Dagbok, Personligt

Fördelen med att blogga?

5 oktober, 2012

Så jävla kul med massor av paket, eller vad säger ni?

Det innehåller massa kul. Min mamma blev förvånad över vissa saker jag fick hem. Har ett paket till som väntar på att få komma hem!

Ska försöka lägga upp lite bilder senare!

Vad tror ni det finns i paketen?

074

Dagbok, Personligt

No Love

5 oktober, 2012

Godmorgon mina fina läsare!

När jag vaknar försent kan tyvärr bloggen drbbas av det! Ville inte gå upp igår och ville verkligen inte gå upp idag! Man blir väldigt trött efter en lång vecka och det är OK!

Som det ser ut kommer jag vara hemma ikväll. Känner nog att jag måste ta tag i vissa saker! Desutom bangar mina vänner på att gå ut! L O L!

Men imorrn har jag en fotning på dagen och sen på kvällen ska jag Fota på V-rummet!

Har mycket på jobbet också. Idag är jag vikarie i Musik. Brukar vara det lite då och då!

Har förberett en jätte bra lektion! Sen har jag en lektion med en elev. Älskar verkligen jobbet.

Idag handlar halva lektionen om Eminem. Förstår ni? Jag får i 30 min lyssna på eminem, gå igenom hans texter och prata om honom tillsammans med min elev!

Tycker det är viktigt att diskutera musik vi lyssnar på idag!

Får se hur det går!

Dagbok, Personligt

Hello good morningADHD

3 oktober, 2012

Ibland undrar jag om jag är bitter eftersom jag gör vissa val! Tex att inte lägga upp all musik som släpps, eller känna den där känslan av att vissa inte förtjänar det! Men jag är ju helt ärlig. Meningen var att hjälpa andra men när man inser hur mycket S K I T man får ta vill man inte hjälpa de som inte förtjänar det! Svårare en det är de inte!

Nu är jag också bokad till Ametist! Ser fram emot och få komma dit och berätta vad det är jag gör och hur stor svensk hiphop kommer vara en del av det jag gör!

Fota är en stor del av mitt liv och jag älskar verkligen att fota!

Nu på lördag kommer jag fota på min favoritklubb V-rummet! Gillar hur det droppar in massor av foto jobb! Ni kan boka mig på melika@duvetinte.se men tro inte att det är gratis! Om ni inte har pengar så finns det andra lösningar! jag jobbar inte gratis!

Har desutom en annan fotning på lördag under dagen. Ska ta ett par press bilder! FÄÄTT!!

Har en lång dag idag! Ska till jobbet och när jag slutat åker jag till Kista. Ska på möte på KFUM gården och prata om festivalen vi har och sen ska jag ha en liten möte med Underhundar! Får se vart vi hamnar!

Hip Hop

Sebbe Staxx vs Shazaam = Bästa jag sett!

2 oktober, 2012

BÄSTA Battle jag sett på länge och fy FAN vad bra Sebbe var! Jag har nog aldrig skrattat från början till slut när jag sett någon battla. Shazaam är överfet men det var så jävla jämt. Jag skulle nog aldrig kunna välja vinnare! Båda var duktiga och underhöll som bara den!Med tanke på vad jag sett från Sebbe tidigare så är jag sjukt imponerad på hur bra han var. Som Shazaam sa, han skulle kunna ta så många rappare!

Shazaam var grym som alltid! tycker det är alltid lika kul och se han battla mot någon!

Om ni inte sett detta, då måste ni titta igen!  UNDERHÅLLANDE!

Vad tycker ni om detta?