Foto, Mingelbilder

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge?

9 oktober, 2012

Många som undrar när bilderna kommer upp som jag tog på Vardagsrummet. Jag vet inte exakt när de kommer upp, men klicka in på Vardagsrummet på facebook och gilla deras sida för att veta när de kommer upp. eller följ min blogg varje dag eftersom jag kommer lägga upp allt här när dom väl lagt upp det.

Facebook sida hittar ni genom att klicka här!

Här har ni två bilder från kvällen med bl.a Sanny, Damon och Sabri!

DSC084731

Älskar detta kort på Sanny och Sabri! Så jävla gullig bild! heheh! 

Sabri brukar spela på V-rummet rätt mycket! Han är en av de bästa som spelar på den klubben måste jag säga och det är inte för att vi nyligen lärt känna varandra utan det är sant! Han är fan as cool snubbe!

Har redan bestämt att jag ska fota både Sanny och Sabri inom kort!

DSC08451

Dagbok

JObba jobba jobba! stressss

9 oktober, 2012

Känner mig helt stressad! Måste lära mig och gå upp som jag gjorde förut! Nu går jag inte upp 05:30 längre! Jag går upp kl 07:00 och har knappt någon tid att blogga för jag är för trött!

Igår kväll lekte jag med min nya blixt! haha så här kul kan jag ha för mig själv!

drar till jobbet nu! ha det braaa

DSC08502 vert

Outfit

Allt finns på nätet!

9 oktober, 2012

Vet ni vad det bästa med internet är? Det är att man kan hitta vad som helst där och inom en snar framtid kommer man inte ens behöva gå ut för att shoppa utan man gör det endast med ett klick! Min barndomsvän har tillsammans med sina vänner skapat en jätte fin webbshopp som säljer receptfria läkemedel och massa annat bra att ha! Jag klickade hem lite saker där i från och de har snabb leverans!  Dom säljer hur bra saker som helst! Är man sjuk och inte orkar gå o köpa något kan man beställa på nätet istället! Bra va? Kolla in liteont.se !

 

DSC08504

Vad väntar du på? In och kolla hemsidan! 


Outfit

I Love TCBC!!!!I Love TCBC!!!!

8 oktober, 2012

Asså har ni sett dom nya grejerna som TCBC har fått in? SJUKT snygga kläder! Wohoow! Har ett par plagg med detta märke här hemma och jag måste faktis visa er lite av deras saker!

En sak som jag använder varje dag är deras tygväska! Älskar loggan!

Tygväskan passar perfekt nu när jag stickar och virkar. får platts med allt. Har desutom ett par Hotpans med loggan på! sjukkt snygga! Kan tyvärr inte fota mig i dom, de är inte till för er att se! hehe

men de finns massor av bilder på deras hemsida med deras kläder!

Har skrivit om dom förut för er som inte visste det!  Checka in sidorna ASAP!

Lookbook:
http://www.thecoolboysclothing.com/Lookbook

Facebooksida:
https://www.facebook.com/thecoolboysclothing

 

DSC08505

Vet ni vad jag älskar med dom? Det är att de har en rockig stil! 

Lookbook:
http://www.thecoolboysclothing.com/Lookbook

Facebooksida:
https://www.facebook.com/thecoolboysclothing

DSC08505

Dagbok, Personligt

work hard play hardLove this song

8 oktober, 2012

Jag förtår fortfarande inte hur jag hinner med så mycket! Jobba, fritid, blogga och jobba! hahah! Min dag har varit riktigt jävla bra! Trodde de skulle gå åt skogen men jag blev förvånad och stolt över hur dagen gick! Jag tror inte heller ni förstår hur mycket jag älskar att jobba med barn och ungdomar! Det får mina dagar att ha en mening, eller hur man nu säger!

Jag har aldrig älskat mitt liv så mycket som jag älskar det just nu och jag tar det inte för givet! Men jag älskar verkligen det jag gör, på alla olika sätt! ALL JOBB!

idag blev jag uppringd av en vän till mig som var intresserad av att bli fotad, på kvällen fick jag mail om förfrågning om jag kunde fota ett event den 26 okt. Så klart jag tackar ja till dessa saker!

Jag ska vara helt ärlig och erkänna en sak för er. jag är nog en arbetsnarkoman. Så jag sa det! Fan vad det känns bra och säga det! Men vet ni en sak, de känns inte alls som om jag jobbar. Vissa dagar är jobbigare en andra dagar! Men när jag jobbar med bloggen känns det inte som om jag lägger ner mycket av min tid utan den tillhör min vardag!

Jag hann laga mat, titta på 3 avsnitt av en serie jag precis börjat följa och fixat GW bilderna som jag tog för en tid sen! Ska strax gå och sova! Det hinner jag också göra! Jag sover ca 6-8 timmar och gör jag inte det klarar jag inte av dagarna!

Mellan åt har jag också tid att dejta och umgås med vänner! Träffa min mamma gör jag så ofta jag bara kan! Viktigt! Men vi pratar i telefon nästan varje dag!

Jag hinner till och med sticka och virka. jag har fullt upp men jag älskar det! När jag väl skaffar mig en pojkvän och går in i något seriöst kommer jag självklart minska allt annat eftersom jag redan lyckats göra det jag vill när det kommer till jobb! Nu är det en familj jag vill ha, en helt egen familj!

Börjar tröttna på att leva som en nunna, hehe.

Men nu måste jag fortsätta jobba hårt. Måste bara dela med mig en låt som spelas om o om igen!! Det är när jag lyssnar på dessa typer av musik som jag blir helt känslig och behöver skriva av mig!

Ha en fortsatt trevlig kväll och ta hand om er själva och de som står er nära! Massor av kärlek!

Dagbok, Personligt

Borde ja göra det eller inte? den stora frågan!

8 oktober, 2012

Jag har funderat på att trycka upp lite Iphone skal med min logga på. Just nu har jag en egen med mina klistermärken på! Vad tror ni om det? någon som skulle vilja ha?

Funderar på att göra ett antal X och sen ge bort dom till mina fina läsare!

DSC08352

Foto, Pressbilder

Den hemliga trappanthe secret of the stairs

8 oktober, 2012

Känner att jag måste bjuda på en bild på min vän och Artist Bella (Bellz) som jag tog för någon vecka sen!

Jag är inte helt klar med bilden, har lite små saker och fixa bara! Men jag älskar denna bild! Den är jätte fin!

Glöm nu inte, behöver ni någon som fotar då mailar ni till melika@duvetinte.se

bella 1bella 1