Foto, Livebilder, Personligt

Vadå rubrik?

5 januari, 2013

Hej bloggen!

Har ni saknat mig? hahah…. jag är inte helt tillbax, men ville bara lägga upp en bild jag tog igår på Trey Songz. Sprang förbi hans konsert och knäppte ett par bilder och drog vidare. Fick lite inspiration igår. Jag är snart tillbax oroa er inte. Jag behöver bara ta lite ledigt och ”hitta” mig själv. Då menar jag med vad jag vill göra. Sätta nya mål. Ett mål är redan satt. Mer om det kommer.

Ska börja laga mat strax, mina vänner är på väg till mig. Jag behöver verkligen en hel dag med mina grabbar och idag ska jag umgås med de hela kvällen Och självklart 2 tjejkompisar. Men dom är som mina grabbar hahah.

Ha en super fin lördag!

DSC01119

Event

Trey Songz flyttad!

3 januari, 2013

För er som ska se Trey Songz vill jag bara lägga en påminnelse om att den är flyttad till Berns och det är fortfarande 13 års gräns på att komma in. Biljetterna  till Annexet gäller till Berns.

Dörrarna öppnas kl 21:00 och konserten börjar 22:00!

Glöm nu inte!

21:00 – Berns – Fredag 


Dagbok

Snart tillbax!

2 januari, 2013

Hej 

Jag har varit skit dålig på att uppdatera den senaste tiden och jag har inte alls lagt någon energi på min blogg. Jag har inte ens orkat. Allt jag gjort vid sidan om bloggen har tagit min tid. Jag har ett väldigt krävande jobb vilket gör att jag blir helt slut.

Grejen är att jag har ingen inspiration och jag vet inte vad jag ska skriva om eller vad jag ska göra. Jag kanske har tröttnat? eller helt enkelt blivit trött. Kanske till och med vuxit ur detta?

Men jag behöver ta paus ett par dagar för att fundera lite på vad det är jag sysslar med. Ni som läst min blogg länge vet att jag hamnar i dessa situationer där jag pendlar mellan att lägga av eller fortsätta. Men ni vet också att den kärleken jag har för musik är så mycket starkare och den får mig alltid att fortsätta. Det ni inte förstår hur jävla tidskrävande, stressigt och jobbigt det kan vara att hålla ALLA bollar i luften medans det kommer de som tror att det är super lätt och göra det jag gör och försöker säga till mig att göra vissa saker. Ibland vill jag slänga en stol på dom människorna.

Att fixa allt själv är svårt, men det är något jag valt att göra. Jag kommer aldrig låta någon blogga här, detta är min blogg och varför ska jag då låta någon annan blogga. Jag har redan försökt och hur bra har det gått? inte alls bra.

Jag behöver ta dessa dagar då jag e ledig från allt och fundera, lägga upp lite planer och vila upp mig. Jag måste hitta inspiration. Behöver fixa om lite i bloggen och gå igenom mina bilder på datorn.

 Hoppas ni förstår och har tålamod! 

God fortsättning alla bloggläsare!

Jag kommer snart tillbax! 

ge mig bara ett par dagar

Dagbok

så här såg 2012 ut för mig!

31 december, 2012

Jag tycker verkligen detta år har gått SJUKT SNABBT, iallfall för min del. Jag har varit med om saker som jag aldrig trodde jag skulle få uppleva , speciellt inte på ett år.

Jag tog tag i detta med att fota och har nu tagit bilder på en hel del människor jag uppskattar när det gäller musik. jag har fått samarbetat med människor jag ser upp till och det är väldigt stort för mig.

De största jag gjorde var nog att ta med mig New Boyz till mitt jobb och låta mina ungdomar plus fler få träffa dom och ställa massa frågor. Det kändes otroligt stort och jag mins att jag hade feber och va super sjuk när jag hade de stora eventet. Jag är otroligt tacksam över att få gjort det tillsammans med mitt gamla jobb. De kommer jag bära med mig livet ut.

Jag lyckades träffa Slaughterhouse och det var en av de bästa dagarna för mig, otroligt trevliga och varma människor. Ett steg närmare mitt mål kan man väll säga. När de gäller musik och vad jag lyckas åstadkommit med bloggen tycker jag att detta är sjukt stort och jag ser mig själv verken bättre eller sämre en någon annan. Jag har jobbat hårt och jag tar inte detta för givet att det är självklarhet att de ska hända mig, utan tvärtom. jag är bara glad och tacksam.

jag fick åka på två stora festivaler och fota, vilket jag inte trodde skulle ske. Fotat stora artister på deras konserter och bara det är jävligt stort för mig. Följt TSB när de hade en jätte stor grej på grönan i somras. Det är också något jag uppskattar, att de lät lilla mig följa med dom och fota när ett 10-tals grymma artister uppträde.

Samarbetat med grymma människor som gjort mycket för mig. Fått följa Dj black moose vid flera tillfällen och fotat honom. Sjukt kul! Om jag gjorde detta under 2012, undra hur 2013 kommer att bli för mig.

artist duvetinte

Men det är inte bara konserter jag fotat, det finns otroligt mycket mer och allt får inte plats. Filmat musikvideos, varit med i musikvideos osv.

Jag har under detta år lärt känna två AS GRYMMA killar vid namn Sabri & Sanny som har fått en stor plats hos mig, speciellt Sabri. Jag har lärt känna massa nya människor och en av de är desutom Bella som under den senaste tiden kommit mig väldigt nära. Här om dagen var vi på Redline kryssningen som blev en av de bästa minnen.

Jag jobbade mycket med La familia och de sluta med att dom blev väldigt bra vänner till mig och jag är otroligt glad att jag har dom i mitt liv. De e verkligen mina grabbar och samma sak gäller Claudio från G punkten. Samarbetat med R&R från borlänge som också är nominerade. Åkte till Indien & Barcelona, bra med semester. Varit med på Radio, startade igång en foto skola på jobbet och hade återigen kulturläger på KFUM gården! Köpte massa saker till min fotostudio. Blev stammis på Vardagsrummet och börja fota för dom.

duvetinte mel

Men det är sjukt jobbigt och gå igenom alla bilder eftersom jag inte har någon koll på vart jag har allt! Har tre hårddiskar med bilder så jag fick ta det jag såg. Jag har under 2012 tagit massa bilder och jag har tagit massor av bilder till ett projekt jag jobbar med. Samtidigt har jag fått väldigt många förfrågningar om foto. Åkt till Borlänge och fotat mina grabbar och haft väldigt många som använt bilderna jag tagit! Men jag har inte lagt upp så mycket av de jag tagit eftersom de fortfarande är något jag jobbar på.  Idag tog jag bilder på ett bröllop! Bokningar, ja det får jag!

photo

Vad ska man säga? 2012 har varit ett SJUKT BRA ÅR! Och jag är tacksam som bara den! Tack till alla som jag jobbat med, tack till dom som trott på mig, tack till de jag samarbetat med och tack till ALLA som funnits där till mig.

Speciellt min familj & vänner! Utan er vad fan skulle jag göra idag! Inga nämnda, inga glömda! Tack för ett fantastisk år.

Ett speciellt tack till ALLA mina fina läsare, ni betyder jävligt mycket !

TACK! 

 

Dagbok, Personligt

De spelar ingen roll vad det är för dag!

31 december, 2012

Sista dagen på 2012, jätte kul! Ännu ett år som gått med bra och dåliga saker som hänt. Jag har aldrig brytt mig om nyår, jag gjorde det förr tills min nyår blev bara ett stort och dåligt minne. För ett par år sen hände det en sak på nyår som jag  burit med mig. Men jag har ändå aldrig låtit det förstöra för mig eftersom jag väljer själv om jag ska sitta hemma och må dåligt eller gå ut och ha kul.

De senaste tre åren har jag missat 12 slaget. Antingen har jag gått på toa eller typ gjort något annat haha. Jag har också firat med samma människor. Men i år blir det lite annorlunda. Min tjej kompis jag skulle fira med ligger hemma och är jätte sjuk så jag får ändra mina planer i sista sekunden. Jag är själv jätte sjuk men tänker ändå inte sitta hemma. Eftersom en av mina favoriter ska spela på Vardagsrummet tänkte jag dra dit och supporta honom under kvällen och det är de ända stället jag faktisk kan gå själv till haha.

Mina vänner & familj har planer som jag inte vill haka på, därför väljer jag att göra det jag själv vill. Jag drar och lyssnar på as fet musik och tar det lugn!

Så vad ska man säga om 2012? Alla skriver, tackar och har sig på diverse sociala medier men jag tänkte inte göra värsta stå hej grejen av de hela.

Ska försöka ta fram de bästa stunderna, göra någon nice sammanfattning av roliga saker.

Jag vet inte om jag har lust och göra mitt årliga ”tack” inlägg där jag tackar olika människor som betytt något under de senaste åren. Känns mer som om jag vill skriva in your face inlägg hahah!

Det är mycket som hänt för mig detta år, väldigt stora saker, som tex att jag fotat en hel del stora saker och ska strax iväg och fota ett bröllop, det tycker jag är sjuuukt nice. Att JAG ska få fota ett bröllop. Kan väll sätta det på merit listan!

Jag kommer inte ha några speciella nyårslöften, varför ska jag ha ett nyårslöfte, varför vänta tills nyår? Jag ska inte ha något löfte men jag ska lova mig själv olika saker som jag tänker hålla för mig själv!

2013 är något jag ser fram emot och det är för att jag har en fest den 16 feb på vardagsrummet, ska gå på AS feta konserter och för att jag ska njuta av ett nytt år tillsammans med min familj!

Men det bästa är att jag firar 6 år! Varför jag firar 6 år är för att det känns som om jag levt på riktigt i 6 år. Jag och mitt ex gjorde slut, jag föll i en djup depression och kände då att jag inte hade något o leva för, men det har tagit mig 6 år att komma dit jag vill vara idag! Alltså kommer jag i slutet av Januari fira 6 år. Aldrig i mitt liv har jag varit så här lycklig och det tog mig ett par år, men jag lät det ta den tid som de behövdes.

Men det bästa jag har i mitt liv är min Mamma & Syster 

557001 10151080478240865 2080568855 n

Foto, Hip Hop

Bilder från #Redlinekryssningen 2012

30 december, 2012

Jag hoppas att det blir en liknande kryssning 1 eller varför inte 2 ggr om året. Det var verkligen kul, TROTS att jag spendera halva kvällen ”själv” hahah! Synd bara att det var dålig ljud i början av uppträdandet. Men allt annat var sjukt bra.

 

Dagbok

En kryssning man sent kommer glömma!

29 december, 2012

20121229-203955.jpg

Jag tror inte ni förstår hur jävla trött jag är! Jag är helt slut. Sitter hemma med två vänner för att fixa min klänning till nyår, men jag vill bara sova hehe.
Detta var en av de bästa kryssningarna jag varit på, det var riktigt kul och en rolig upplevelse.
Träffade många läsare igår och ni gjorde mig super glada! Helt sjukt att det är så många som känner till mig! Ni som tog bilder med mig, tagga mig eller skicka dom.
Tog massa bilder igår, lägger upp allt imorrn och berättar om de roliga händelsen! Haha