DJ, Event

Tack Uppsala

4 oktober, 2014
1389843 678556902252482 283999995 n

Alltså, vilken underbar kväll det var igår. Härligt! Jag har så fina vänner och ett sånt fint team.

Jag åkte till Uppsala med mina bästisar Amir och Mariella. Där skulle jag spela med LöstFolk, men det har ni väll koll på?

Hur som helst, det var riktigt kul, stort ställe och mycket folk. Det märktes att vi var på deras hemma plan. Röj hela kvällen.

Jag är otroligt tacksam över att få vara en del av deras team och att de tar med mig på gigs. Ser fram emot nästa grejer.

Finnes videos både på min instagram @duvetinte & Kingsize instagram @kingsizemag som jag lagt upp på.

Kolla på det i väntan på bilder.

DJ, Event

Det här händer i Uppsala ikväll

3 oktober, 2014
10633514 785645668167084 7111059036811430771 o

Club Cosmopolitan presenterar:

URBAN PARTY

DJ Frah (Sthlm) – Urban, Reggaeton & Mambo Pachanga..
DJ Marteen (Uppsala) – Dancehall & Hip Hop.

2 Dansgolv / 2 Dancefloors

Live on stage: LÖSTFOLK
Warm up av DJ Capo & DJ Melika Duvetinte

Fri entré fram till 22.30, därefter 100 kr
Happy hour 21.30-22.30

Dagbok

I Know Who You Are

3 oktober, 2014

God morgon!

Idag är det fredag och det betyder helg för många när de slutat jobba. Men för mig betyder det 16-17 timmar jobb.

Hur ser min dag ut?

Stiger upp kl 07:00

åker till jobbet runt 08:00

slutar jobbet 17:00

Möte runt 17:30

åker till Uppsala 20:00

Börjar spela runt 00:00

Jag kan inte klaga, jag tycker detta är riktigt nice och jag har jävligt roligt när jag får åka iväg på roliga grejer. Har med mig både Amir & Mariella ikväll. Skönt att ha två bästa vänner som är väldigt engagerade i ens jobb och stöttar en till 110% ! Det är jag otroligt glad över, som inte heller hör av sig just när det händer något speciellt.

Jag har sjukt mycket jobb och jag älskar det. Jag tar mina jobb före det mesta just nu och därför har jag knappt tid för någon. När jag är hemma ligger mobilen i från mig, jag svarar inte på sms eller samtal om det inte är super super super viktigt.

Jag måste dock säga att den kommande vecka kommer jag inte ha tid för något, jag har ett möte med Tobias på kingsize och min tjejkompis ska komma till mig för att spela skivor hos mig. Jag ska lägga fokusen på att fixa inför min utställning. Jag har även en grej på G med Kid Ink som jag just nu inte kommer prata om. Men….! jag är jävligt hypad på detta…! Kid Ink lixom!

Men nu ska jag iväg till jobbet!

 

DJ, Event, Hip Hop

Spelar med LöstFolk

2 oktober, 2014

Yes yes! Imorrn är det dax, då kör vi i Uppsala! Så jävla nice. Ser verkligen fram emot detta, ser fram emot och få komma bort från sthlm o få spela!

Hoppas vi ses!

10423866_10152446676784021_2800557584135760545_n

Dagbok

Hos Ametist

2 oktober, 2014

IMG_0444.JPG
Just nu väntar jag på att Ametist ska ha lite tid över så att jag kan ge bilden till henne som jag hade på utställningen. Jag kommer sälja affischerna på henne om någon vecka!

DJ, Hip Hop

#RödaRummet

2 oktober, 2014
2 okt 074

Jag kan absolut inte klaga på igår!  Det var riktigt trevligt på stället. Finess körde tre låtar från EP’n och sen körde han en låt med Mahan som jag ÄLSKAR! Jag är även den första som spelar låten ute, den e så fet!

Hur som helst gästade Leaah mig när jag körde, hon spelade under mina små pauser. Vi har samma smak på musik och det funkar super bra. Har bokat henne till min utställning, kommer bli sååå fett!

Slängde även upp lite videos på kingsize och min egna instagram!

 

som tur kan jag göra flera saker samtidigt, jag kan Dj’a och filma på en o samma gång! Bra kväll! Tack som fan.

Tror att vi har två nya datum inbokad denna månad. Mer om det kommer när jag vet!

Ett stort tack till RMH!

Dagbok

Bra kväll

1 oktober, 2014

IMG_0336.PNG
Känner mig helt slut nu! Ligger i sängen o ska sova! Vart en bra kväll!
Tack till alla som kom.
Bild av Elisa!