Dagbok

På väg på nytt äventyr Going to Orebro

25 augusti, 2012

Såja, nu sitter vi på tåget på väg till Örebro. Det är jag, La Familia, Claudio från G punkten och Miigo. Kommer bli riktigt kul. Vi ska gå och representera Av Kärlek som Blues har i olika städer. Har fått ett stort ansvar idag. Måste se till att allt går som det ska och att showen blir bra. Kommer dokumentera allt och fota deras uppträdande.

Ser fram emot en dag i Örebro. Har inte vart där på jätte länge. Mins knappt när jag var där sist.

Bild 332

Undrar om jag har några läsare i Örebro. Det visar sig när jag är där.

Hamnade bredvid Danilio på tåget. Tror att vi är dom som är mest osociala för de andra sitter och pratar med varandra. Dilly har somnat och jag sitter vid datorn. Blir några smygbilder sen hahaha. 

Going to work with some artist in Orebro 
Bild 332

Foto, Hip Hop, Livebilder

Bilder från Hamburger Börs med Sjukstugan & PH3

25 augusti, 2012

Blev inte så mycket bilder igår, men lyckades ta lite bilder med de nya filtret från www.tvspelsweb.se som jag fick hem här om dagen!

Måste säga att bilderna blev Sjukt coola och riktigt annorlunda. Första gången jag använde detta filter och visste inte alls vad jag kunde förvänta mig för resultat!

Men jag är nöjd, nu gäller det att lära sig lite mer.

Igår var jag på Hamburge Börs med en vän för att se Sjukstugan uppträda. Hade inte alls förväntat mig mycket folk. Men det ramla in folk hela kvällen och alla såg ut att ha super kul.

En sak jag älskar att se är hur andra hiphop artister kommer och suportar. Har sagt det förr och lär säga det flera gånger.

Bra kväll, mycket bra kväll!

För att se på bilderna, klicka på bild och sen är det bara att bläddra igenom alla! Hoppas ni gillar dom.

Dagbok

Sleep When I’m Dead

24 augusti, 2012

Hej alla där ute!

Idag blir det en väldigt lång dag, ska jobba i 10 timmar typ. Ska ta stängning på jobbet, sen ska jag hem, byta om, fixa mig och möta upp en vän för att dra ut. Som sagt, blir en lång dag! Blir en lång kväll också för den delen. Jag åker nämligen till Örebro på lördag morgon och det blir inte många timmars sömn för min del. Men sånt får man ta, ingår i det liv jag lever. haha. Kommer hem samma dag och på kvällen ska jag ut med min bror.

Jag gillar som sagt att ha fullt upp, gillar och göra saker och alltid att le.

Hade ett möte med Galago igår och vi planerade nya press bilder för killarna. Vi har hittat en plats och ungefär hur vi vill ha det och vi alla är eniga om plats. Det finns dock ett problem och det är att jag måste gå emot min största rädsla. Jag är höjdrädd, alltså höjdrädd på riktigt, jag kan få panikångest och bryta ihop. Men det ska jag inte göra denna gång. Eftersom jag har 3-4 killar med mig så får de bära upp mig eller hålla hand hahahah. Nu måste jag göra mig mentalt redo och intala mig själv att det går, för jag vet att det går om jag verkligen vill.

På tisdag ska jag fota dom. Kan ni gissa vart det blir?

Blev lite ledsen idag också, efter att jag räknat hur mycket jag har i räkningar får jag ställa in min Kid Ink konsert :( och skippa london resan.  Får ta det nästa månad. buhuu. Så går det när jag köper massa nya prylar hahah.  Men om jag har riktigt tur, kanske jag lyckas ta mig till Norge eller Danmark, vi får se. Kommer fler chanser.

 
Känner att refrängen passar mig perfekt just nu hahah !