Dagbok, Personligt

I’m a F#%king Survivor! Destiny’s Child;Da Brat – Survivor

8 oktober, 2012

Just nu känner jag mig super trött och det kommer gå över snart men jag känner mig jävligt stark. Helgen var helt underbar men i lördags hände det något på kvällen som fick mig att må lite sämre. Kände mig jätte svag och mådde dåligt! Som tur hade jag Bella med mig som sjöng sina låtar i Taxin och trösta mig hela vägen till grabbarna och där blev jag på strålande humör!

Jag är född i kräftans tecken och vi kräftor är otroligt känsliga! Låt er inte luras av mitt utseende. Hård på ytan men mjuk inuti hahha! Som ett ägg. hahaha.

En låt jag haft i huvudet sen dess är Survivor som jag inte kan sluta sjunga på haha.

Ska strax till jobbet, har redan fått lite samtal där i från, men vi får se hur dagen kommer att gå. Det återstår och se!

Vet dock inte hur bra det kommer bli! Hoppas på bästa!

Foto, Pressbilder

Senaste fotojobbet! Photoshoot

7 oktober, 2012

Tänkte att jag skulle bjuda på en bild från fotningen jag hade igår under dagen! Ska sätta mig i veckan och fixa dom!

Tycker denna bild är rätt härlig!

behöver ni en fotograf hör av er direkt till mig: Melika@duvetinte.se

DSC08074 2DSC08074 2

Foto, Mingelbilder

Jobb & Nöjde = Duvetinte.se! Party like a rockstar

7 oktober, 2012

Shiit vilken kväll! Älskar att kunna blanda nöje och jobba ! Det är skönt att jag kan festa samtidigt som jag kan jobba! Fotade mingelbilder igår på Vardagsrummet som numera är stället ni hittar mig på! Röjde kanske en aning för mycket! Bella fick assistera mig och välja ut lite roliga typer o fota! Lär ta med henne varje gång jag ska fota på V-rummet!

Jag har fixat bilderna och skickat över dom, vet inte exakt när dom lägger upp alla bilder jag tog! Jag lägger upp dom i Vimmelbild’s arkivet senare! Tänkte att jag skulle lägga upp bilderna som jag och Bella är med på! Alla dessa bilder har jag inte skickat iväg!

 

DSC08321DSC08335DSC08331DSC08475DSC08474DSC08430DSC08428DSC08321DSC08335DSC08331DSC08475DSC08474DSC08430DSC08428a>

Dagbok, Foto, Personligt

Jag mår bra av att jobba!

6 oktober, 2012

Kom precis hem efter att haft en jävligt bra fotning med två jätte duktiga rappare! Jag har tagit ”press” bilder sen februari tror jag och fan vad stolt jag blir över mig själv! Jag känner själv hur jag utvecklas och lär mig nya saker varje gång jag fotar! Jag har också lärt mig mycket genom att kolla hur andra tar. Att ta från olika vinklar!

Foto är något jag älskat sen jag var liten och något som får mig att må bra! Jag älskar verkligen det! Varje gång någon använder en bild jag tagit med min logga på är det ännu en bekräftelse att det jag gör är bra. Att mina bilder är bra! Och det är MÅNGA som använder bilder jag tar!

Fick precis hem min nya blixt och jag är såå jävla KÄR! Beställde den från nätet och jag är glad över att jag köpte denna blixt!

296222154592961999 7766872

Ska fixa bilderna i veckan o lägga upp! Nu ska jag ta och titta på en film, äta och vila inför ikväll!

 

Dagbok, Personligt

En klapp på ryggen!

6 oktober, 2012

Nu är jag klar med mina vantar! Det tog mig ca en vecka att göra dessa vantar och jag är otroligt stolt eftersom jag inte gått efter ett speciellt mönster, utan jag gjorde allt från mitt huvud!

Desutom är jag otroligt stolt över mig själv eftersom jag aldrig gjort klart något som jag påbörjat! Har sjukt svårt att avsluta något stort.

Jag är otroligt nöjd och detta är ännu ett bevis på att inget är omöjligt! att jag klarar av att göra dessa saker som jag aldrig trodde jag skulle klara av! Jag visste knappt hur man virkade förens jag började med dessa vantar! Allt jag gjorde blev pankaka.

Ni kanske inte tycker det är värsta grejen, men för mig är detta en stor sak! Lite klapp på ryggen! Nu har jag börjat sticka en halsduk! Varför köpa när du kan göra det själv!

Och vet ni, det är otroligt skönt att sitta o virka/sticka en timma. Man får lugn och ro!

296118809232492056 7766872

Foto, Hip Hop

Gå din väg! HHS x6

5 oktober, 2012

Svårt att hålla reda på alla skor man lagt upp! Men ni är grymma som fortsätter gissa på skor trots att jag inte frågar! 

Kärlek till er läsare! 

DSC05032