DJ, Nyhet

En ny duvetinte mix

24 september, 2014
10665279 1523370057904474 2582760064006930935 n

Klicka på de vita för att lyssna på en smakprov på de jag ska spela på lördag!

På fredag spelar jag hiphop/R&B och på lördag kör jag trap.

 

Dagbok, Hip Hop, Internationell Musik

Kendrick Lamar – i

24 september, 2014

Jag tror inte någon har missat att Kendrick har släppt en ny! ÄNTLIGEN! Eller hur? Låten släppte han igår, men jag vill dela med den idag. När alla redan gjort det så gör jag det idag.

Kendrick har en otroligt nice röst och den är väldigt speciell. Jag älskar detta! Vill ha mer och även en live show med Kendrick. Första gången han var i svea fotade jag honom

Hip Hop, Svensk hiphop musik

VICKE V – SÖDERORTSRUINER

24 september, 2014

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva när jag postar låtar på människor som jag aldrig lyssnat på förr. Jag får oftast en länk med text, lägg gärna upp/säg vad du tycket. Känner jag personen som skickar då lyssnar jag direkt.

Vad tycker jag om låten/Videon?

Videon är inte alls bra, hur den är gjord och kvalitén. Men ibland behöver man inte ha en värsting video, speciellt när man försöker bygga upp sitt namn. Text och beat var riktigt bra. Jag gillar låten, den fungerar för mig. Den fungerar så pass mycket att jag skulle kunna spara ner låten och lyssna på den här hemma.

Även kul och se lite bekanta ansikten i videon.

Vad tycker ni?

Hip Hop

August Alsina låg i Koma

24 september, 2014
august alsina hospital

August är en av mina favorit artister och jag följer en av hans närmaste vänner på instagram. För ett par dagar sen posta han denna bild och skrev att han låg inne på sjukan. Men visste inte varför. Läste sedan på August insta att han hade legat i koma. Hemskt!

De här med att artister svimmar och blir sjuka. Detär inte konstigt. Om man festar, använder droger och jobbar 24/7 då blir man sliten. Och i detta fall hade han svimmat på scen, ramlat ner i diket (mellan scen och publik) som ni kan se på videon.

han kollapsade troligen på grund av utmattning och uttorkning. Inga konstigheter, många som gör det! Det är inte ett enkelt liv och det är viktigt med sömn och mat.

Jag hoppas att han August blir bättre, för jag vill se han uppträda! Så enkelt är det.

Dagbok

Zzzzzz

23 september, 2014
DSC00791

behöver nya bilder, de e mycket jag behöver. Ligger på soffan o glor på tv. Ska strax sova!! Är het slut och inte alls varit på humör.

Spenderade morgonen hos läkaren och kände mig väldigt låg när jag gick därifrån. Efter jobbet åkte jag till gymmet Nu ligger jag här och försöker uppdatera min bärbara dator.

Men ska ta och sova nu! imorrn börjar jag kl 08:00 och måste gå kl 07:00.’TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!!

 

go natt