Aldrig hört något sämre! Gucci Mane är trots allt helt okey! Nej, det går inte att lyssna!
Vad hände med Arash och hans persiska? Han som blev super hypad för att han körde på sitt sätt och på persiska! Däremot älska jag denna remixen. Fyfan va TUNG beatet var! De har samplat från en gammal låt som jag inte mins namnet på, men det är en låt som jag lyssna på när jag var liten.
Ni kanske inte har förstått detta, men jag älskar alla typer av musik. Eminem är min favorit genom tiderna, men jag tycker om all typ av musik. Men jag hade förväntat mig lite persiska från Arash. Men då undrar jag vem av dessa två behöver varandra som mest? Det var länge sen jag hörde något nytt från dom!
Härligt och se två barndoms favoriter göra musik ihop!
Video: 50 Cent – We Up (ft. Kendrick Lamar & Kidd Kidd)
21 februari, 2013Hur fan kunde jag missa denna video? Hur kunde jag missa denna låt? Inte ok! Många av er var väll och såg Kendrick Lamar när han besökte Sverige. Hörde att det var as fett! Men jag är trots allt glad att jag redan sett han live och fotat honom! Men det vet ni redan för jag kan inte sluta tjata om det!
Kendrick Lamar är enligt mig en av de hetaste artisterna just nu, då menar jag musikmässigt! Fan vad bra låten va! Fyfan!
Bra start på dagen!
Godmorgon!
Hoppas alla mina fina läsare mår bra! Ni får jätte gärna kommentera i bloggen, det är så mycket roligare och blogga då! hehe.. Men om ni inte vet vart ni ska kommentera så ska ni kolla in denna bild här under!
Under varje inlägg finns det en ljusgrå rad där det står lite olika saker som tex kategori och datum. Det står på engelska men det är inte långt i från Svenska.
Det finns något som heter Comments, klickar man på den kan man kommentera i inlägget. Som ni ser på bilden har jag ringat in exakt vart ni ska klicka er fram.
Jag vet att det är många som läser bloggen och det är alltid kul och se lite kommentarer på de jag ställer frågan på hehe. Vet att jag mest får kommentarerna på facebook, men här är det också kul!
Men nu vet ni hur man ska göra. Super lätt, inga konstigheter! kommentarsfältet är fritt och jag godkänner i stort sätt allt. Inge diskriminering, hot eller andra personliga påhopp som kan anses vara nertryckande gällande andra människor.
Och jag fick en ända kommentar om den nya designen trots att min statistik höjts hehe. Men jag älskar er alla ändå och är glad att ni är här och hänger! Uppskattar det och ni är super bäst!
Glöm inte att gilla de inläggen som ni tycker är bra!
Snart är jag klar med min portfolio och snart kan jag lyfta fram kameran igen! Fan vad jag saknar att fota! Det är som om jag längtar till att få börja fota och jobba med bilder igen!
Snart sååå!
Ace Hood och Meek Mill är två artister som jag allt mer lyssnar på! Men ibland kan det bli en aning för mycket! Lyssnar dock mer på Meek Mill som jag för övrigt tycker är AS fet! En artist jag skulle lätt vilja se live!
Nej, denna låt går inte hem hos mig! Yelawolf är grym, men han är för närvarande ingen som jag lyssnar dagligen på!
Vad tycker ni?











