Dagbok

Do what you like

22 oktober, 2014

This may be my last time, so I’m a do whatever
This may be my last chance, for me and you together
I can be your honeycomb (Your honeycomb)
And we can fly together
You’re so sweet, I taste it baby
I just, I just

 

När man hittar en låt som säger en del som man känner…! hamnade av en slump på denna o fastnade på första delen!

 

Dagbok

I Don’t Fuck With You

21 oktober, 2014

don’t fuck with you
You little stupid ass bitch, I ain’t fuckin’ with you
You little dumb ass bitch, I ain’t fuckin’ with you
I got a million trillion things I’d rather fuckin’ do
Than to be fuckin’ with you
Little stupid ass, I don’t give a fuck
I don’t give a fuck, I don’t I don’t I don’t give a fuck
Bitch I don’t give a fuck about you or anything that you do
Don’t give a fuck about you or anything that you do

Dagbok

Tröttis

21 oktober, 2014
10727574 840303349324573 1061933000 n

God morgon bloggen!

Igår lämnade jag min andra dator på jobbet, borde ha tagit med den eftersom jag använder den för att skriva av mig saker som jag behöver få ut! Blev inte många timmars sömn för min del. Somnade på soffan och vaknade hela tiden.

Nu ska jag iväg på behandlingen och sen till jobbet. Är så jävla trött idag! Men jag tvingar upp mig själv.

Satt o snacka med Bellz igår och hon är en av de få som verkligen känner mig och vet hur jag fungera. Det var så skönt o bara få spy ut allt för henne. Försökte spela GTA igår och de gick inte bra alls, hade inge ork. Det är som om mina krafter är helt slut!

Jätte konstigt, på riktigt De e något allvarligt fel på mig! hahaha

Dagbok

Den här dagen

20 oktober, 2014
1620500 10152696056905865 6294419038725187940 n

Äntligen hemma! Känner mig helt slut! Jobbat i 11 timmar idag! Det var länge sen jag jobbade så många timmar. Har försökt minska på jobbet en hel del, men nu har jag saknat att jobba så mycket. Är helt sliten, det tar på mina krafter att behöva gå igenom allt som jag går igenom i mitt privatliv. Men idag insåg jag vilka underbara människor jag har runt om kring mig. Fan vad fina vänner jag har. Tror det är första gången  jag verkligen fattat att jag har så fina vänner runt mig. Känner mig inte alls ensam längre. Uppskattar dom som fan!

Men idag försökte jag plåta på John Legend, det gick sådär. Han körde en av mina favoritlåtar så att jag blev så känslig att jag inte gick och såg hela spelningen. Jag klara inte av att sitta där o lyssna.

Men annars har dagen vart bättre en vad jag trodde att den skulle bli. Mina elever får mig alltid att bli glad.

Men nu ska jag ta och spela lite GTA innan jag varvar ner för kvällen. Ha en fin kväll mina fina läsare

Dagbok

Örfila Dig Själv

20 oktober, 2014

God morgon bloggen!

Att vakna upp och känna sig förbannad är inte kul, men denna känsla jag känner just nu kan rädda min dag! Jag är arg på ett jätte bra sätt, om det ens går och tänka så. haha!

Jag insåg något när jag vaknade, det var som om någon gav mig en örfil och bad mig att öppna ögonen. Där efter kokade jag inombords. Nu sitter jag här och känner mig sjukt irriterad över en sak! Hur fan kunde jag sänka mig så lågt! F de här!

Ny vecka och jag ska ta nya tag, eller vad man nu säger. Idag skulle jag ha fotat Finess, men måste ställa ni idag också för jag skulle visst på en spelning och fota! FAN! Men imorrn, då måste jag fota!

Nu ska jag rulla till jobbet och krama på mina elever, de ger mig verkligen glädje. Blir så glad av att få se dom. Älskar verkligen mitt jobb, underbart!

Hip Hop, Internationell Musik

Stressin

19 oktober, 2014

De e så här jag gillar J-lo, de e så här hon är som bäst! Iallafall vad jag tycker! Nice och höra lite nytt från Fat Joe!

Denna kan jag lätt spela ute!