Alla bilder är tagna utav mig och får inte användas utan tillåtelse!
Dessa bilder togs under The Game’s Sverige besök för ett par år sen!
För några dagar sedan släppte Parham en ny video. Jag valde att inte lägga upp den samma dag. Det är de fina med att vara bloggare. Jag får lägga upp när jag vill. Nu när ingen slänger upp den så gör jag det. För att den ska få synas lite senare!
Jag gillar Parham, det har jag alltid gjort. Och jag lär aldrig sluta gilla hans musik eller honom för den delen. Känt han nästan sen jag började blogga.
Jag är rktigt glad att det går bra för honom nu. Och jag är glad över att det går framåt. Måste säga att det är en väldigt fin video. alltså den är snygg gjort och den förtjänar mer visningar!
Tycker att alla som läser detta ska dela denna fina video!
Jag undrade vad som hade hänt med Simon Emanel. Var det inte länge sen han släppte något? Har inte ens hört att han tänkt o släpp något. Ett nytt sound?
Låter lite som det Lorentz släppt. Men det brukar vara så, man släpper i den stilen som andra släpper. Bara se på alla andra.
Men jag ska vara helt ärlig, jag tycker inte denna låt var så jätte bra. Simon har släppt massor av bra låtar, men denna stod inte högt upp på min lista.
Vad tycker ni?
Jag har tre hårddiskar med massa roliga bilder. Men jag måste köpa 1 till. Måste försöka organisera allt. Tror jag vill ha en hårddisk med bara bilder från spelningar, press bilder och andra liknande foton. Sen vill jag ha en hårddisk med bara videos och en med allt annat.
Blir så svårt o hitta alla bilder. Speciellt när folk mailar mig o ska köpa bilder. Vet inte vart jag har dom. Bara idag fick jag ett mail om att köpa en bild. Som tur så visste jag vart jag hade bilden. Men annars blir det svårt.
Jag ska strax gå och sova. Känner att jag börjar bli frisk nu! Men jag har sovit riktigt dåligt i 2 dagar. Får hoppas på en bättre natt!
Bjuder på en gammal bild på mig och en HipHop legend, Vet ni vem det är?
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Detta får bli dagens låt! Så jäääävla braaaaaa
Om exakt en månad kommer Hopsin till Sverige och har sin första spelning i STHLM! Förhoppningsvis blir den inte inställd. Innan han åker till London ska jag ringa honom o planera in den dagen han kommer. För när han var i Malmö fick jag aldrig tag på honom innan.
Men första gången vi fick kontakt var ca 3 år sen. Gjorde min första intervju med honom. Jag tycker det är rätt nice att jag varit FÖRST med att gjort en intervju med honom här i swea.
Men jag o Hopsin fick väldigt bra kontakt och fortsatt ha kontakt sen tidigt 2011. Sist jag träffade honom var i Chicago i somras. Av en slump hade han lagt ut en bild på insta om att han var där och de va någon som tagga mig på den. Eftersom jag hade hans telefonnummer ringde jag honom. Super kul o luncha med han.
17 Okt kommer han till Nalen och det ska bli jävligt kul och få se han igen
lite gamla bilder och video genom tiderna.
hittade en gammal bild jag sparade när jag skypade med Hopsin första gången hehe


















