Blev ingen studio, vi satte oss på ett café inne i stan och nu lyssnar jag på hans nya låtar. Oj oj oj säger jag bara! Har redan hittat ett par favoriter. Förmodligen ska jag fota Finess på söndag kväll!
Han ser verkligen koncentrerad ut. Han var nervös när han skulle spela upp sin musik för mig!
Den som tror att mitt jobb är super enkelt har fel på så många nivåer. Men den som tycker att jag har ett roligt jobb har rätt på alla sätt!
Precis slutat jobbet och tänkte att jag skulle lägga upp 4 bilder som beskriver mitt jobb.
Jag kan med andra ord säga att jag är helt döööd!
Kom på att jag glömde och lägga upp bilder från i söndags! Dum jag är.
I Söndags var jag på cafe opera en stund! Flickornas favorit Trey Songz hade någon fest där tillsammans med SuperS. Musiken var lite halv keff, men det var Trey’s fel! Hehe. Fast jag hade det jätte trevligt! Ville ändå höra Tony och Fredrik spela, så det var nice!
Träffade lite vänner där borta, bl.a Lazee, Hoosam och Pa Modou från Panetoz !
Rihanna släpper ny video till DiamondsRihanna – Diamonds
9 november, 2012Nu släpper Rihanna en ny video till Diamonds! Är det någon som ska se henne på Berns!
Förhoppningsvis kommer jag att vara där!
19 nov släpper hon sitt album och ni som hatar på Chris Brown kan väll hata på Rihanna också eftersom Chris Brown ska vara med på albumet..!
Sen kommer det finnas en låt med Eminem, hur bra är inte det!
Det här med att fota snygga människor måste väll vara super lätt men samtidigt super svårt? eller vad tror ni?
Först vill jag säga att jag hatar dig Sanny för att du åker till LA imorrn och sen vill jag säga att fan vad jag älskar bilderna jag tog på Sanny!
Ikväll kommer jag sitta och försöka färdigställa ALLA bilder jag tagit på både Sabri och Sanny! Jag har tänkt och fota Sabri nästa vecka igen.
Sanny och Sabri kommer få bli mina modeller jag kommer leka lite med.. haha de där lät inte bra, men dom kommer jag ringa in så fort jag kommit på en as fet idé.
Jag älskar verkligen bilderna jag tog på Sanny, han blev sjukt bra på bilderna. Det kan lätt hända att snygga killar blir as fula på bilder. haha!
Men alla som blir fotade av mig känner knappt av de där att bli fotade och de är väldigt bekväma framför mig vilket jag tycker är as nice!
Om ni behöver nya bilder, säg bara till mig. Musikvideo, press, konsert eller något annat!
melika@duvetinte.se
Måste ringa Hoosam från Highwon. Han ska jag fota också.
När det går bra för mina vänner då blir jag super glad och äntligen har Jaouli, eller Finess som han kallar sig färdigställt hans mixtape! Förstår ni hur länge jag väntat på detta?
Redan aug 2009 fick jag kontakt med honom och gjorde en intervju med honom. Han kom 45 min försent men intervjun blev så bra att jag glömde hans sena ankomst. haha. 1 månad senare började vi jobba ihop och gjorde det i typ 1½-2 år. De fanns en tid då han bloggade hos mig också, tyckte det var as kul. Vi gjorde as feta videobloggs.
Hittade lite roliga bilder på oss från vintern 2009 när vi var i min gamla lägenhet och blev fotade. Gud vad vi hade roligt.
Jag blev ännu gladare när Finess för en tid sedan sa att jag skulle få spela hans låtar på bloggen. Men nu är det helt klart. Han kontakta mig för 2 dagar sen och sa att jag skulle få premiär spela i stort sett de jag ville. Idag ska jag få lyssna på alla låtar!
Jag får vara med och avsluta det som vi påbörja och det är jag glad över!
Ska försöka videoblogga direkt från studion idag!
Här är den första videon jag gjorde med Finess! Här ser ni honom rappa framför min as keffa kompaktkamera.. haha Tänk vad tiden går!
Åå vad kul och få se något nytt från Puck! Jag blir glad när jag ser något nytt från honom. Han är verkligen en krigare, han sitter i rullstol och låter INGET hindra honom. Otroligt duktig och jätte trevlig.
Jag fick kontakt med honom för ett par månader sen när jag kom över en av hans låter på någon amerikansk hiphop sida. Tyckte han var en inspiration och bloggade om honom. Han och jag fick snabbt kontakt och där efter har jag följt hans jobb kring musiken.
Nu har har han släppt en ny video. För en månad sen skickade Puck en T-shirt och en skiva till mig ända från usa! Han är riktigt snäll!
Kolla in videon, ta hans som en inspiration. Inget är omöjligt och allt går om man vill!
Music video for Cincinnati emcee Puck performing his single ”GITIT.”
Directed by @emaxrodriguez
Vist Puck’s Official Website www.PucksMusic.com
Follow Puck on Twitter @Pucksmusic
”Like” Puck on Facebook www.Facebook.com/PucksFans
Orignal Song Produced by Jon Kilmer ”Endless Lapdance”















