Foto

Thug Life Thug Life

8 januari, 2013

pac

Någon som vill bli fotad på liknande sätt? Vi skippar guldet och Thug life, lägger dit lite annat kul!

Inspiration på hög nivå!

 pac

Foto

#Instastress #Instastress

8 januari, 2013

Självklart har jag, som alla ni andra Instagram och där delar jag med mig bilder som oftast inte kommer upp på min blogg!

Där hittar ni mig som Duvetinte ! Vi ses på Instagram!

insta 1

1.Hade middag o lördag och bjöd över lite vänner|| 2. Jobba lite med bilder som ska ställas ut || 3. Fotade Trey Songz

 

insta 2

1. Fotade ett bröllop på Nyår || 2. Jag och Sanny på Nyår || 3. Fick ett par skor utav min systers bästa vän! 

Follow me on Instagram @duvetinte

insta 1

 

insta 2

Hip Hop, Svensk hiphop musik

Botkyrka Stylee Botkyrka Stylee

8 januari, 2013

Härligt och se gamla videos, speciellt när artisterna själva laddar upp de på youtube.  Jag undrar hur många av TLK jag har inspelad på VHS band. Mins att jag som liten spelade in alla bra videos på VHS. Jag har kvar alla band här hemma! Gamla goda tider!

Dagbok, Personligt

En ny sida på G

8 januari, 2013

Godmorgon bloggen!

jag tror inte ni förstår hur skönt det är när man har satt upp riktiga mål! Härligt!

Nu har jag löst allt med min fest jag ska ha! 16 Feb ska det vara en 4 års fest för min blogg på Vardagsrummet! Jag har väldigt mycket att planera eftersom jag ska ställa ut mina bilder innan! Mycket att se fram emot.

Jag håller även på att gör en ny sida, men detta kommer bli en hemsida endast för mina bilder. Allt jobb jag gör kommer att hamna där, men oroa er inte för att jag kommer även lägga upp allt jag gör här! Men det är för att de blir lättare att visa alla bilder på en och samma sida.

363754642911085762 7766872

 

Känner på mig hur bra allt kommer bli när jag blir klar!

Ha en fin dag ♥


Dagbok, Personligt

NumbNumb

7 januari, 2013

Hej alla där ute!

Är här och tittar igen!

Bloggen har legat nere i 1 dygn men nu fungerar den! Jag kommer börja blogga igen imorrn på heltid! Kommer självklart försöka lägga upp så mycket musik jag bara kan och dela med mig av min vardag vilket bloggen handlar om!

Just nu väntar jag på ett OK från en vän om att ha en fest den 16 feb. Behöver få allt bekräftat så att jag kan sätta igång med all jobb! Har även hittat ett ställe där jag kan trycka mina bilder vilket är fett nice!

Just nu sitter jag och jobbar på en ny ”hemsida” men detta ska bara vara för mina bilder! Alla bilder jag tar ska upp där. Det blir som en portfolio. Istället för att jag hänvisar folk till bloggen och dom får klicka sig fram till portfolio så har jag en sida bara för mina bilder, vilket gör allt mycket lättare!

I slutet av månaden ska jag också köpa domännamnet och detta kommer inte ha något med duvetinte.se att göra men samtidigt kommer det ha med bloggen att göra. Komplicerat. I know! Skönt nog behöver jag inte heller skapa ett företag en eftersom det finns hemsidor som kan fakturera när man behöver skicka en fet faktura till någon! hahah

Jag kommer låta er ta del av all jobb jag gör och jag kommer blogga som vanligt, men allt kommer bli så jävla bra i slutändan! Försöker också hitta någon som vill fixa till lite här på bloggen så det ser en aning bättre ut!

Jag känner även att jag börjat ta tag i saker och ting i mitt liv! Har satt riktigt höga mål och det är saker jag vet att jag klarar av! I sommar ska jag åka till Usa och jag ska göra allt för att kunna vara där hela sommaren och ha det riktigt bra! Jag har även lagt av med alla dåliga  vanor, eller jag har börjat och kommer hålla mig vid att må riktigt bra!

Denna gång har jag slutat röka på riktigt! Mår verkligen inte bra av att röka cigg och sprit, näää för fan! Jag kommer inte ha en vit månad men jag kommer verkligen ta ett avstånd från det. Man är verkligen inte sig själv när man dricker något glas för mycket och man kan råka säga eller göra saker som man inte bör!

Träningen kommer jag ligga på, min rygg har verkligen mått riktigt dåligt och jag behöver verkligen tänka på mitt bästa! Tycker att alla ska försöka prioritera sig själva lite mer och göra saker man mår bra av, inte saker man mår bra av i stunden utan saker som får en och må bra en bit framåt!

Har även tagit tag i att boka in en läkartid för att göra olika typer av utredningar gällande mig själv! Det är nog de jobbigaste, att göra dessa utredningar men jag MÅSTE, jag behöver veta vad fan som händer i min hjärna hahah!

Känner verkligen att jag behöver växa upp lite, blir trots allt 28 år om ett par månader. Nej jag börjar inte bli gammal utan jag känner bara för att växa upp lite.

Nä nu ska jag ta och fortsätta jobba lite med bilderna. Måste gå igenom ALLT för att få upp dom på nya sidan!