Dagbok

Överfet helg

7 september, 2014
10696406 10152602442250865 2376770518915910781 n

Har haft en sån jävla bra helg! Avslutade dagen med att hänga med Achee och gå på bio med min chef!

Jag och Achee planerade lite roliga saker och åt en jävligt god Lunch idag! Älskar och hänga med honom. Så jävla glad o ha han i mitt liv. Skönt o ha nära vänner som man kan även jobba med lite då o då! Blev en spontan häng innan han skulle åka tillbaka!

Nu ska jag ta och sova, är helt slut efter helgen! God natt!

Dagbok

Perfekt lördag

7 september, 2014
10649682 10152601998075865 5904431742981196760 n

Åååå vilken underbar lördag! Jag har haft så jäkla kul! Spenderade lördagen på East, Vardagsrummet och Spybar tillsammans med mina tjejer!! Behöver fler av dessa kvällar. Att bara sitta o snacka massa skit och äta go mat! Jag och Mariella har redan planerat att vi ska ses nästa lördag! myyysiiiggttt..

DSC_3506 DSC_3500-2 DSC_3499

Hip Hop, Svensk hiphop musik

Ny video: Antwan – Oooh Wee

6 september, 2014

För att vara en första singel är den helt OK! Videon är bra gjort och det är en skön vibe i den. Kände att det saknades något i låten. Tror att det fattas lite styrka och attityd. Men det är sånt man lär sig med tiden. Jag tycker han även att han påminner mig mycket om Dilly från La Familia. Det kan nog vara för att de umgåtts väldigt mycket. Jag ser fram emot och se vad det kan bli av Antwan, hur han kommer att utvecklas och vad han kan åstadkomma med sin musik. Man kan aldrig döma någon efter deras första låt. Nästa låt kanske är the SHITT! Men just denna var inte i min smak och kände att det fattas lite små saker. Jag hittade inget som jag verkligen fastna för.

Men jag vill se mer från Antwan!

 

Hip Hop

En kväll med LöstFolk

6 september, 2014
2014 09 06 1106 540ace879606ee7bb1a9d34b

Vilken bra kväll det var igår! Full rulle hela kvällen med mina favoriter. Jag var LöstFolk’s uppvärmnings DJ igår!

Mötte upp Lösa Ligan strax innan 21:00 i Jakan för att äta lite innan showen . Det var verkligen super mysigt. Där efter drog vi till Riddar Jakob för att sätta igång kvällen. Meningen var att jag skulle spela i 30 min. Men det blev mycket mer en så. Fick så bra respons igår att krögaren ville gärna boka mig som DJ flera gånger. Det värmer i hjärtat. Dj som alltid kör på Riddar Jakob som är en bekant till mig tyckte även att jag var duktig. Det uppskattas verkligen.

Sen fick jag massor av kärlek från hela Lösa Ligan plus resterande av gänget vi var med. Vi har filmat en hel del från kvällen. Ska försöka klippa ihop en video idag så att ni kan se. Väntar bara på att få resterande filer från kvällen.

IMG_7897-horz page 1

Lite bilder från kvällen!

Dagbok

Fredag idjuuut!

5 september, 2014
10307431 10203871593779938 4730456416312345785 n

Hej bloggen!

Jävlar vilken härlig dag det varit hittills! Fredagar brukar oftast vara en lugn dag för mig. Börjar sent o ibland slutar jag super tidigt, som idag!

För en tid sedan började jag följa en Dj från USA på instagram som började följa mig tillbaka. Han kontaktade mig och tyckte att vi skulle samarbeta på något sätt. Men då tänkte jag inte så mycket på det. Idag såg jag att jag hade fått ett meddelande från honom. Skickade över min mail och vi pratade en del. Han tyckte även att vi kunde dela lite musik med varandra och på så sätt ge varandra egna mix. Men jag har ju inte gjort om låtar själv hehe.

Men han skrev även att han lyssnad på senaste mixningen jag la upp på bloggen .Gav mig en massa cred, sa allt som var skit bra och även vad jag bör tänka på vilket var väldigt uppskattat. Han har Dj’at i över 16.

Såg sen att han hade skickat mig AS mycket musik och en hel del TRAP! Jag Ä L S K A R verkligen Trap musik. De e något jag fastnat för. Dom låtarna han skicka över var verkligen överfeta!

Men nu ska jag börja fixa mig lite, städa o sånt…! Spelar ikväll med LöstFolk!

Ha det GÖTT!

XXX

 

Dagbok

Synonym – Så F*ckin Vackert

5 september, 2014

Synonym gör en Adam Kanyama! För en tid sedan släppte Adam en video där det bara var tjejer som ”sjöng/rappa” till låten. Alltså dom mimade! Den videon var lite halvtråkig eftersom det var bara var tjejer mot en vit bakgrund.  Däremot är låten med Adam FET!

Synonym släpper en jävligt FET video med massa tjejer som mimar till låten. Men det känns redan som om vi hört detta förut, och sätt.

Synonym’s låt är jävligt bra dock, så ta inte detta fel. Jag gillar låten och jag gillar videon! Han berättar något i låten som är intressant och lyssna på!

eller vad säger ni?