Dagbok

Nästa grej

30 oktober, 2014
page2

God morgon bloggen!

Vaknar as trött, vilket jag gör varje dag! Men jag vänder på det så fort jag går upp ur sängen. Jag blir alltid super pigg när jag vet att jag ska dra till jobbet. Idag ska vi fira Halloween på jobbet, ha disco o äta massa gott. Ska bli super skoj!

Hade tänkt och lämna in min skivspelare idag, men det kommer jag göra imorrn istället, tror jag! Ska ringa o fråga om de har öppet imorrn. Har ingen koll på dessa röda dagar eftersom jag jobbar mån-lör!

Imorrn ska jag även ta tag i det här med tatueringar! Jag ska nämligen åka till Spånga och träffa en snubbe och diskutera min nästa tatuerning! Vi ska försöka få klart det jag redan har och fortsätta i samma stuk! Polka Trash är något som inte många har och det är jävligt unik och annorlunda! Men ska göra något riktigt nice. Vi börjar på skulderbladet och gör klart det där och sätter ihop allt med resterande tatueringar som finns där.

Hip Hop, Internationell Musik

Grindin

29 oktober, 2014

Ny video med snyggingen August Alsina. Så jävla bra! Så jävla snygg! Så jävla HET! Kan någon boka honom till Sverige? Har velat se han ett bra jävla tag!

Jag bara längtar tills nästa år, då jag är i de där landet där jag kan se alla artister live när jag vill! Men helt seriöst, han är riktigt bra!

DJ, Nyhet

Club N2 1 Nov med mig som DJ

29 oktober, 2014
10437725 10152498181518041 1781432162369645190 n

♫♫♫ HALLOWEEN & 4 ÅRS JUBILEUM (!) ♫♫♫
För 4 år sedan startade vi Nattklubb Entourage och vilken resa vi har haft! SJÄLVKLART ska detta firas stort med nytända och superheta [Club N2]!! Inte nog med det, vi spökar till det rejält med årets läskigaste utgång, HALLOWEEN. Dagen till ära har vi galna priser att erbjuda där bästa utklädnad vinner priser upp till 5000 kronor!

Jag kommer att ta över lilla golvet inne på Victoria och spela Hiphop, RnB, Dancehall och trap! Med andra ord, när jag kör så  ska inte en ända människa stå still!

Men det brukar aldrig vara några problem.  Kommer bli sjukt nice! Hoppas ni kommer.

Mer info om eventet hittar ni på FB: https://www.facebook.com/events/845499778835216/?fref=ts

Dagbok

Eyy lyssna

29 oktober, 2014
2 okt 051

Varje gång jag får en svacka i livet och tar mig upp ur det blir jag sjukt inspirerad och får as feta idéer! Nu har jag fått en as bra idé om hur jag ska utveckla mig som dj! Det som är nice är ju att jag redan har as feta bokningar i Nov och spelar i stort sätt varje helg! Har en annan grej jag väntar svar på som jag får veta på söndag. Då kan jag berätta mer om det.

Här om dagen skrev både Dj black moose och Ametist väldigt peppande saker till mig! Och under så kort tid har jag fått överfeta spelningar och kört väldigt mycket. Nästan varje helg! Och för mig är det viktigt att det låter bra när jag spelar. Jag vill som sagt inte vara ännu en bloggare som DJar, vilket många redan ser mig som.

Om jag får tid över ska jag testa och spela in ett mixtape, en annorlunda tape. Ska testa på något jävligt kul! Jag vill inte heller begränsa mig.

Jag är peppad till max! Älskar att jobba och jag har glömt bort kärleken till jobbet. Men har hittat tillbaka!

Men imorrn måste jag lämna in min mixerbord på lagning, en av knapparna fungerar inte! Ska ringa dom idag och se hur långt tid de kan ta för att fixa den. I vilket fall måste jag göra det. För om det blir som jag vill på söndag, då kommer jag behöva den hela tiden hehe.

Så skönt och känna mig människa igen!

Nu ska jag iväg på behandling och sen städa här hemma för brorsan och en kompis ska komma o hämta min soffa och ge mig en ny soffa!

Dagbok

Im free MFS

29 oktober, 2014
540437 10152712612860865 8303865084061364176 n

Det är så JÄVLA skönt att det är över! Ja, nu e allt 100% över och det känns så jävla bra! Vaknade upp imorse och kände hur mina känslor bara försvann. De va som om någon tog dom i från mig och jag känner inget alls. Fattar ni va skönt. FRII! haha. Nä men helt seriöst, inatt fick jag veta något som gjorde mig illamående, lite äcklad och fick mig att känna mig som största idioten. Jag tror att det gjorde att allt bara försvann! Och det tänker jag inte hålla inom mig! Och det är bra, för nu kan jag fokusera mig på att börja jobba igen och hitta min inspiration på fullaste allvar! Inte nog med det, jag kan söka till skolan som jag tänkt o gå i! Nu är jag även peppad till max, jag har hittat inspiration och jag har fått tillbaka min kraft till att göra vissa saker.

Men jag är SÅÅÅ glad att jag gick igenom detta. För jag fick lära mig as mycket saker om min älskade diagnos. Och jag är så redo för detta, vad livet har att ge och allt som kommer ske. Jag vet att jag är en bra människa och jag gör bra saker. Ska aldrig sänka min självrespekt igen och sätta mina känslor på sidan för att andra ska må bra! Ohh hell no! Men nu vet jag och jag är så jävla glad att det hände.

Nu ska jag dra till jobbet. Bjuder på min as heta Gym bild. Älskade gymmet. Där kommer jag vara rätt ofta! Ha en fin dag!

 

 

Dagbok

God morgon

28 oktober, 2014

Jag är sjukt jävla seg just nu! Vaknade lite försent. Eller nä de gjorde jag inte, jag är i tid, men lite mer stressig på morgonen. Ska strax på terapi vilket jag gjort ett bra tag! Älskar det, så skönt och få gå till någon o bara snacka massa skit om allt o alla och om andra saker. Sen ska jag förbi gymmet lite snabbt innan  jag drar till jobbet.

Känner att jag är mig själv igen. Äntligen, all lust till allt har kommit tillbaka. Men så är det, det är bara JAG som kan bestämma hur det ska vara, hur jag ska må. Men vissa saker var tvungna att hända och det hände. Men det var nog jag som var tvungen att bestämma mig hur jag skulle ha det!

Kör på lite morgon musik! Ska springa ner till cafet och köpa frukost!