Dagbok, Outfit, Personligt

Hetast på marknaden just nu

1 december, 2012

DSC06758

Åå vad jag älskar mina armband från digidi.me Asså dom e SJUKT snygga! Har länge velat ha dessa armband men visste inte att det fanns i sverige för jag vet att det finns i USA! Det är typ de hetaste just nu!

Men hitta en sida som säljer sånt. Love it!

Ska strax i väg till min tjejkompis men passade på att ta lite bilder på min nya tatuering som är långt i från klart! Men det ser man!

Vet inte vart vi ska ikväll, men det blir väll något bra ställe, hoppas på vardagsrummet haha!

Ha det bra alla så ses vi ute i vimlet!

Dagbok, Personligt

Min kväll!

1 december, 2012

Vilken kväll igår. Jag va inte på värsta festhumöret igår och musiken fick mig inte alls att gå igång. Ibland blir det så. Men jag hade sjukt bra sällskap igår. Var med mina favorit killar, Amir, Sabri och Sanny. Sen hade jag Bella där. Kunde inte blivit bättre. Träffade på massa roliga typer. Blev en hel del bilder igår!

Älskar att folk inte förstår min tatuering och så ska det vara. Den är inte heller klar, men om folk visste betydelsen av min tatuering och det som ska tatueras kommer dom förstå mitt liv haha.

Har inte vänjt mig vid den en. Men de kommer! Ska färga håret rött också och få till en lite mer rockig stil! Love it!

v rummet

Hip Hop

Grattis Adam Tensta

30 november, 2012

Just nu är jag på spotify kontoret för att fira Adam Tenstas 5års fest som jag skrev tidigare!
Det betyder också att jag känt Adam i 5 år. Helt sjukt vad tiden går snabbt!!!
Kul o träffa massa människor. Ska strax till vardagsrummet o fota.

20121130-222026.jpg

Dagbok

Min nya gadd

30 november, 2012

Hej bloggen!
Blev lite arg på mig själv igår för jag glömde min usb sticka på jobbet, asså mitt mobila bredband!
Bläää!
Sitter på mobilen nu och ska snart förbi jobbet. Igår fortsatte jag på min taruering och JÄVLAR vad ont det gjorde! Dennis bara skratta åt mig hela tiden. Nyckelbenet och axeln gjorde det ont och där vid armhålan. Asså majgoood!! Vi har nog 1-2 sittningar kvar. Lite till där framme och sen ska han fixa min gamla tatuering och göra en annan på ryggen!
Juste, måste påpeka att min JB taruering står från jarlaberg! Hahah folk lär fråga! Men ikväll är jag på vardagsrummet och fotar. Vi ses där.

20121130-105916.jpg

Dagbok, Foto, Personligt

Min vecka plus en hemlig bild!

29 november, 2012

Godmorgon!

 

Hur mår ni mina fina medmänniskor?  Hahah.

Hade den sjukaste drömmen i natt, jag menar verkligen sjuk. Jag hatar o drömma om människor som dör, tycker det är jätte jobbigt. Men inatt drömde jag om Malcolm B och Dani M. Jag tyckte i min dröm att Malcolm hade blivit en dryg jävel och jag tror att Dani M dog i min dröm. HEMSKT! Tycker ju om dom båda så varför drömde jag dåliga drömmar om just dom två?

Tror mina elever har pratat för mycket om Dani M och Malcolm att jag börjar drömma mardrömmar om dom haha.

Men vad e de här jag läser på facebook att Dani M skulle vara någon typ av rasist? helt sjukt ju! Det är en sak jag inte tycker om med journalister, de vrider och vänder på allt så att det ska låta värre en vad man säger. Det finns vissa som är riktigt dåliga och gör allt för att en person ska se dålig ut! Sen finns det dom om är hur bra som helst och faktis inspirerar!

Förhoppningsvis ska jag gadda mig idag, allt beror på hur min tatuerare mår efter att han själv blev tatuerad på bröstet. Om han ställer in drar han av massa pengar, haha. fast jag vill ju inte att han ska ställa in.

Imorrn ska jag ha möte med två killar om smycken, jävligt snygga smycket. Sen tänkte jag dra och klippa mig och köpa ett par nya skor.

Imorrn på kvällen ska jag till Spotify kontoret. Blev bjuden på en Adam Tensta grej. Kan inte förstå att det gått 5 år sen han släppte sitt album its a tensta thing. Det var i samma veva som jag lärde känna han och J-son. Det var då jag fick inspiration till bloggen!

Men efter det ska jag till V-rummet och fota, som vanligt!

På lördag ska jag hem till en av mina bästa vänner som ska ha en hejdå fest. Ska åka änddaaa till Kungsängen, SKOGEN! haha

Söndag ska jag fortsätta kolla på lägenhet, som vanligt!

Mellan allt detta ska jag försöka fixa lite bilder och planera nästa fotning. Har fått en jätte bra ide.

702865 10151108330086946 637907851 n

Här får ni se en bild som jag tog i tisdags! Bilden är redigerat av en kompis till mig i Usa ( @takeitizzy  ) . Skickade lite bilder till honom för att han skulle säga vad han tyckte och han älskade mina bilder. Denna tog han o lekte lite med! So happy!

Men ni får se en bild iallfall, kan inte hålla mig. Är sjukt nöjd över bilderna jag tog!

Dagbok, Personligt

Börja plugga? …..

29 november, 2012


handuppräckning

Jag har länge tänkt på det här att börja plugga igen, fast jag skulle inte vilja börja plugga på heltid utan skulle kunna tänka mig och plugga distans medan jag jobbar eftersom jag älskar mitt jobb på skolan. För ett par månader sen satt jag och kollade högskolor för distansutbildning inom foto & journalist. Jag vill bli bättre på att skriva och lära mig mer om foto. Men det är svårt och välja vilken högskola eller vilken utbildning, finns så mycket at välja på och jag vill fortfarande plugga kriminologi. Kanske kan jag plugga allt på högskola? Hehe.
Har redan läst Socialpedagogisk ungdomsarbete, men jag vill ha mer. Skulle jag söka högskola skulle jag kanske söka utanför sveriges gränser.
Kom över sidan allastudier.se som jag rekommenderar stort och det är där jag hittat alla de utbildningar som jag vill gå, T.ex. Media med KILROY är en av utbildningar på högskolenivå som jag skulle kunna tänka mig att gå på. Även Kriminologi finns på Distanskurs, men jag måste antingen ta högskoleprovet eller plugga upp mina ämnen.
Man måste passa på medans man är ung och kan göra flera saker samtidigt! handuppräckning

Hip Hop, Svensk hiphop musik

Ny musik: Shivano ft. BoBo – Lutar BakShivano ft. BoBo – Lutar Bak

28 november, 2012

Mina Grabbar Shivano och BoBo släppte en ny låt ihop som dom gjorde här om dagen! Om jag har förstått rätt så har La familia och BoBo skapat någon klick. Lägg namnet Protrude Squad på minnet.

Under den senaste timman har jag spelat låten om o om igen! BoBo är så jävla grym och Shivano har en jävligt HET röst! Asså då menar jag en röst som e så skön och lyssna på. Nu försöker jag förfina ordvalen. Men Shivano och Bobo är BÄST! Inte för att det är mina Boyz, men jag tycker dom är as feta. Det tyckte jag innan jag kände dom.

Lyssna och njut !