776420865 5649897766824876056 n

Har fått massor av saker gjort idag. Planerat kommande vecka och gigs, svarat på mail och fixat massa annat som jag behövde få ihop. Bokat in ett par möten också.

Ska nog gå och sova snart. Är rätt peppad inför kommande vecka. Förhoppningsvis ska jag på ett möte imorrn, men inte fått något svar en. Lite sega människor haha. På tisdag ska jag iväg på ett möte om något filmprojekt som en vän till mig vill involvera mig i. Han ville att jag ska filma något. Just nu vet jag inte så mycket.
Förhoppningsvis kommer Finess  till mig på onsdag så att jag kan ta nya pressbilder på honom. Torsdag ska jag spela någonstans i STHLM. Har inte mer info om det. Linda Pira smsade mig här om dagen och frågade om jag ville spela på en grej som Adidas ska ha. Jävligt kul. Fredag spelar jag i Jakan och lördag ska jag gadda mig under dagen och förhoppningsvis köra på Victoria igen.

Det var lite snabbt om hur min vecka kommer att se ut. Det är verkligen skönt att få börja jobba igen ordentligt efter de kaotiska veckorna jag var med om. haha. Älskar att jag får göra saker som e as roligt varje dag. Så ska det vara med allt i livet!

 

DJ

Kvällen på Victoria

2 november, 2014

Partyyyyy!!!!!!! #victoria

Ett filmklipp publicerat av Melika duvetinte Zakariae (@duvetinte) den Nov 11, 2014 at 6:12 PDT

Som ni vet var jag jag sjuk nervös när jag skulle till Victoria för att jag trodde att det skulle hända massa skit. Men tur nog så hände det absolut inget. Jag vart bara spyfärdig och äcklad av hela grejen. Ville verkligen inte se dom och som tur va så vart jag så äcklad av hela händelsen så jag kunde bara skaka av mig allt och inte ens bry mig. SKÖNT! För jag är värd så mycket mer och om någon inte visar respekt och behandlar mig med respekt så är personen inte ens någon o ha kontakt med. Och det var de sista jag såg från dom och nu kan jag helt seriöst gå vidare på fullaste allvar! Jag är ändå en sån människa som bryr mig om personer oavsett vad de gör mot mig. Men aldrig mer!

Men sak i samma. Vi hade as kul igår jag och tjejerna. Jag spelade lite på lilla golvet men runt 02:00 tog jag över stora golvet en stund och mörda hela skitet. Kommer börja köra på Victoria varje lördag. Tror jag. Ska köra nu på lördag iallafall.

De va någon som fotade mig när jag körde igår och jag tror att jag ska få bilderna ikväll, lägger upp dom senare.

Nästa vecka har jag tre spelningar! Ska bli as nice!

10382813_10152722845280865_5899575206585520678_n 10676130_10152722176550865_6636334147591383367_n

Dagbok

Sista jag skriver!

1 november, 2014
10785068 1564045587140669 2140190274 n

Helloo bloggen!

Jag känner en typ av PMS humör idag och det är fan läskigt! Den ena stunden är jag as irriterad och den andra stunden helt peppad! Jag är så jävla glad att mina vänner kommer ikväll på min spelning! Är sjukt nervös, inte för att spela utan för att det kommer vara en person på plats som säkert kommer gå mig på nerverna. Och jag vet att du är här inne o läser detta, så jag ber dig att inte vara i min närhet, titta inte ens på mig! KOM INTE ENS! Snoka inte, läs för fan inte ens min blogg. Önska jag kunde blocka folk här också, men det blir svårt.

Jag vet hur jag är och jag vet att jag inte kommer vara tyst. Om något eller någon stör mig så pass mycket så frågar jag vad problemet är! Och detta är de sista jag skriver om det här. Jag vill bara vara ifred, vill bara gå vidare med mitt jävla liv och inte ha något med dessa människor o göra. Därför vill jag bara att denna dag ska bli överstökad. Har haft så sjuka drömmar i natt, helt jävla sjuka drömmar. vaknade av att jag ville typ spy. Mardrömmar.

Jag är inte den som hatar människor, det finns bara EN person jag HATAR med hela mitt hjärta och den personen lever inte idag. Det värsta är att jag är på gränsen av hat till en annan personen och samtidigt bryr jag mig om den personen. Kan man verkligen vara så? Min mamma tycker att jag bryr mig om folk för mycket trots att de skadat mig på olika sätt. De e helt sjukt, jag har själv börjat förstå att jag är så. Jag gör mycket för människor och förväntar mig aldrig något tillbaka.

Men jag vill inte bära hat, jag tycker det är ett stort ord, det är för stort för att använda. Jag hoppas bara att jag slipper se dessa människor, för jag orkar inte längre med drama, huvudvärk och stress. Jag e för gammal för detta. FÖR GAMMAL!

Så låt mig vara! Jag gillar inte den här sidan av mig, pallar inte ta fram mina 7 diagnoser o skapa kaos HAHAHHAHAHA! SÅ jävla tråkig jag e!

Men nu slutar vi upp med all negativitet och går vidare! inte bra för hälsan. Nu ska jag tvätta, städa och göra massa annat kul. haha. ska ju förfesta innan spelningen ikväll hos mig!

Dagbok

Freedaaag!

31 oktober, 2014
IMG 1440

God morgon bloggen!

Idag e de fredag och jag är sååååå redo för helgen! Tänkte ta med mig all min musik till jobbet för att fixa lite inför imorrn. Vi ska ändå sitta och kolla på film hela dagen idag. Kan passa på och sitta vid datorn samtidigt, om det är lugnt dvs. Men det tror jag.

Ikväll ska jag äta middag med Mariella och ta ett glas vin på East. Vi kommer ta det väldigt lugnt ikväll. Tror knappt att jag ens vill dricka ett glas vin idag, kanske tar en alkoholfri drink! Beror på mitt humör. Men vi ska äta sushi. Så gott.

Drar även till Spånga en snabbis och fixar ritning och allt till den nya tatueringen. De e fan dax för det här igen. Han som jag snackar med är as rolig så det känns bra att gå till någon som är social o rolig.

Imorrn är det däremot FEST! Har även bjudit över ett par kompisar för förfest innan min spelning! Kommer bli as grymt. Är redo för att röja och ingen kommer kunna förstöra min dag. INGET! Ha en super fin dag

Dagbok

get the FUCK out my face

30 oktober, 2014

Det är inte ofta jag blir arg, de händer jävligt sällan att jag blir as arg! Det som händer när jag blir arg på en person är att jag säger upp min vänskap med personen på alla sätt och släpper aldrig in personen igen. Släpper jag in personen igen så är det på en ”hej” nivå. Ytlig och inget annat! Men de måste gå riktigt långt för att jag ska göra en sån grej.

Idag var det en sån dag, jag blev så arg och jag blev så irriterad att jag tackade för mig, sa upp allt och gick vidare. Jag blockerade personen och bad personen att radera mig från allt personen hade med mig.

Jag kan bli irriterad lätt, men de går över lika lätt! Men fyfan, vad arg jag var! Snackade med en kompis typ direkt efter så att jag fick ut allt. Och sedan kom brorsan och krille hit för att fixa min nya soffa! Nu e jag inte arg längre. Nu har jag lagt det bakom mig och kan gå vidare. På något sätt har jag hittat tillbaka till lugnet. Förutom en svullen mage, stress mage som det kallas. Min mage kan bli som en ballong när jag blir as stressad och det blir jag under konflikter. Men det känns bra, allt känns bra!

Jag hatar när jag blir arg, för jag är inte alls trevlig, men fick verkligen ut alla känslor.

Därför passar denna låt till denna händelse. Speciellt reffen.

Nu ska jag stänga av stora datorn och nanna kudden. Ska nog kolla lite på TV och varva ner. Kanske fixar lite med musiken inför lördag! Känns för tidigt att sova nu!