Dagbok

Över en miljon visningar

17 september, 2014
melikatt

Det tycker jag är rätt nice, att min gamla Youtube kanal har fått över 1 miljon visningar. Där ligger det massor av roliga grejer.

Men sen har min andra Youtube kanal fått över 100 tusen visningar. Den har jag inte varit lika aktiv på, använder knappt Youtube längre. La upp grejer från min dokumentär där. Det var lite meningen, att lägga upp grejer från min dokumentär.

DVIWEBTV

Trots att jag fick göra allt själv kring min dokumentärserie är jag riktigt jävla nöjd. Jag höll på med den i ett år, släppte den 2011. Jag påbörjade 2010. Det var en as fet resa. Skulle vara kul o göra en 5 år senare, vad gör alla nu. Men ska jag vara helt ärlig, den tiden har inte jag. Men de vet man aldrig om 2 år. Men tänk ändå, jag åkte iväg med en kamera och filmade massor av folk. Vem fan gör en sån grej.

Ska fan lägga upp lite av saker som jag aldrig släppte.

Men på min gamla kanal släppte jag massor av låtar och jag gjorde en av mina första musikvideos till SödraSidan. Men då hette dom Dalenbarn. Släppte exklusiva låtar med Kartellen, Aki, Parham P, Finess och många fler.

Jag är sjukt nöjd över allt jag bidragit till de senaste 5 åren jag haft bloggen. Men den tiden hade jag även all tid i världen. Nu har jag begränsad tid.

Men riktigt kul att jag fått så många visningar på youtube.

Hip Hop, Internationell Musik

Sisqo Ft Waka Flocka Flame – A-List

16 september, 2014

Har jag missat något? Har Sisqo börjat släppa musik igen? Läste att han även släppt musik för någon månad sen. Det här blir intressant. Jag hoppas han släpper lika bra låtar nu som han gjorde förr. Men med waka? de va något annorlunda samarbete. O jag ska vara helt ärlig tycker jag att det funkar.

Hip Hop, Internationell Musik

August Alsina ft. Nicki Minaj – No Love

16 september, 2014

jag tror inte ni förstår hur länge jag väntat på denna video. Äntligen är den ute! Jag har kommit fram till att August är den snyggaste killen i världen. Förutom det är han en otroligt duktig artist. Hoppas på att någon bokar hit honom, tror han skulle kunna ha en jävligt bra spelning här. Älskar denna låt och jag älskar remixen tillsammans med Nicki!

 

Dagbok

Den där tiden.

16 september, 2014
page

Försöker hitta inspiration från gamla bilder och videos. Snacka om att jag lyckas, men jag pallar typ inte genomföra allt. de kräver för mycket tid. Men lite av det ska jag göra. Jag kommer fortsätta lägga upp saker jag gjort förr, bilder jag tagit osv just för att jag tycket det är kul o e saker igen. ska försöka klippa ihop lite fler videos med material jag inte lagt upp förr.

Men som sagt, jag går igenom allt nu.

Men eftersom jag har stora planer på G kommer jag inte stressa fram något, jag tar det som de kommer. väntar på att allt ska bli klart.

Dagbok

Sjukling med mål

16 september, 2014
IMG 4823

Ligger hemma hos brorsan och latar mig. Är så jävla sjuk, buhuu! Samtidigt som jag e här fixar jag lite små saker på datorn som jag inte pallat göra tidigare.

Sätter även upp lite planer och mål.

I slutet av oktober eller i slutet av november ska jag skicka iväg en ansökan till skolan jag valt att plugga i. Jag har till och med bestämt mig att kommer jag inte in i just den skolan jag tänkt på, så söker jag in någon annan stan. Men i vilket fall, jag SKA komma in där. Jag ska börja plugga och jag ska bort här i från. Iallafall 1 år. Jag märker även vart jag mår bra och hur mycket omgivningen påverkar mig. Min dröm har vart att flytta från sthlm sen jag var 15 år!

För första gången känner jag mig helt lugn, är inte stressad för att saker ska hända ASAP. Skönt. Har mycket på G och jag vet att de kommer bli bra. Tänker positivt. Nu gäller det bara att göra allt de där tråkiga som jag inte orkat tidigare.

Ska blogga en hel del sen. ska kolla om brorsan har något i kylen, han ligger o sover eftersom han jobba natt.

Dagbok

En sån kväll

15 september, 2014

Idag är det en sån där dag. Eftersom min mamma inte är hemma så tog jag mitt pick och pack till brorsan. Pallar inte vara i min egna lägenhet. Det är så litet att jag ibland inte klarar av trycket. Har bestämt mig för att rensa hela lägenheten i helgen och fixa till allt så de känns bättre. haha. Ibland blir man trött på sin egen lägenhet.

Tror jag kommer bosätta mig här imorrn med. Vi får se, kommer jobba 12 timmar imorrn. Men nu ska jag sova. bloggar mer när jag vaknar.

SONY DSC

Förresten, nästa vecka kommer min syster på besök. Ska bli så kul o träffa min älskling. Här är en bild jag tog på henne när vi var i Indien.

Hip Hop, Internationell Musik

Adult Swim

15 september, 2014

Jag vill uppdatera med fler svenska hiphop låtar, men känner att det inte släpps så mycket bra. Passar istället på att uppdatera med NYA FETA låtar från USA! Why not, det är den musiken jag spelar ute!

Denna låt är överfet! Detta är så jävla bra, denna åker ner i min spellista så klart!