Hip Hop, Svensk hiphop musik

Nej nej, du fattar inte!

17 december, 2012

Jag tror inte ni förstår hur mycket jag älskar denna låt!  Detta är en låt jag måste starta min dag med och avsluta min dag med. Så har jag gjort varje dag sen remixen släpptes.

De släpps så jävla bra låtar just nu. Ibland känns det som om det inte händer något och så brukar det oftast vara på somrarna, då släpper knappt någon och det blir en trög start till hösten, men sen säger det pang och då har det släppts en hel del as grymma låtar.

Tycker 32 tusen visningar är inget, sprid videon så att fler får höra denna FETA låt!

Hip Hop, Internationell Musik

Big Sean – Guap

17 december, 2012

Ååå, jag tror inte ni förstår hur mycket jag längtar tills jag får gå på Big Sean konserten!

Min biljett hänger på väggen, ser fram emot att se han live och få ta lite bilder.  Jag hoppas verkligen att han är bra live, vill inte bli besviken.

Denna låt hamna på min ”spelar just nu” lista på Spotify 

Hip Hop, Internationell Musik

Kid Ink – GhostKid Ink – Ghost

17 december, 2012

Jag missade Kid Ink när han var i Norden, blev lite ledsen i ögat för jag ville verkligen se han live och han är en av dom jag skulle vilja fota, inte när han uppträder utan han vill jag ta bilder på. Älskar hans stil, fett med Swag. Hans tatueringar är sjukt snygga!

Det var tal om att han skulle ha kommit till Sverige, men den krockade med en annan spelning som en arrangör hade och därför kunde han inte boka in Kid Ink!

Får hoppas att någon bokar in honom!

Say one you get on you, forget where you came from,
I never changed, stay the same to the grave.

Dagbok, Personligt

Äntligen klar

17 december, 2012

Godmorgon!

Känner mig rätt utvilad men huvudverken börjar igen! Jag undrar om det har något med hur jag vaknar. Att jag tex sitter o kollar lite mail och sånt på mobilen när jag vaknar i mörkret?

Hmm….

556321 10151329464440865 1193488244 n

 

Nu har jag tagit alla bilder för projektet. Nu ska jag sitta och jobba med bilderna tills jag är super nöjd! Kommer nog ta ett tag för det finns mycket jag vill och behöver lära mig!

Jag tror att jag vill gå någon ljusteckning’s kurs eller vad det nu heter. Behöver lära mig studio ljus och allt sånt som tillhör!

Det är en av mina svaga sidor. Får se hur det blir.