DJ

Kingsize Backar upp!

9 september, 2014
kingsize

För ett tag sen skrev jag att jag hade roliga planer på G med Finess. Och efter ett par dagar backade jag upp honom genom att vara hans Dj när han körde på Slakthuset. Det jag uppskattar är att Kingsize backar upp mig och lägger upp det på deras sida. En fin arbetsplats jag har!  Men länken till artikeln hittar ni HÄR (länk)

där kan ni även se en videoklipp från kvällen

Foto: Caty

Dagbok

Boka boka boka

9 september, 2014

Boka en Dj som spelar Hiphop-R&B-Dancehall-Trap!

melika@duvetinte.se

Dagbok

Tack AIK

9 september, 2014
cats

Boggen kan vara lite seg just nu, men det har med att många går in samtidigt, extreeemt många! Men så är det när Sveriges bästa fotbollslag lagt upp lite bilder som jag tagit. Vet att Kingsize har fått bilderna, så de lär komma upp när som helst på deras sida också!

Är försenad till jobbet, måste stressa!

Foto, Livebilder

Freddie Gibbs

8 september, 2014
DSC 3734

Kom hem nyss från Freddie Gibbs spelningen! Tänkte att det vore smartare och fixa alla bilder nu och skicka dom till Kingsize utifall att jag inte skulle hinna på morgonen! Fick ett meddelande från AIK som även  ville ha lite bilder. Kan inte säga nej till en sida med 100 tusen + följare och även mitt favoritlag. skickade över 4 bilder till dom. Och förhoppningsvis kommer det upp 20+ bilder på Kingsize hemsida. Men redan nu kan ni se både videos och lite bilder på deras instagram.

Hann tyvärr inte vara kvar på spelningen eftersom jag behöver sova. Ska upp kl 05:30!

Ni får hålla ut tills Alex lägger upp recensionen med bilderna så att ni som inte var där kan få läsa hur spelningen var.

God natt!

Dagbok

Ny vecka

8 september, 2014
917208 307781006076602 261762317 n

Månad, HEJ MÅNDAG! Jag är rätt peppad på denna vecka. Har ett par fotojobb för Kingsize denna vecka som jag ser fram emot. Älskar verkligen o fota konsertbilder. Det är otroligt kul, den känslan jag får när jag fotar spelningar går ej att beskriva. Jag är dock trött på att ta mingelbilder och vanliga pressbilder. Det måste hända saker.

Kommer nog sluta ta mingelbilder o liknande grejer. Vill satsa på konsertfoto och även kreativa pressbilder. Sen kommer jag satsa på att Dj’a. Jag tycker det är riktigt kul. Den känslan när man ser hur stället gungar, folk skriker o har sig.

Jag kommer gå vidare i mitt liv. känner att jag fastnat lite och vissa människor håller tillbaka en. Men jag fortsätter jobba hårt. Har en plan, en idé och det är nu jag samlar på mig kunskap och material för att ha med mig på den resan jag ska göra nästa år!

Peppad som F A N! Men nu ska jag dra till jobbet! Ha det fint!

Hip Hop, Internationell Musik

Ny video med Kid Ink

8 september, 2014

Det är en månad kvar och sen kommer Kid Ink till Sverige. Tror ni inte förstår hur mycket jag längtar! Kid Ink har släppt en ny video. Låten i sig är as fet! Ja verkligen älskar Kid Ink’s musik! han är riktigt jävla bra!