Dagbok, Foto, Hip Hop, Personligt

Dessa två kommer fotas ikväll!

16 november, 2012

Yeey, ser fram emot ikväll. Ska fota Dj Black Moose under en konsert. Varje gång han har en stor spelning i sthlm kommer jag att vara där o fota honom. Ikväll värmer han upp innan Tech N9ne. Jag hoppas lite på att Hopsin ska dyka upp mitt i allt eftersom han var i Danmark igår. Hade jag inte jobbat hade jag varit där igår. Snackade med Hopsin för någon vecka sen och jag bad han komma, så man vet aldrig om han får för sig att följa med.. hehe.

Men jag har inte lyssnar så länge på Tech N9ne vilket gör att det blir lättare för mig att fota både Moose och TechN9ne! Men han är överfet! Jag har en liten ide på hur jag ska fota Moose idag. Kommer nog hinna göra det innan alla människor kommer !

Vem kommer ikväll?

Dagbok, Outfit, Personligt

Det beror på vem du e som läser!

16 november, 2012

Jag bara får för mig att jag har fett med brudar som läser min blogg! Kanske borde göra en undersökning.

Hur många tjejer läser bloggen och hur många killar läser bloggen? 

Igår fick jag för mig att gå till Make up store o köpa lite nytt smink. Tro mig, jag är den sista som tänker på smink. Jag vet hur man sminkar sig, men jag vet inget om produkterna. Glad bara att jag har en syster som lärt mig de viktigaste.

Så jag köpte två nya produkter. Kul va? hahah!

20121116 0710591

20121116-071059.jpg

Exklusiv släpp, Hip Hop, Svensk hiphop musik

Premiär: Finess ”Det Där Tugget”

15 november, 2012

finess det dar tugget

4 månade efter att jag började blogga med inriktning hiphop kom jag i kontakt med Finess. Hösten/vintern 2009 började vi jobba ihop och det höll i ca 1-1½ år och där efter blev det tyst! Finess stängde in sig i studion samtidigt som han studera. Nu är han tillbax, redo att ta över och redo att visa vad han verkligen går för.
Jaouli som han egentligen heter är från Hässelby och har tidigare synts ihop med bl.a Pato Pooh och Ken Ring. Ni kanske har hört Finess tillsammans med Allyawan, Sam-e eller med Houman Sebghati.

Men nu är det dax för Finess att släppa en ny låt i väntan på hans Album, Rihanna’s ’Talk That Talk’ är beatet som Finess kör på.

Följ Finess på http://twitter.com/finessiklass och http://instagram.com/finessiklass

NBS Records https://www.facebook.com/NBSRecordsSweden

Kontakta NBS Records för frågor eller bokningar gällande Finess!

Låten premiärspelas på duvetinte.se och detta är bara början, lägg Finess på minnet!


Dagbok, Foto, Hip Hop, Personligt

Man kan knappt tro att det är sant!

15 november, 2012

Det är helt sjukt! Det har svart gått 4 år sen jag startade duvetinte.se och jag har hunnit med så mycket. Jag kan knappt tro det! Detta är bara 20% av vad jag gjort. De flesta bilder är från 08-10. Finns ett par som är från förra året!

Roliga tider, roliga minnen och detta kommer jag ta med mig hela livet!

Man ska tro på det man gör, för det spelar ingen roll vad andra tror. Det är bara DU som kan lyckas och uppfylla dina drömmar och mål! Gör det bara!

jag är tacksam över det jag hittills gjort och jag är långt i från klar!

Lev, njut och må bra!

5898

Dagbok, Personligt

Hår i alla olika fäger!

15 november, 2012

På typ ett år har jag haft 3-4 olika hårfärger. Är detta normalt? haha. Förra sommaren hade jag ljusbrunt hår, sen gick jag över till rött, sen svart, sen brunt och nu har jag någon konstig Svart,röd,brun hårfärg. hehe

Jag har också gått från långt, kort till långt och sen kort igen. Man ser inte likadan ut när man färgar eller gör något annat med sitt hår.

Vad tycker ni jag passar bäst i? 

Jag älskar mitt hår och jag tycker om alla färger jag haft. Ska färga till rött om ca 2 veckor. Väntar bara på att min bror ska köpa färgerna i Iran. Där finns det färg som passar bäst till mitt hår.

2

13

Foto

Stadsbild 2, förvänta er något fetare!in the studio

14 november, 2012

 

Glömde helt att jag hade lite bilder från i lördags när vi var i studion! Jag han aldrig vara kvar på videoinspelningen eftersom dom började så sent och jag var tvungen att gå. Men här är lite bilder ifrån lördags med bl.a G punkten, La familia, Matte och Rhymes & Riddim.

Matte jobbar stenhårt med den nya Stadsbild skivan. Han spelade lite låtar och berättade vilka som skulle medverka och tro mig när jag säger det, DEN KOMMER BLI AS FET! Ser verkligen fram emot och höra slutresultatet.

DSC03263DSC03203DSC03213DSC032481DSC032241DSC03234DSC03243DSC03263DSC03203DSC03213DSC032481DSC032241DSC03234DSC03243