Foto, Livebilder

Solidaritet Arena

19 oktober, 2014
DSC 5923

Igår var jag och lite vänner på Solidaritet arena. Trots att jag inte hade någon lust att dra så gjorde jag det ändå! Jag älskar spelningar och det var riktigt skönt o bara få njuta av en spelning! Det är då jag kan glömma alla problem i världen. Tog massor av snygga pix och de har jag skickat iväg till Kingsizemag. Så de lär väl komma upp inom någon dag eller så.

Men det var as nice vide och mycket folk. Men jag kommer slänga upp bilder här också efter att Kingsize lagt upp.

Event, Nyhet

Finess släpper Ep + Fest

19 oktober, 2014
1922392 378673432283032 6962271185750356323 n

Ingen får planera in något annat på Fredag! Finess släpper sin Ep och det kommer ställas till med en stor fest! Som sagt, jag kommer vara där och snurra USB, backa upp Finess, ta bilder och hänga! Kommer bli så fett! Backar ju nämligen upp Finess. Dessutom kommer det vara massa gästartister! Missa för fan inte detta.

 

Info:

24 Oktober
21:00-01:00
Ljunggren

Facebook

https://www.facebook.com/events/603933773046332/

DuVetInte TV, Foto, Hip Hop, Livebilder, Nyhet

En kväll med Hopsin

18 oktober, 2014
page

Äntligen fick jag träffa min vän Hopsin igen! Sist vi hängde var i Chicago och igår var han här i Sverige. Jag och Mariella träffade upp Hopsin’s dj innan spelningen och hängde bakom scenen. Snackade massa skit och hade as trevligt, sen kom Hopsin och hans flickvän. Han blev super förvånad över att det var jag som skulle göra intervjun eftersom han inte visste vem som skulle göra. Han blev även glad eftersom han var super trött. Bästa intervjun jag gjort tror jag. Fan va kul vi hade och det var inte super lätt för någon av oss att vara seriösa. Ni kommer få se videon och då förstår ni varför. Det var bekvämt och intressant. Spelningen var även as grym, det var en bra show och den kommer ni få läsa om på Kingsize, ni kommer även få se MASSOR av bilder.

Men slänger upp lite grejer här, finns mer på både min och Kingsize instragram

 

Laddar

Hahah LOL! @hopsinson you are so funny! Hopsin berättar om våran relation! Haha! Bästa intervjun jag gjort! Kommer upp på @kingsizemag inom kort!

Visa på Instagram

Dagbok

FREDAG

17 oktober, 2014

Jag hoppas verkligen att det börjar vända för mig! Igår vågade jag erkänna hur jag mådde till honom. Det var på något sätt väldigt skönt och kunna få ut det! Jag måste börja lära mig att alla killar är inte likadana och att jag måste ge dom chans då o då! Eftersom mina egna erfarenhet och känslor kommer upp blir jag ap rädd för vad som kan hända. Det dummaste jag även måste ha gjort är nog att jag förträngde allt och grävde ner mig i jobb för 7 år sen! Men nu har jag bestämt mig att ta itu med allt. Som tur är han förstående på något sätt, han finns där. Kanske inte som jag vill att han ska göra, men hans stöd finns där. Mitt sätt är alltid krävande. Och i efterhand var det inte alls jobbigt och säga att jag har mått och mår som jag gör! Jag är alltid rädd att bli dömd, men i dessa lägen inser man vad man har.  Jag är verkligen tacksam och jävligt glad att jag träffat honom.

917184_418205061664476_1339733841_n

Igår träffade jag även Kungen. Jag tvingade som sagt mig själv  in till stan för lite häng och det tyckte han var super bra. Vi tog en fika och pratade om allt. Jag har verkligen saknat kungen och det var skönt och bara få hänga. Vart inte så länge eftersom jag inte orkade vara kvar så länge. Men båda köpte en varsin bok.

Jag älskar självhjälps böcker, tycker det är så intressant. Allt som har med psykologi är väldigt intressant! Jag läser det inte bara för att det ska hjälpa mig utan för att lära mig saker som man kan använda. Jag har själv pluggat socialpedagog och jag kan sitta  i timmar o läsa böcker inom psykologi! Detta är en sak som många inte vet! jag har hur många böcker som helst. Vill ha fler!

Jag har alltid vart intresserad av ACT-metoden. EN blandning av KBT & DBT! En så länge verkar boken vara jävligt intressant.

Dagbok

Torsdag

16 oktober, 2014

IMG_0979.JPG

Sitter på tåget på väg in till stan! Hade tänkt o ställa in dagens häng med Kungen, kände verkligen inte för att häng idag! Men när jag smsade honom o sa att jag inte va på bästa sidan så fick jag ett sms tillbaka som ändrade på hela mig! De va som om han förstod att något inte stod rätt till! Är så jävla tacksam över att ha sånna vänner som fattar! Så jag bestämde mig för att åka in till stan o träffa honom! Ska bli såååå jävla nice! Bara få hänga o göra något kul! Har inte träffat han på en månad eller något! Helt hypad hehe!
Tog en lång o skön promenad idag på lunchen, gick upp för hammarby backen. Det var de bästa valet jag gjorde idag! Kändes så skönt efter!
Ska försöka klippa ihop en video till Finess ikväll! Men jag bloggar mer sen! Ska bli fett med häng nu!