Dagbok

Torsdag!

11 september, 2014
10683871 299274090264283 1339644976 n

God morgon!

Jag vaknar alltid och är fortfarande jävligt trött. Efter att jag stigit upp och fått göra det jag behöver så vaknar jag upp! Det fanns en tid jag inte orkade stiga upp. Igår när jag kom till jobbet mådde jag rätt dåligt. Lite saker som jag gick o grubbla. Men jag har världens bästa chef, kommer till jobbet och får ut alla mina känslor. Berättade saker som jag inte kan berätta till mina vänner, fick ut allt och efter 10 min mådde jag otroligt bra! Det är VIKTIGT att ha någon o prata med, det är så viktigt för ens kropp o själ.

Igår va jag på Finess lyssningsfest i studion där han spelar in sin musik. Jag har redan hört EP’n och jag älskar ALLA låtar förutom en. men det är lätt en 5a. Den är riktigt bra och det säger jag inte för att han är min vän, det är på riktigt!

Men det var riktigt bra igår i studion, jag sprang runt o fota/filmade och sen spelade jag skivor till o från. Det var riktigt kul. Fick även massor av kärlek när jag spelade. Kände att det var en bra plats igår att Dj’a lite. Ametist gav mig massa kärlek igår. Hon har alltid vart en viktig människa i mitt liv, en som jag alltid kan vända mig till när det händer saker inom bloggen/musiken.

Bra dag igår! Nu ska jag till jobbet och ikväll ska jag kanske fota. Har inte fått svar, men lär bli en sista minut grej.

 

Dagbok

Party för Finess

10 september, 2014

IMG_8056.JPG

IMG_8046.JPG

Jag e såååååå stolt över Finess! Äntligen är han klar med sitt EP! ÄNTLIGEN ska han släppa musik! Ikväll hade han en lyssningsfest i studion och sen var det en fest på en krog inne i stan som jag inte orkade vara kvar så länge på! Men festen innan var riktigt bra, spelade lite musik, tog bilder och filmade. Riktig trevligt var det. Och EPn, den e jävligt bra!!!!

Dagbok

Sista minuten jobb

10 september, 2014

Egentligen skulle jag bara få hänga på Finess lyssningsfest, men det sluta med att jag fick sms om att fota. Tydligen hade fotografen dom bokat ställt in. Jag ställer aldrig in om jag inte är suuuper sjuk eller liknande. Hade ändå med mig kameran för att knäppa bilder till mig själv, så why not! Vet inte om Finess kommer uppträda, men gör han det så ska jag spela…..
Är på väg till studion nu, har även hunnit rösta! De får man inte glömma o göra! Väldigt viktigt hörrni!
Ska försöka blogga direkt från festen. Får bli från luren, men de funkar väl?

IMG_8041.JPG

Internationell Musik

Body Language

10 september, 2014

Jag har hittat min andra favorit artist i hela världen. Kid Ink! Jag Ä L S K A R hans musik. Han är riktigt bra! Det är något med hans musik. Jag tror aldrig att jag kommer hitta en artist som jag gillar lika mycket som Eminem, han är en klass för sig. Men Kid Ink är den personen som kommer efter Eminem på min lista. Han betyder inget för mig och har inge speciell påverkan i mitt liv, men hans musik är riktigt bra. Svårt o förklara!

Men om exakt en månad kommer han till Sverige och jag har sedan 4 månader varit på Kingsize att låta mig göra intervjun med honom hehe. Så vi får se. Jag kommer fota honom i vilket fall!

Men här är hans senaste låt som för övrigt är riktigt JÄVLA BRA!

Dagbok

ONSDAG

10 september, 2014
10448939 657308771025977 1328430063 n

God morgon!

Har sovit sjukt dåligt i natt, vaknade 05:00 av mardrömmar typ! Bhuuuu…!

Ska strax till jobbet. Har hunnit packa ner alla grejer som jag behöver idag.

Förresten, har ni röstat? Tänkte dra efter jobbet och lämna in min röst. Har äntligen bestämt mig vad jag ska rösta på. Känner mig super nöjd över mitt beslut! Tänker inte ens gå ut med det eftersom alla försöker ändra på ens åsikt. De spelar ingen roll vad det är, oavsett vilket parti, ALLA försöker ändra på ens åsikt. Alla vet bättre.

Tröttsamt.

Efter att jag röstat ska jag träffa upp Finess, han har sin fest ikväll. Men ska träffa honom innan alla gäster kommer till privatfesten innan olssons skor eller vad stället nu hette. hehe. tror det var så :)

Hoppas ni får en bra dag!

 

Dagbok

Planerna

9 september, 2014

Jag e så inspirerad just nu och peppad! Trots allt som föregår i mitt liv håller jag huvudet högt. Mycket som händer i mitt privatliv som jag inte vet vad jag ska göra av….! Men de löser sig!  Jag har fått lite uppgifter som jag måste fixa denna vecka. Är väldigt peppad på detta. Sitter och letar ny musik, nya mixer och sköna trap låtar. Har två AS feta spelningar som jag verkligen ser fram emot.

Nu ska jag ta en varm Dusch och lägga mig. Är väldigt trött och behöver gå upp typ kl 05:00 imorrn. Måste fixa lite inför imorrn. Finess har en liten fest imorrn och han har inte bestämt sig om han ska uppträda. Och i vilket fall måste jag fixa hans låtar och ta med de ifall han ska uppträda.

Har två artister som jag kommer jobba med. Kommer backa Finess och vara LöstFolk uppvärmnings dj tillsammans med Dj Capo som är deras egna Dj!

Blev bokad i Uppsala den 3 okt. Kommer bli sjukt bra!

Men hur som haver, jag har hittat massa låtar och lyssnat på en hel del mixtape’s. studerat lite musik. Juste, planerar även en mini utställning. Allt är klart kan man säga, plats, datum osv. Men jag återkommer om det. Jag ska ha det på en klubb någonstans i sthlm. Infot kommer släppas av någon annan. Ska iväg till Framia på Söndag. Vi ska välja ut 5-6 bilder, skriva ut dom som affischer. Sen ska bilderna skickas till personen som styr upp den stora festen för 2500 pers. Så det kommer vara GALET nice!

Hade tänkt att ha en utställning på ett annat ställe, men min tillit har tyvärr försvunnit efter att varit på i en månad. Då går man vidare! Kommer ha en till utställning, lite större utställning. Men det kommer ske lite senare i höst! Har som sagt STORA planer! Kommer bli väldigt mycket jobb denna höst! Och det kommer ske mycket saker. Kommer bli sååååå jävla kul!

God natt på er!