Dagbok, Mitt största mål, Personligt

Tänk om han har sett bilderna??? Slaughterhouse – Goodbye

12 november, 2012

Godmorgon!

Känns som om jag har FETTT mycket som ska göras idag, både på jobbet och efter jobbet! Har ett inbokat möte direkt när jag kommer. Sen måste jag prata med min chef om en jätte viktig sak som kan förändra väldigt mycket saker! hihih.

Jag är också lite nervös eftersom jag ska tillbax till lägenheten jag titta på igår. Det är den första lägenheten som jag fastnat för. MÅste testa och åka kommunalt för att se hur komplicerat det är att ta sig dit efter jobbet. Måste även ringa banken för att fixa med mitt lån. Snälla njut av eran ungdom så slipper ni dessa komplicerade saker när ni blir äldre! ELLER LÄR ER DET I SKOLAN!

önska jag var en aning mer koncentrerad i skolan, har ju sjukt svårt nu och ibland känner jag mig helt dum för att jag inte vet.. haha! inte ok.

Jag längtar tills jag får köpa min lägenhet och flytta.

Har ni sett den nya videon med SH? (orkar inte skriva hela namnet)

Känns fortfarande skumt att jag träffat dom! och då kom jag o tänka på en sak. Eftersom Joe Budden har instagramat en av mina bilder då måste väll Eminem sett dom?

Tänk om dom sparat ner dom, med min logga på och sen visat bilderna och sagt ” här är bilder från sverige” ”duktig tjeje” eller något hhahahaha! Dom tyckte jag var jätte duktig när jag träffa dom eftersom dom sa det till mig haha.

Så TÄNK om eminem har sett mina bilder. WOOW! hahahah!

Nä nu ska jag sluta drömma!

Outfit

Dagens outfit: Bara han! Today’s outfit: Moose

12 november, 2012

DSC03308

Det är inte många T-shirt jag gillar o ha på mig! DJ Black Moose T-shirt är en av de som jag bär väldigt stolt! Han är en inspiration och en god vän till mig och därför känns det ännu bättre när jag har på mig denna! 

DSC03308

Foto, Pressbilder

Alla bilder med Peter08

11 november, 2012

Tänkte lägga upp bilderna som jag tog på Peter08 för ett tag sen. 

Bilderna får inte användas utan logga!!!!!

Har valt ut ett par andra bilder som jag ska använda i min portfolio som jag jobbar på, men dom får ni inte se.. hihi hemlis!


Dagbok

R.I.P!

11 november, 2012

♥Vila i frid Gabriel Gubb Åberg♥

Mina tankar går till all de som kännde honom!

Med detta vill jag också säga att ni ska ta hand om varandra för man vet aldrig vad som kan hända imorrn!

Det är inte fel att säga att man tycker om någon lite oftare!

Jag tycker om er alla som läser min blogg, mina vänner, min familj! Ni är guld!

Dagbok

Känslan är obeskrivligt!

10 november, 2012

Hur ska man förklara den känslan man får av detta?? När man jobbar med ungdomar så försöker man få de o känna positiva känslor och ibland lyckas man.
Igår hände det lite saker och då ville jag få en av ungdomarna att tänka på något annat så jag drog med henne på en videoinspelning.
Jag är tacksam över att kunna använda bloggen till detta och de kontakter jag har! Jag är glad att jag jobbar med ungdomar. När de är glada då e jag glad!
De fanns ingen för mig så jag vill kunna göra det för andra eftersom jag vet hur viktigt det är att bara stötta o finns där!

20121110-194257.jpg

Hip Hop

Häng i safe house studion

10 november, 2012

Musikvideo inspelning på G och nu softar jag här med grabbarna och en av mina elever. Kommer bli en as fet låt och video! Ser fram emot o se resultatet sen!

20121110-173933.jpg

Hip Hop, Svensk hiphop musik

Rom & Kush, jag tror jag är kär! Stor Feat. Linda Pira – Rom & Kush

10 november, 2012

Ska strax iväg och fota en videoinspelning men innan jag går måste jag lägga upp Stor & Linda’s nya video!

Fyfan vilken bra video och låt! Vad Linda knäcker i denna video! Linda är exakt vad Sverige’s hiphop behöver!

Tror många håller med mig när jag säger att Stor är en av de bästa!

Skönt och se att någon tänker utanför ramarna och satsar stort! Detta är väll inte en typisk ”svensk hiphop video” eller?

Om inte detta blir årets video då måste det vara något konstigt med Sverige!

Im in love!