Event

#Avkärlek

16 december, 2012

av

 

Nu är jag hemma efter en fet dag tillsammans med Bella. Va på Av kärlek och tog lite bilder. 

Ska försöka slänga upp allt ikväll om jag hinner, ska nämligen ta kort på en jätte söt tjej till ett projekt jag jobbar med vid sidan av bloggen. 

Ha en super bra kväll! 


Foto

Jag och mina två SS

16 december, 2012

Vilken dag det var igår! Aldrig skrattat så mycket som jag gjorde när jag fotade dessa två söta pojkar! Det var som att kolla på film, jag dog av skratt så roligt var det!

Älskar verkligen och fota Sanny och Sabri, men att fota dom tillsammans får man räkna med ett gott skratt!

Det blev inte alls som jag hade tänkt, men jag blev sjukt nöjd över bilderna och vi hade as kul!

Passade på att ta några bilder på oss också!

ss

Foto

Jobbar för fullt!

15 december, 2012

 

346848447432574603 7766872

Igår var det en sån där dag då jag inte orkade göra något, jag mådde verkligen dåligt och det var inte alls kul. Kände mig väldigt låg och det var en känsla jag hade för 5 år sen när allt var som jobbigast!

Men jag har lärt mig hur jag ska hantera detta och gjorde saker som fick mig och må bra. Idag känner jag mig som en ny kvinna. Känner mig utvilad och glad igen! Det är viktigt att man tar hand om sig så att man inte hamnar på båtten.

Nu sitter jag och fixar de sista på bilderna jag förra veckan. Sen ska jag försöka städa och fixa i ordning allt här hemma inför dagens photoshoot med Sanny och Sabri, mina två SS. hehe.

Bilderna som jag tar idag kommer inte komma ut förens i feb då jag ska ha en fet grej. Imorrn ska jag ta kort på en tjej till detta projekt också. Kommer bli SJUKT NICE!

Kanske lägger upp en smygbild, om ni är jätte snälla!

 

 346848447432574603 7766872

Tävling

TÄVLING: Vinn Armband från Digidi.meTÄVLING: Vinn Armband från Digidi.me

14 december, 2012

tävling

Tävling: I samarbete med Digidi.me
Antal vinnare: 3 stycken
Vinst: 2 Valfria Armband
I samarbete med Digidi.me kommer tre stycken av mina läsare att få välja två valfria armband från deras hemsida. Det enda ni behöver göra är att gå in på Digidi.me , välja två armband och sedan länka dom i detta inlägg. Vinnarna kommer att presenteras i ett inlägg om exakt en vecka, Nästa Fredag den 21 December
Gå in och gilla Digidi.me på facebook (länk).
Glöm inte att skriva rätt mailadress.

Lycka till!

digi

tävling

Tävling: I samarbete med Digidi.me
Antal vinnare: 3 stycken
Vinst: 2 Valfria Armband
I samarbete med Digidi.me kommer tre stycken av mina läsare att få välja två valfria armband från deras hemsida. Det enda ni behöver göra är att gå in på Digidi.me , välja två armband och sedan länka dom i detta inlägg. Vinnarna kommer att presenteras i ett inlägg om exakt en vecka, Nästa Fredag den 21 December.
Glöm inte att skriva rätt mailadress.

digi

Event

Vad gör du på nyår?

13 december, 2012

webb NYE affisch

Södra Teatern

Klockan 21.00 – 03.00
Biljettpris: 275 kronor + ev. avgifter.
Biljetter finns på www.sodrateatern.com eller på SneakersnStuff.
Mer information finns på www.sodrateatern.com / www.iloveyes.se
Facebook: https://www.facebook.com/events/384899324924722
Åldergräns 20 år

Södra teatern och Yes! har sedan ett par år tillbaka bjudit på Stockholms bästa nyårsfest. I år har vi bjudit in några av Sveriges bästa och mest aktiva klubbar och djs för att festa in det nya året. Det kommer vara en musikalisk resa med allt från skön house, hiphop till den fetaste dansmusiken. På Södra teatern spelar Mad Mats som ligger bakom house labeln Local Talk. Hans set är alltid sjukt tajta och har senaste tiden spelat både på Amsterdam Dance Event så som i New York. Med sig har han sin vapendragare Pure P som är en grym producent och soul&boogie fantast. Vi på Yes! Soundsystem kommer lägga in sköna party anthems som kommer få taket att lyfta.

På Etablissemanget har vi bjudit in Sveriges i särklass bästa djs när det gäller att spela urban musik. Som ni vet så spelar The Soul Lounge och Crona alltid for the ladies så det kommer vara skön och svettig RnB från 90 talet och framåt. För att röra om lite mer så kör Kimbo Nice en fet blandning av nya och gamla hiphop hits så bered er för en heeeelt galen kväll! 2013 nu kör vi! Välkomna – Yes! & Södra teatern.

Tack till: Sneakersnstuff / Kingsize Magazine / Monkey Bizz / Whoa.se / TSL / Du Vet Inte / Local Talk / Södra Teatern / TT

YES! PÅ FACEBOOK

https://www.facebook.com/Yesinconcert

En annan typ av musik

Ny video: Cantoreggi – Sinners HeistCantoreggi – Sinners Heist

13 december, 2012

Jag älskar all typ av musik och jag tycker det Cantoreggi gör är as fett! Han är verkligen grym. Har känt han ett tag och fick tillbringa ett par timmar i hans lägenhet förut och se han jobba. Sjukt duktig.

för ett par år sen gjorde han ett beat och spelade in på Eboi där jag fick gå in och lägga in ett ljud. Tyckte det var super kul, men låten är inte ute. bara en av många roliga minnen.

Brukar faktis träffa på honom på gymmet!

© Team Galagowear Records

Spotify:http://open.spotify.com/album/0UBDmZKdZ4Hc5d9w0sbR1g
iTunes: https://itunes.apple.com/se/album/sinners-heist-remixes-ep/id569115952

Production company: TS Produktion
Producer: Thomas Aziz
Director: Robin Ehlde
DoP: Erik Hassel