Tror inte ni gör det! Jag är så JÄVLA trött just nu, eller rättare sagt, jag är så jävla SEG!
Tror att jag kommer gå o lägga mig tidigt i några dagar innan jag orkar vara vaken längre. Kroppen behöver komma i form efter helgens kaos kvällar! hahaha.
Skulle sova vid 21:00, men så blev det inte. Gick o la mig runt 22:30. FAN!
Förstår inte hur jag orkade jobba i går. Den sista timman började jag få väldigt ont i huvudet och sen nr jag kom hem och hade ätit mat blev jag rätt så pigg.
Det var min dag igår hahah.
Idag ska jag göra något helt annat efter jobbet! Jag ska nämligen gå emot min största rädsla. Jag vet att jag kommer bryta ihop, men det får jag göra, för lyckas, det är något jag SKA GÖRA!
Jag ska tillsammans med Patrik och Niklas gå upp på Hammarby backen och med sig kommer de ha ett par artister. Jag har gått upp för halva backen och det har varit rätt läskigt, men jag har ett jobb och göra. Jag har inget val en att försöka ta mig upp!
Jag kommer nog hålla någon i handen och spy ett par gånger. Men UPP ska jag och misslyckas, det ska jag inte göra. Däremot om jag misslyckas så har jag försökt och då vet jag att till nästa gång kommer det gå mycket bättre.
En annan sak jag måste göra klart väldigt snart är att fixa min tatuering! Jag måste göra klart den, men jag vet inte om jag vågar göra det! hahaha. Det gör så jävla ont o jag vet inte om jag vill känna den där smärtan!
Måste också rita upp hur jag vill ha det och bara det kommer ta tid. Det ska lixom vara en positiv grej om mitt liv. Alla mina vändpunkter i mitt liv, allt som fick mig att må bra ska finnas med i denna blom-träd. Kommer jobba med den ett bra tag. Men min tatuerar smsar mig rätt mycket o frågar om jag vill fortsätta. haha. han vet att jag är super rädd.
Kan ni gissa hur många tatueringar jag har?
Har rätt många och nu jobbar jag på min största.
Men min längsta tatuering är 53 Cm!
God morgon!
Jag är jätte trött, men det är så värt det! Egentligen går jag aldrig ut när jag jobbar dagen efter och jag dricker ALDRIG om jag jobbar dagen efter. Men igår gick jag för bi Cafét och hade riktigt kul. Man behöver verkligen inte dricka för att kunna ha kul!
Dansade hela kvällen och träffade på massa roliga människor. Jävlar vad snygga killar det fanns där igår. Inte visste jag att det fanns så mycket fint hahah!
Jag insåg en sak igår, jag ler aldrig. haha. måste göra något åt det. höhöh
Jag såg rätt nöjd ut när jag gick hem. Var sjukt nöjd över kvällen och jag slapp se människor jag inte ville se utan jag träffade bara på underbara människor!
Nu ska jag dra till jobbet!
Ha en BRA dag!
NU är jag helt klar inför ikväll! Tänkte dra förbi Cafet en stund. Det är ju Sista Super-S ikväll och det går inte att missa. Jag börjar 09:30 imorrn och kan gå upp kl 08:00 istället för 05:30 som jag brukar göra.
Ikväll har jag på mig en T-shirt liknande sak och ett par korta läggnings från Gina. Skor från Bianco och Jacka från H&M
Hoppas jag inte fryser när jag går ut. Funderar på att ta med mig ett par benvärmare utifall att det blir kallt hahaha.
Jag älskar verkligen mitt Stjärn filter från tvspelsweb.se. Bilderna blir riktigt balla. Dom ser helt annorlunda ut och man kan leka sig fram.
Här är lite bilder från igår. Kommer fler senare. Men ni har något att titta på medan ni väntar på alla bilder.
Lazee, La Familia, Duvetinte, Miigo, Claudio, Stor och NewKid under en dag! A good Day
26 augusti, 2012Vilken dag och kväll det var igår. En av de bästa dagar och kvällar på länge. Vart med om en massa skoj.
Höjdpunkten var nog på Tåget på väg tillbax till Sthlm. Fyfan va kul vi hade. haha skrattar när jag ser alla filmer. tror inte jag kommer lägga upp så mycket av de jag filmade på tåget. Vi får se.
När vi väl satte oss på tåget på väg till sthlm så tog Lazee smygbild på mig och twittrade. hehe.
Så här ser jag ut när jag jobbar. Var helt inne i det jag gjorde och märkte inte alls att Lazee tog bild förens han hade lagt upp det på twitter.
Passade på och ta roliga bilder med killarna.
Lazee och Riffo blev lite imponerade på mina bilder. Så duktig var jag att dom tog bild på en av bilderna jag tog med systemkameran. hehe
Efter att vi landat i Sthlm drog jag ut min mina vänner, Warvin och Amir.
Sent på kvällen träffade vi på Stor. Haha fråga mig inte vad jag gör på bilden.
Vi träffade även på Alex ( NewKid) som tog en bild med Warvin.
Tack alla om gjorde min kväll till en perfekt kväll!
Vilken jävla dag. Jag tror inte ens jag hängde med i allt som hände. Inte visste jag att det brukar vara så här.
Som sagt, har vart i Örebro hela dagen tillsammans med La Fam, G punkten och Miigo. Grabbarn var överfeta på scen. Det var så bra att jag ville inte ens att de skulle spela, ville inte ens fota utan jag ville se dom spela i timmar
SÅ BRA VAR DOM!
men sen var det Lazee’s tur. DAAAAMMNNN.. Har inte sett han spela på jätte länge och jag önskar fler artister kunde lära sig lite ifrån honom. Man ville ha mer. Han ligger på topplistan av de bästa svenska akterna live, tillsammans med grabbarna här ovan som jag nämnde.
Jag har heller aldrig sett folk skrika så mycket som dom gjorde efter alla dessa grabbar, speciellt Lazee. Kidsen blev helt tokiga och lazee var verkligen helt underbar. Det var alla dom. Men lazee är verkligen en kille med hjärta av guld. Säg vad fan ni vill om han och hans musik. Men ni som inte känner honom ska inte säga något. denna kille ligger högt uppe på min lista.
Nu sitter vi alla på tåget och ska hem till sthlm och jag är helt slut, vill egentligen bara hem och sova. Men ska ut med mina vänner och ha jätte roligt.
Tack Örebro, tack Blues och tack VOX festivalen!!! Må bäst. Ha de bäst.































