DJ

Röda rummet med mig och Finess

29 september, 2014
10703914 793771317331591 377597333414405812 o

Nu började det ramla in lite gigs här och var! Det är super kul! Finess messade mig och sa att han hade en bokning på onsdag. Och ni vet väl att jag är hans Dj. Fick även två andra datum från Matte Caliste, han kom förbi mitt jobb idag.

Men jag kommer även spela innan Finess uppträder. Kommer bli sjukt nice! Jag är där från kl 20:00-00:00! Ett måste för alla som har åldern inne! Ni kommer få höra lite nya låtar från Finess. Jag har hela hans EP, kommer spela ett par låtar från skivan!

Missa inte!

Röda Rummet
Regeringsgatan 71
20.00-02.00
Fri entré
23 år

DJ

Detta var min helg

28 september, 2014
page4

Jag är sjukt jävla nöjd med helgen! Trots att jag inte fått vila en sekund så har denna helg vart helt galen.  Att Dja måste  vara det roligaste som finns, jag skulle nästan kunna sluta med allt annat bara för att få Dj’a på heltid.

I fredags spelade jag på Riddar Jakob, jag värmde upp innan Linda Pira och Stor skulle uppträda. Sen spelade jag efter att dom uppträtt. Galen kväll, det var proppat med folk och jag var lite rädd för att jag inte skulle dra med mig folk till lilla dansgolvet. Men det var knökfullt. Fan vad kul det var!
page2

Igår lördag spelade jag på Solidaritet Arena i Globen! Jag hade även en liten miniutställning. Fick väldigt bra respons och det var många som stod och kolla på dom under kvällen. Jag spelade även igår. Jag hade rätt mycket folk på dansgolvet när jag spelade vilket var sjukt kul. Det är inte lätt och fylla ett dansgolv när det finns flera och välja på. Men jääävlar vad mycket kärlek jag fick igår, fick även känna på hur det känns när andra Dj’s kommer för att suporta ens spelning och även ha sina vänner där. Vilken känsla. Och den kärleken jag fick från andra Dj’s! Måste bara säga att bästa Elisa (DJ Leaah) fick ta över en snabbis igår eftersom jag var tvungen att springa på toa! Så jävla bäst! Tack som fan!

page3

Dagbok

Up Down

26 september, 2014
1233610 10151871595905865 1473492817 n

Det har inte varit många timmar sömn för mig. La mig rätt sent och vaknade tidigt. Det är en rätt dålig tid för min familj just nu. Satt uppe o pratade med syrran, ringde mamma väldigt tidigt.

Är helt död. Ska strax iväg och köpa en ny lur och sedan till mamma för att pussa på henne innan jag drar till jobbet.

Det värsta är att jag inte känner något, jag bryr mig inte över vad som hänt. Jag vet inte om jag tycker det är skönt eller inte. Därför är jag lite upp o ner just nu.

Ikväll spelar jag i jakan. Ska bli sååå nice

Men nu ska jag dra. ha en fin dag.

DJ, Nyhet

En Ny Duvetinte hiphop mix

25 september, 2014

Så….! Nu ligger det en hiphop mix här. Men jag ska göra fler videos, vet att det varit uppskattad. Men eftersom många tror att jag bara kör TRAP vart jag lite tvungen att spela in skön hiphop mix. Blandade nya och gamla låtar.

Blev en lite snabbis idag, inte en lång. Ska försöka spela in när jag Djar imorrn. Tänkte dra med hela kittet.

Här har ni den. Kom gärna med åsikter, men va snälla.

För att lyssna klicka på vänster sidan där det är svart innan 00:00

Hip Hop, Svensk hiphop musik

Shades of Love

25 september, 2014

Dave Run är riktigt bra! Har aldrig lyssnat på honom direkt. Utan jag har mer lyssnat på Joe Lefty som han gör musik ihop.

Jag har sett båda live, när jag bokade dom på festivalen som jag var med o höll i.

Men riktigt nice låt! Visste verkligen inte att han var så här bra om jag ska vara helt ärlig. hehe. Kul! Vill ha mer.

 

Dagbok

Torsdag

25 september, 2014

Hejsan hoppsan!

Hoppas ni mår bra trots de dåliga vädret. Det är rätt mysigt och sitta inne när det regnar. Jag bor på 5e våningen och har en riktigt fin utsikt. Får alltid massor av inspo här.

Igår gjorde jag en 40 min mix, men jag var inte alls nöjd med den. Jag spelade in och tog bort hela tiden. Blev störd mitt i allt.

Tappade även lusten lite då o då. Har en punkt på ryggen som svider och bränner. Tror att en nerv är i kläm eller liknande. Gör sjukt ont.

Men ikväll ska jag sova hos brorsan, tar med dj prylarna för jag tänkte göra en ny mix inför imorrn. Ska nämligen spela hela kvällen i Jakan. Egentligen skulle jag värma upp, men de vill att jag spelar hela kvällen.

Till dagens ära får det bli lite Kid Ink, Tyga och Chris Brown. 3 av mina favoriter, tre artister jag gillar och spela när jag är ute. Tre artister med bra danslåtar.

Har missat denna video!