Dagbok, Personligt

Do For Love2pac

4 december, 2012

Jag fick helt plötsligt världens lyckligaste känsla! Ibland kan det bara pirra till av att jag tänker på något som hände eller ett sms jag fick!

Igår fick jag ett sms som var 100% goda nyheter och det gör att min dag idag kommer vara väldigt bra! Denna dag kan faktis gå åt båda hållen. Är sjukt nervös på hur detta kan gå, hur denna dag kan sluta.

Jag ska iallfall träffa en tjej efter jobbet för att prata om bloggen, får se hur det går! Det är Black Moose som rekommenderat mig till henne och henne till mig. Ska bli kul och se vad hon kan göra. Ska inte avslöja för mycket.

Juste, kan ni göra mig en liten tjänst? Gå in på denna länk:  http://ec.eventfaqs.com/lqawards/artistdetails.aspx?artisitid=385 och rösta på min syster Maryam Zakaria!!! Men om jag återgår till smset jag fick igår så kan detta förändra en hel del i vad jag gör.

Jag älskar verkligen de här med att fota och skriva om musik! Det är typ de bästa jag vet, förutom att jobba med ungdomar! Nu hoppas jag bara på att det går som jag vill!

Jag tror faktis att allt kommer gå som jag vill eftersom jag har bestämt mig för att det ska gå bra och jag formar livet efter det!

Måste också planera lite till min 4 års fest eftersom jag ska göra något väldigt annorlunda.

Älskar livet och för en gång skull kan jag säga att livet älskar mig!  Allt går åt rätt håll!

En fet låt från 2pac! Perfekt start på dagen!

Hip Hop, Svensk hiphop musik

Carlito, Timbuktu, Moms, Lilla Namo, Fille,Amsie Brown, G-Dixon, Daniel BoyaciogluCarlito, Timbuktu, Moms, Lilla Namo, Fille,Amsie Brown, G-Dixon, Daniel Boyacioglu

4 december, 2012

D A G E N S  L Å T 

Jag har glömt att lägga upp remix videon! Hade för mig att jag la upp den, men hade glömt bort det helt och hållet!

Ni som läst min blogg ett bra tag vet att jag älskar bra samarbeten. Älskar när ett par grymma artister går ihop och gör en grym låt!

Jag älskar originalet, men jag älskar remixen lika mycket !

Tror jag sa det till Carlito i fredags ett par gånger. Denna låt spelas flitigt hos mig!

Har ni någon favorit i låten? 

 

Outfit

Julklappstips 3 allyouwant.se

4 december, 2012

wiziwi

Denna T-shirt har blivit en stor favorit hos mig! Inte bara för att jag älskar trycket utan jag älskar kvalitén på t-shirten. Otroligt mjuk och skön! Skulle kunna ha på mig den varje dag hehe.

Jag vill där med rekommendera T-shirt med  tryck från allyouwant.se där ni kan hitta bl.a Chris Brown, Zlatan, Kanye, B.I.G och många fler. Super billigt för den delen!

Julklappstips nr är självklart allyouwant.se

Outfit

Julklappstips 2 digidi.me

3 december, 2012

DSC06844DSC06843DSC06836

Jag måste rekommendera dessa heta armband från digidi.me. Tycker dom är så jävla snygga och dom är väldigt populära. Väldigt många kända artister har dessa armband som tex Malcolm B har haft på sig när han var med i X-factor, även Lazee, Black moose och Swingfly bär dessa armband som passar både tjejer och killar.

Dessa armband är dessutom populära  i USA! Tog ett par snabba bilder på armbanden jag har här hemma. Mina två favoritfärger.

Beställ på digidi.me. En riktigt bra Julklapp som uppskattas! Finns i olika färger och stilar

digidi

Hip Hop

2 Dagar kvar – Gå min egen väg

3 december, 2012

483567 574234329259048 1790846816 n

det är lixom 2 hela dagar kvar tills mina grabbar släpper den nya videon som de spelade in för ett tag sen! 

Boka in 5 Dec! Lägger upp den så fort den är ute! 


Hip Hop, Internationell Musik

50 Cent – My Life ft. Eminem, Adam Levine50 Cent – My Life ft. Eminem, Adam Levine

3 december, 2012

Älskar de här med att Eminem alltid kör med mössa och en luvtröja i sina videos.

Det är något med Eminem som får mig att bli glad. Hans musik, hans röst, hans texter ger mig andra känslor till skillnad när jag lyssnar på någon annan artsit.

Jag älskar verkligen Eminem’s musik och lär alltid göra det!

Här är en video som släpptes för ett par dagar sen.!