Dagbok

Helt redo

1 oktober, 2014

IMG_0299.JPG

Ikväll kör vi, jag o finess! Kommer bli dunder!! Reppar nya epn på t-shirten idag!
Ska först till jobbet innan jag träffar
Finess och co!

DJ, Event

IKVÄLL!

1 oktober, 2014
1455031 614453535334349 7696518084155425857 n

Nu känner jag verkligen av vissa saker och det är otroligt kul. Allt går så snabbt, men jag hinner smälta det. Fick ett sms om en bokning på fredag innan jag åker till Uppsala.

Men ikväll är det dax, ikväll kör jag i någon timma och sen backar jag Finess! Jag kommer spela lite av Finess nya och osläppta låtar. Vill du höra dom? är du 23+? då ska du ta dig till Röda Rummet. Jag kommer dra med mig en tjejkompis som är en as fet Dj och hon kommer få backa upp mig lite. Så denna ca !½ timma som jag ska köra kommer bli GALET!

Hoppas vi ses

Dagbok

Utställning 12 okt

30 september, 2014
10304439 10152646322295865 8779772930218685253 n

Nu är det klart, jag har en utställning/mingel den 12 okt. Jag kommer återkomma med exakta info om allt. Däremot har jag redan bokat en Dj, lokalen är klar, tiderna är klara. Allt som fattas är de sista detaljerna. Idag ska jag ha ett telefonmöte och gå igenom exakt allt.

Igår satt jag och valde bilder till detta. Kommer ha över 100 bilder man kan välja på, tror jag! Men det ska självklart vara fokus på en del. Kommer sälja en hel del bilder. men som sagt, mer info kommer det! Ser fram emot detta.!

Får se hur många Ametist bilder jag kommer att sälja. Hon ska få en bild av mig på torsdag som jag kommer att sälja. Först i hela sverige med en Ametist tavla by me.

Håll koll, utställning snart och massa annat kul!

 

Hip Hop

Rebstar – Safe Safe (040 Zlatan Remix) (feat. Lazee, Saint, Lilleman, The C.I.T.Y)

30 september, 2014

För någon dag sen fick jag mail från Reb att han hade släppt en ny video, men jag missade det totalt. Sen skrev han till mig på fejjan och då kom jag på att jag måste titta på detta.

Han kommer alltid med annorlunda saker och denna video/låt är inte som alla andra låtar. Men kul och se lite gäster tillsammans med Reb, från malmö!

Bra jobbat, detta gillar vi! Undra vad Zlatan tycker.

Dagbok

dagens problem

29 september, 2014
25 sept 149

Alltså, kan någon förklara det här med fjärilar i magen! VARFÖR får man sånna pirrningar. Jag blir typ frustrerad av att få sånt, jag vill inte få sånt. det är de läskigaste och mest okönaste i världen. Eller de e vad jag försöker intala mig själv. VAFAN! haha. jag får aldrig sånt annars och nu, helt plötsligt kan jag få det. NEEEEEEEEEEJ!

Jag är mänsklig, jag vet. Jag är inget djur, vilket jag önska ibland, typ en Tiger eller kanske en Elefant.  Då kanske jag slapp få dessa pirrningar. Eller får djur sånt? får Fjärilar Fjärilar i magen ? haha dåligt skämt. I know!

Men hur gör folk? Hur gör ni? Vad gör ni med dessa pirrningar? asså de e fan inte kul. Jag mins inte när jag hade sånt. de e typ helt okänt. Det existerar inte i min värld. Dagens bekymmer hahah!

Nu ska jag försöka städa samtidigt som jag kollar på en film. Ska även försöka fixa lite bland mina bilder inför kommande utställning. Mycket o göra!