Från och med nu kommer jag att blogga på Kingsiemag och direktlänk hittar ni här: http://www.kingsizemagazine.se/bloggar/duvetinte/
Från och med nu kommer jag att blogga på Kingsiemag och direktlänk hittar ni här: http://www.kingsizemagazine.se/bloggar/duvetinte/
Det släpps fan ta mig jävligt bra musik nu för tiden!
Dessa två tillsammans, jag tror jag blev kär precis! Perfekt låt till mitt sett på lördag! Ska köra lite annorlunda och då passar denna perfekt! Helt in love!
Ingen har väl missat Dani M’s senaste video? riktigt bra! Jag gillar Dani M, har alltid gjort det.
God morgon bloggen!
Känns som om jag börjar komma igång med mina rutiner. Så jävla niceee! Allt börjar bli bra. Fatta inte ens vad fan jag höll på med förut. Kunde ingen typ skakat vätt i mig? Hur som haver. Ska strax på behandlingen och jag har verkligen längtat. Jag älskar min behandling, det är den ända dagen i veckan som jag får vara mig själv, prata om det som jag aldrig kan prata med någon om. Jag undrar vad jag ska ta upp idag? Måste dels berätta vad som hänt under den senaste veckan. Måste berätta om hur jävla stolt jag är över mig själv. Finns saker som jag aldrig skulle ha vågat göra som jag gjort. Det finns människor jag släppt som jag aldrig hade klarat av o göra förut. Det finns jävligt mycket saker jag gjort som jag är stolt över!
Jävlar….! Är stolt över mig själv och det borde jag väl få kunna säga utan att det låter konstigt? eller tar ni det som om jag är självgod? eller va de nu heter.
Jag är tacksam och glad. Igår fick jag veta hur uppskattad jag var på jobbet, det är något som går rakt in i hjärtat.
Men nu måste jag springa och efter jobbet ska jag träffa mina två älsklingar som ni kan se på bilden, samtidigt som jag ska ha möte! Peppad dag trots skit väder.
Ps. Redline kryssningen är nu bestämd. Köper biljetter idag!
Ha en super dag
Ny video från mina favoriter! Jag kan fortfarande inte fatta att jag har sett dom live och träffat dom! Vilken härlig känsla det var! Skulle lätt vilja se dom igen. Synd bara att de inte drog så mycket folk den kvällen. Men hade verkligen velat se dom live igen
Helloo!
Känner mig helt slut. Ska strax gå o lägga mig och sova. Ska upp kl 07:00 och dra på behandlingen.
Har haft ett nästan 4 timmar långt möte med ett gäng as roliga människor som jag ska jobba med nu. De e verkligen as roliga saker som händer för mig.
Så här ser min spelningar ut denna vecka:
Torsdag DJar jag på Linda Piras’ adidas tribes träff
Fredag DJar jag på Riddar Jakob
Lördag DJar jag på Victoria
Ser verkligen fram emot denna vecka, kommer bli SÅÅÅÅ nice. Är as glad att jag ska få köra på Lindas grej på torsdag. Hon Smsade mig förra veckan och frågade om jag ville köra. Varför inte, så jävla nice.
Jag känner verkligen av att det bara går framåt för mig när det gäller Djandet. Får förfrågningar, andra DJs kontaktar mig och de e många som vill boka.
De e nog många som vill ha lite nytt kött bakom spelaren och jag märker av det. Är jävligt tacksam över det, att få vara den som blir bokad och får spela på klubbar. En dröm jag haft sen liten. ÄLSKAR DET!
Men jag måste nog spela in ett nytt mixtape. Ska se om jag behöver använda mig av min skivspelare på torsdag, annars lämnar jag in den på lagning så att jag kan spela in en ordentlig mixtape.
Men jag är så tacksam över all kärlek jag fått den senaste tiden.