Event

Hopsin till Sverige imorrn!

16 oktober, 2014

Åååå! Jag tror inte ni fattat hur mycket jag sett fram emot morgondagen! Äntligen ska jag få se Hopsin igen! Men jag e lite irriterad på honom. haha. Han är SÅÅÅ jävla seg på att svara, sjukt frustrerande. Han är alltid så när han är iväg och uppträder. Han har även sin brud med sig vilket blir svårare o få tag på honom. Han är inte inne på skype eller hans privata FB! Testade och smsa honom, men han svara inte. Får skriva till hans Dj imorrn. Han är lättare o få tag på haha. Vi snackade förra veckan så jag skulle höra av mig imorrn för de visste inte vilken tid de skulle vara i sthlm.

Jag ska fota och recensera spelningen, väntar även på svar om att göra en intervju! Kommer bli jävligt nice hur som helst!

NALEN imorrn, fredag!

page1

Dagbok

Vågar känna

16 oktober, 2014
10502716 1452972308305647 1454062161 n

God morgon!

Igår gjorde jag något jag inte trodde jag skulle klara av! Jag har vid flera tillfällen skrivit att jag vart med om något riktigt hemskt som 5 åring. Jag har även gått ut med det i min poddcast förra året. Jag har däremot haft sjukt svårt att skriva det med ord här i bloggen. Men har absolut inte svårt o berätta till någon. Däremot har jag jävligt svårt att säga vad som hände, i detalj. Igår fick jag för mig att börja skriva ner mina känslor på ett dokument. Det sluta med att jag skrev ner exakt allt som hände när jag var 5 år. För första gången i mitt liv kunde jag få ut det genom att skriva. Det finns inte någon på denna planet som vet detaljerna, förutom jag!

Jag satt i nästan 2 timmar och bara skrev ut allt jag kände och de jag mins från händelsen. Skrev ner allt jag mins från de två händelserna som jag önska jag kunde sudda bort. Men det var skönt, gråta samtidigt som jag fick ut det ur systemet. Har man svårt och prata med någon som jag har, då tycker jag att man ska skriva ner det. De hjälper, skriv det om o om igen. En liten klump försvann. Jag fick ut det jag burit på i 24 år. Det är helt sjukt. Detta är verkligen det värsta jag varit med om. Och jag önskar inte ens min fiende få gå igenom det!

Hade verkligen ingen lust med GTA igår kväll, men jag tog mig i kragen och spelade ihop med Felix och sötnosen. För jag vet att jag blir glad av att spela ihop med dom! Det är riktigt kul och det vet ni redan att jag tycker. Blir verkligen glad att skypa med dom och spela. Så det var bara att torka bort tårarna, samla mod och spela!

Idag blir det jobbet, sen kanske hänger med Kungen. Var evigheter sen jag hängde med honom. Har saknat Fernando o Kunden, behöver mina inspirationskällor igen! Ååå! Det är jag och Kungen på bilden!

Hoppas på en bra dag, känner inte för att gräva ner mig av dessa känslor som påminner mig om allt skit! Ny dag, nya tag! Känns mycket bättre idag! Tänker inte heller ursäkta mig för att jag är människa och gått igenom saker. Men för guds skull, håll inte in det ni vart med om, bär inte på saker ensam. Dela med er, prata om det. För det är inte kul när man bryter ihop av händelser man vart med om och inte kunnat hantera det. Jag har försökt förtränga det! Men inte längre, nu jävlar ska allt bort!

 

Dagbok

X

15 oktober, 2014

Skrev ett as långt inlägg med massor av tankar, men kände efter att jag inte ville lägga upp det. Ska börja skriva av mig privat igen. Tror det känns bättre att göra det.

Lyssnar på Chris Brown samtidigt som jag har mixade känslor. Ska ta o fixa lite små grejer och sen ta och sova. Ha en fin kväll!

Dagbok

Onsdag

15 oktober, 2014
10725185 657801931006510 1554957964 n

För första gången insåg jag hur jävla bra behandlingen är som jag går på! På något sätt fick jag avreagera mig. Och de bästa är att jag är inte den ända som känner så. Aldrig har jag träffat någon som på riktigt kan förstå vad jag går igenom eller känna det jag känner. INGEN av mina vänner gör det, men idag, idag fanns det andra som fatta exakt vad jag kände och allt kändes så bra. Det var som om allt bara vände. Helt plötsligt känns allt så jävla bra igen. Tur nog så har jag även en person som tar sin tid och lyssnar på mig och stöttar mig. Känns otroligt skönt och tryggt! Tacksam som fan är jag idag.

Fick även en bokning i Malmö, så jag åker dit nästa månad och spelar skivor. Ska bli sååååå jävla KUL! Ååå!!! På fredag ska jag Fota och recensera Hopsin spelningen. Känns som om jag vore rätt person för det, känner han, vet hur han är, sett han förr och kan hans musik! min första riktiga recension. Riktigt kul måste jag säga. Nu ska vi försöka få till en intervju. Smsade Hopsin igår, men han e sååååå seg på svara ibland. Så vi får se vad som händer.

Nu ska jag ta och spela lite GTA och varva ner. Blir självklar med Felix och sötnosen. Måste komma på ett nytt smeknamn åt sötnosen för jag tycker det låter konstigt. haha. Kanske borde kalla han för snyggingen eller hetingen hahahah! jävla dålig fantasi haha!

Juste, tog lite nya pix! Hade lite tid över. Min nya t-shirt och keps från Skank!

Dagbok

Morgon

15 oktober, 2014
10649611 10152622052695865 7563477814548566439 n

Jag känner mig så trött! Tror att all tänkande gör mig trött. Jag vaknade försent idag, men tur nog så vet dom på jobbet va jag går igenom. Jag vägrar gå igenom allt skit igen, aldrig i livet! Jag kommer aldrig att falla tillbaka och ingen ska någonsin få mig att gå tillbaka.

Allt som händer just nu är skit bra, för det är exakt detta jag behöver jobba med och det blir så mycket lättare att ta tag i detta när jag har hamnat i dessa situationer. Tråkigt nog drabbar det jobbet. Men ibland måste man tänka på sig själv.

Igår kväll spelade jag GTA med sötnos och hans kompis Felix (hej Felix). Är så glad att jag hittat två st som älskar GTA lika mycket, kanske att jag älskar GTA lite mer en dom. haha. Men det är så skönt och få vara hemma på kvällarna och spela GTA! på något sätt slappnar jag av och slipper stressa över onödiga saker.

Jag har aldrig, aldrig varit den personen som tänk på förhållande, jag har verkligen varit ani killar, det har bara varit problem för mig. Alltid stressat upp mig för helt onödiga saker. Typ ”varför hör han aldrig av sig” som många brudar blir stressade över haha. Jag hade till och med planer på att packa väskan och dra. Men helt plötsligt vänder allt. Och man inser att det finns bra människor där ute, väldigt bra människor. Det gäller bara att ta sig ifrån trygghetszonen och sluta göra det man alltid gör. Man träffar bara samma typer av människor och det är alltid samma sak. Jag har hunnit göra så mycket roliga saker de senaste 3 veckorna sen jag bytte miljö och musik. Jävlar vad kul jag har.

Vad e meningen med det jag skriver? Jo, det är att byt vanor, miljö, FOLK om man måste (bara för en stund eller dra med dom). Det finns så jävla mycket människor där ute, mycket intressanta och roliga saker att göra. Det känns lite som om jag upptäckt helt nya saker, saker jag antingen glömt bort eller helt enkelt aldrig varit med om. Jag är riktigt glad över att jag fick en spelning på ett house ställe, är otroligt glad över det. Skulle aldrig ha träffat sötnosen.

Jag vet vad som är viktigt för mig, jag vet vad jag vill ha i livet. Och fokusen ligger 100% på mina drömmar och mål i livet. Det är bara jag själv som kan stoppa drömmarna. Finns ingen annan som kan stoppa mig! Oavsett! Så om jag skulle vilja packa väskan och dra kommer jag göra det, men de e inget jag vill göra just nu, men varför inte göra det tillsammans med någon annan om det funkar…! Hur som helst, jag tänker fokusera på nuet. i allfall just nu!

Nu ska jag dra mig till jobbet, är as sen!

 

 

Foto, Nyhet

Bilder: Kid Ink spelningen

13 oktober, 2014

Här är alla bilder jag tog som blev bra från spelningen  med Kid Ink! Jävligt grym spelning. En recension finns uppe på Kingsize också! Bilderna får ej användas utan tillåtelse!

För att kolla på bilderna, klicka på pilarna på bilden här ovan