Dagbok, Personligt

Bilder från Sofis Mode

31 augusti, 2012

Igår träffade jag världens finaste Mariella. Hon tog med mig på Sofi’s mode festen på Cafet. Vi stanna dock inte länge alls. Det var inte så kul som vi hoppades på och det var väldigt dåligt planerat. Vi gick rätt tidigt.

Men det var super kul och få träffa Mariella. Hennes familj är världens underbaraste!

Men det var kul och få se vad höstens mode var, inte för att jag följer den. Men kul och se vad som var inne. Och nej, jag gillar inte 60-talet! haha.

O9s8GVnUXs

Lite bilder på oss!

Dagbok, Personligt

Efter regn kommer solsken

31 augusti, 2012

Godmorgon!

Hoppas ni mår bra idag!

Vet inte vad som hänt med mig, men jag har blivit väldigt dålig på att fokusera mig på bloggen den sista tiden. Vilket inte är bra!

Från och med på  måndag ska jag ta tag i mig själv och bloggen. Det måste jag. Trodde inte jag skulle gå ut så här mycket, men nu är jag ute mer en vad jag var den första halvåret.

Ikväll ska jag träffa min tjejkompis Hanna. Blir utgång. Känns som evigheter sen vi var ute. Ska bli mycket trevligt!

 

O8wyOHHUVT

Jag har också hittat en kille som ska fota mig. Behöver nya bilder. Egentligen skulle jag vilja ta nya bilder varannan månad bara för att haha. Jag är ju en sådan tjej som älskar att stå framför spegeln.

Men jag har inte bestämt mig exakt vad jag vill ha. Men det blir nog inga studio bilder, vill ta utomhus i någon nice miljö.

Har ni förslag på några fina ställen i sthlm? 


Dagbok, Personligt

10 timmar

30 augusti, 2012

20120830-095337.jpg

Känner mig sjukt seg och har ont i vänstra ögat idag. Trots att jag sov 10 timmar har jag fortfarande ont i huvudet. Kaos.
Sitter på jobbet nu, möte hela dagen. Idag blir det lite ändrade planer, ska till Cafét ikväll med vän, de e någon gala grej där. Ska bli super skoj.
Lite segt med bloggande men de är så ibland.

Foto taget av Richard Ortega

Dagbok, Personligt

Vilken vecka!

29 augusti, 2012

Det var verkligen sjukt kul och få ta dessa bilder, men fyfan vad kallt det var igår.

Har fått ont i huvudet och nacken efter igår hehe.  Jag tror att jag skulle behöva en 12 timmars sömn! Får ta det i helgen, typ på söndag!  Hela denna vecka är planerad och det känns väldigt bra att jag har saker att göra varje dag!

Idag ska jag till KFUM gården för att ha första planeringen för Vårfesten. Imorrn ska jag ha ett möte med Inblikk, det är dom som står bakom dokumentären som jag är med i. Ska ta press bilder och vi ska sätta oss och prata lite. Sen fick jag ett erbjudande att föreläsa i Oktober och det måste jag ta med honom.

På fredag ska jag till Cafét, en vän till mig har vunnit biljetter till en grej som ska vara där och hon är rätt ny i Sthlm och frågade hon mig om jag ville med. ska bli super skoj. Och på lördag då ska jag vara i Bredäng under  dagen och på kvällen ska jag vara i Tyresö för att hosta på deras festival och på kvällen blir det utgång, som vanligt!

Men de här e saker som dyker upp vart efter. Men i helgen blir det utgång och jag gillar faktis och gå ut. Tycker att det är jätte kul om man är med rätt folk och det är jag ju.

O4NzBlzHbG

Tycker det är super viktigt att få göra exakt det man älskar. Trots allt, det är bara jag som bestämmer hur mina dagar ska se ut! 


Foto

Högst upp på Hammarby Backen tillsammans med Team Galagowear Records

28 augusti, 2012

Jag trodde ALDRIG att jag skulle göra detta. Med min rädsla trodde jag att det inte skulle gå. Men jag tog mig upp på Hammarby backen och jag tog bilder som jag skulle.

Är sjukt stolt över mig själv! Jag klarade. Ska inte ljuga, jag var riktigt rädd! Men jag gjorde det. Inget kan stoppa mig, inte ens min egen rädsla ska stoppa mig till att få mitt jobb gjort.

Hade riktigt kul idag. Älskar och fota människor som man kan skoja med. Detta är inte första och sista gången jag kommer att fota dom!

Bilderna kommer upp inom kort!

DSC02376