Vilken jävla grym kryssning! Jag är helt slut. Träffat as roliga människor och massa nya människor.
Jag älskar och bli fotat, men bara av mig själv! Det är så mycket lättare att fota sig själv för då kan man verkligen gå loss ordentligt!
Inte för att jag går loss här, men jag slappnar av mer!
Fan! Måste ta tag i de här med tatuering. Den måste bli klar snart!
Det är bara ett par timmar kvar tills jag kliver på båten med min Babe Bellz. Jag kommer ha 10 dagars semester och det firar jag med denna kryssning. Tycker det är riktigt fett att det är en Svensk hiphop kryssning. Men jag är INTE där för att jobba, jag kommer ta med mig kameran men jag har inga plikter mot någon att göra något! Jag ska dit, lyssna på skön musik, se bra artister uppträda och festa med mina vänner. Hehe!
Och jag kommer att blogga direkt från båten, men det är ju för att jag vill dela med mig om vad jag gör. Så ni som inte åker båten får läsa min blogg eftersom jag kommer blogga så mycket som jag kan för att hålla er uppdaterade.
Jag kommer inte låta bli att fota en massa, men jag lägger dock inte upp vad som helst här på bloggen hehe. De som händer på båten, stannar på båten! Så enkelt är det! Ni som vill veta vad som händer på båten får helt enkelt vara där eller aldrig veta :)
Ni som åker på kryssningen, var försiktiga, ta hand om varandra och visa kärlek för vi är ju trots allt bara på en båt! Och tro mig, ni vill inte förstöra den genom att spendera hela kryssningen på någon fyllle cell. hehe.
Ikväll ska det vara 110% kärlek, dans, fest, bra musik och bra folk! Vi ses på redline kryssningen mina vänner!
Denna låt spelas flitigt just nu! Ja, jag tycker JB är helt okey! Det finns ett x antal låtar som jag lyssnar på! Jag tror mycket väl på att många av er lyssnar på låtar som han är med i! Det är inge fel med det. Hip hop branschen har redan accepterat honom, Drake har redan gjort det! hahah.















