Tävling

TÄVLING!!!

23 september, 2014
10696381 10152632095375865 81604535349380958 n

Jag lottar ut min favorit bild med Pharell! Alla bilder är framkallade hos Framia och det är den ända fotobutiken som man kan köpa mina bilder på. Dock finns det ett fåtal exemplarer Denna bild går för närvarande inte att köpa! Den ända chansen är att vinna en stor tavla.

 

Tävling: Vinn Picasso’s exklusiva Pharell Williams Live i Globen-tavla!

Vi lottar ut ett fantastiskt fotografi av Pharell Williams i storformat. Fotografiet är taget utav en av Stockholms hetaste livefotografer just nu som bl.a fotograferat Drake, Kendrick Lamar mm. vid namn Melika.
Melika gör även en minivernissage på Picasso 2 på vår hemliga adress.

Ta chansen att vinna denna fantastiska tavla!
Köp er biljett på http://billetto.se/picasso

Vinnaren presenteras på plats lördagen den 27 september.

Mer info: https://www.facebook.com/events/1485301855050965/

Dagbok

Solen lyser

23 september, 2014
665218 10151277871280865 1220844784 o

Hellow!

Igår blev det 12 timmar jobbar, 30 min rast och en trött Melika! Kom hem vid 21:30 något och la mig på soffan. Båda mina datorer fick vila igår. Jag orkade inte vara social på nätet eller blogga. Va alldeles för trött.

Tanken  av vad jag ska göra denna helg får mig att bli lite stressad, men jag försöker andas och tänka på dagen.

Idag ska jag försöka hinna med att hämta biljetter till lördag och hämta ut mina bilder. Ska även en sväng förbi gymmet tänkte jag. Jag måste verkligen dit. Måste träna! åå!

Förresten, sa jag att mötet i söndags gick bra? Jag kommer börja samarbeta med en tjej som även ska filma mig nu på lördag. Jag har ju massa idéer och väldigt lite tid. Men jag har hittat mig en tjej som kan både fota och filma. Ska dra med henne på lite roliga saker så hon får filma och sedan ska vi filma grejer ihop. Men det är ett långsiktigt projekt!

Nu ska jag börja göra mig i ordning, ska nämligen till behandlingen som jag började på förra veckan.

Ha en fin dag, trots kylan är solen ute! NJUT!

DJ, Event

värmer upp för dessa!

22 september, 2014
10665201 876216542409094 5732045708861252221 n

På fredag ska jag spela på Riddar Jakob igen! Denna gång värmer jag upp för mina favoritartister. Ska bli dunder kul och se dom live igen! Alltid lika kul!

Jag gillar vad som står i eventet om mig:

Kvällens warmup för dessa otroliga artister är en av Stockholms skönaste och nytillkommna Hip-hop & RnB Dj’s!

Dj Melika duvetinte!

Melika driver en väldigt framgångsrik blogg (https://duvetinte.se/) sen flera år tillbaka.
Hon har även spelat med grupper som LöstFolk och Finess, och jobbar även för Kingsize som fotograf (kingsizemagazine.se)!

Hoppas vi ses.

Hip Hop, Internationell Musik

Pitbull – Fireball ft. John Ryan

22 september, 2014

De här är en låt jag hade lätt lyssnat på sommaren, men inte nu! Inte nu när vädret är tråkigt och man inte är utomlands! Hade passat perfekt utomlands med en drink i handen på en skön strand.

Jag gillar Pitbull, har alltid gjort det och lär väl alltid tycka att han har bra låtar!

Hip Hop, Internationell Musik

22 september, 2014

Jag hade nog velat se Lil Wayne & Drake spelningen. Jag har redan sett båda. Var Lil Waynes fotograf när han var i Sverige. Men skulle varit as kul och se dom två ihop! Tycker båda är bra live.