I hate liars, fuck love Im tired of tryin My heart big but it beat quiet I don’t never feel like we vibin Cause every time we alone its a awkward silence
– Tyga
I hate liars, fuck love Im tired of tryin My heart big but it beat quiet I don’t never feel like we vibin Cause every time we alone its a awkward silence
Hoppas ni mår super bra och haft en super fin helg för det har jag!
Ska strax gå och sova men måste blogga lite. Har varit på visning idag igen. Denna gång hitta jag en lägenhet i Akalla som jag gillade väldigt mycket. Och ja, Akalla är en bit bort, men det är endå inte så farligt. Får lite små panik när jag tänker på att flytta!
jag har bott i Nacka hela mitt liv kan man säga. Och att flytta här ifrån kommer kännas tungt! Men jag måste ta mig ifrån denna trygghet och utmana mina största rädslor. Då kommer man längre i livet. Så e de.
har hunnit fixa bilderna jag tog igår, skönt de.
Veckan som kommer har jag 1-2 inbokade fotojobb. Mer en det ska jag inte göra. Har en hel HÖG med bilder som ska fixas. Men mitt eget projekt ligger lite åt sidan eftersom jag från och med imorrn ska börja plugga foto. Är medlem på en sida som har kurser på video som lär en hur man ska fota i en studio, retuschera och göra annat viktigt. På lördag ska jag på Fotomässan. Så jag satsar riktigt hårt om ni inte märkt det!
Yeey!
Förresten, har ni sett Dani M’s nya video? Så jävla bra!
Men under denna röd november så tycker jag fortfatande att STOR’s låt är bäst. Men det är för att det är min typ av musik.
Igår asså….!! Vilken kväll…..! Igår fota/festa jag på Vardagsrummet som vanligt, men det var ingen vanlig klubb igår ut det var Tumbuks efterfest. Han hade en stor spelning igår och efter det kom endast inbjudna gäster till klubben. Jag var där och fotade men samtidigt så festade jag! Det är något jag älskar med Vardagsrummet, man känner sig som hemma.
Min kamera gick laget runt igår, folk fotade med den, jag fotade med den och kom hem med 600 helt galna bilder! Ikväll ska jag gå igenom dom och skicka vidare!
Har insett att jag måste vara redo på vad som helst när jag hänger med Sabri, han är den galnaste människan jag träffat haha.
Vilken jävla kväll! Detta måste ha varit en av de bästa konserterna jag varit på! Jag har inte lyssnar så mycket på Tech, men jävlar vad han röjde. Han sjöng och dansa från början till slut! Utan en tjej och playback till o från så bjöd han på en riktig jävla bra show!
Uppvärmningen var perfekt, Dj Black Moose spelade så jävla bra att publiken skrek och applåderade när han steg av scenen. Inte alls ofta jag hör publiken göra så för en svensk dj! Men varje låt Moose spelade skrek folk och sjöng med. Det var som om Moose visste vad publiken tänkte på.
Jag är fööör trött på att gå igenom alla bilder, men ni får se 6 bilder idag. Tech var jävligt trevlig!
Imorrn lägger jag upp bilderna, tro mig, de blev riktigt GRYMMA bilder!