Just nu känner jag mig super trött och det kommer gå över snart men jag känner mig jävligt stark. Helgen var helt underbar men i lördags hände det något på kvällen som fick mig att må lite sämre. Kände mig jätte svag och mådde dåligt! Som tur hade jag Bella med mig som sjöng sina låtar i Taxin och trösta mig hela vägen till grabbarna och där blev jag på strålande humör!
Jag är född i kräftans tecken och vi kräftor är otroligt känsliga! Låt er inte luras av mitt utseende. Hård på ytan men mjuk inuti hahha! Som ett ägg. hahaha.
En låt jag haft i huvudet sen dess är Survivor som jag inte kan sluta sjunga på haha.
Ska strax till jobbet, har redan fått lite samtal där i från, men vi får se hur dagen kommer att gå. Det återstår och se!
Vet dock inte hur bra det kommer bli! Hoppas på bästa!






















