
Mina dagar känns så mycket roligare nu för tiden haha! Är typ aldrig hemma längre känns det som!
Just nu är jag hos min sötnos och tar det lugnt! Han o grabbarna sitter o producerar och gör en fet remix på en as fet låt!
Har fått lite ont i huvudet, men lär nog somna snart. Ska upp ap tidigt imorrn!
Men har riktigt jävla trevligt här! Blir nog lite bloggande imorrn. Har inte datorn med mig och de blir en lång dag imorrn, jobbet, behandlingen, möte med kingsize och förhoppningsvis dj session!
Nu ska jag vara social!
Det är inte alls många dagar kvar tills Kid Ink kommer. Jag är sjukt nervös inför denna spelning, tror ingen förstår hur nervös jag är! Sist jag såg någon jag verkligen tyckte om var Eminem.
Men den kärleken jag har för Eminem’s musik har jag inte för någon annan. Men närmast det kommer Kid Ink! Jag har sagt att jag velat se han i ett X antal år och äntligen händer det. Jag väntar dock på att få en sak klar och då kommer jag vara världens gladaste, vilket jag är just nu, men lite extra glad.
Om ni fick träffa Kid Ink, vad hade ni frågat honom? Vad hade ni velat veta?
Jag skulle nog prata känslor om hur allt känns hahah. Och jag skulle nog fråga om alla hans tatueringar. Plus lite annat kul!
Alla har väl en låt som får en o gunga lite extra, bli gladare eller finner något extra i just den låten. Varje morgon när jag vaknar sätter jag på denna låt. På något sätt känner jag mig en aning starkare och piggare!
Har ni någon speciell låt som ger er mer styrka?
Hur som helst, älskar denna låt!
Äntligen var det dax för en liten större utställning! Denna gång kommer bilderna att säljas. Vi har inte bestämt priserna, men de kommer finnas bilder i olika storlekar och kvalité. Vi kommer sälja ett gäng Affischer för en lite mindre summa, sånna affischer som man hade back in the days. Hur som helst, alla bilder ni kommer se kommer ni kunna köpa.
Även en liten extra grej utöver det jag visar, det är bilder på Ametist och Dj Black Moose. Ser verkligen fram emot detta!
Mer info klicka HÄR (LÄNK)
Fyfan vad jag e trött! Men de e sååå värt det! Sitter på bussen på väg till jobbet, ska ha mattelektion med barnen idag. Jag är för trött för det.
Efter jobbet kommer Elisa till mig, vi ska gå igenom söndagen och lite annat skoj. Hon provjobbar på kingsize så vi lär hänga en del. På torsdag o fredag ska hon fylle med på lite grejer!
Får se hur mycket bloggande de blir idag. Ha en fin dag.
Vilken underbar helg jag haft! Är hur jävla trött som helst, sovit kanske 3-4 timmar MAX inatt! Ska strax iväg på middag med Familjen, sen hem till min sötnos, tror jag! Hoppas jag.
Just nu känner jag verkligen att jag kan ha exakt allt jag vill ha i mitt liv, den sista pusselbiten kan vara funnen och den är så jävla bra!
Igår fick jag en känsla som jag inte kan förklara! Allt känns rätt, exakt allt! De kan inte bli fel!
Jag ska försöka blogga under dagen, ska ta en kall dusch så jag vaknar upp!
Bästa Marlene tog massa snygga bilder igår när var i Uppsala! Tänkte att jag lägger upp de här så att ni alla får se vilken fet kväll det var!








































