God morgon alla mina fina läsare!
Dagarna går upp och ner för mig. När allt går ner orkar jag inte blogga och denna vecka har vart lite dålig. Men nu verkar det som om det vänt och ska göra mitt bästa. Ibland behöver man ledigt och då får jag ta ledigt!
Igår var jag i stan hela dagen med 2 vänner. Det roliga med dessa två är att de är mina bloggläsare sen 3 år tillbax och den ena är mamma till den andra som är 13 år. Dom är helt underbara. Sprang runt på stan igår bland alla galningar. Istället för att köpa kläder köpte jag tre böcker, ett Wii spel och en kavaj bara. Det dög för min del haha .
Jag tror inte många av er vet att jag älskar dessa skumma böcker som har med manipulering att göra. Jag är intresserad av psykologi och mycket inom det finns det en hel rad av intressanta saker.
Henrik Fexeus är en av de intressanta. nu har jag 4 böcker med honom. Jag gillar även att läsa böcker som peppar en, som ger en lite mer styrka och de som inte tror på sånt behöver inte och de som gör, good for you!
Jag tar alltid dessa böcker med en nypa salt, men det finns mycket intressanta saker. Just nu läser jag Alla får ligga som handlar om just de här med ligga. Nej jag har inga problem med sånt, men jag tycker det är intressant o läsa. vadå alla får ligga? finns det tips? så klart…! hahaha
Dessa böcker kan ge de som inte mår så bra lite extra knuff eftersom de faktis står hur man ska börja. En liten start.
Kommer gräva mig in i detta.
Köpte även en jävligt grym dans spel. Jag älskar dans och jag älskar hiphop! PERFEKT kombination! Men jävlar vad svåra danserna är, det är inte lika lätt som just dance, det här var så mycket avancerad! Men fan va nice det är och spela på min nya tv! wohoow.
Man lär sig väldigt mycket nytt och de finns redan steg som man kan. Älskar spelet och det är helt nytt.. Släpptes Nov 2012!
Ska ta med den till jobbet och se om något barn vågar ge sig på detta komplicerade spel! ahha
Ha en fin dag
Ny video: Crome – Notre Club ft. Bobby BolivianCrome – Notre Club ft. Bobby Bolivian
24 december, 2012Julafton och vi trodde att alla var lediga från att jobba med musiken? Men ikke sa nikke. Crome släpper en ny video tillsammans med Bobby Bolivian! 2 killar jag bloggat om sen ett par år tillbax.
Crome och Bobby har släpp väldigt många favoritlåtar. Kul och se något nytt och lite annorlunda från killarna.
Buy on I-Tunes: https://itunes.apple.com/se/album/notre-club/id581984894?i=581985074
Spotify: spotify:album:3oOf0UDnNSvryVVsCO52cV
Produced By: TeeKaaY
Director: Marco Alvarez
Special Effects: Alldin Dauti
Co-Produced By: Mac & Brian Barrows
Recorded By: Sindri Jönsson for Endlezz Management
Mixed & Mastered By: Marvellous Music Sweden
Buy on I-Tunes: https://itunes.apple.com/se/album/notre-club/id581984894?i=581985074
Spotify: spotify:album:3oOf0UDnNSvryVVsCO52cV
Produced By: TeeKaaY
Director: Marco Alvarez
Special Effects: Alldin Dauti
Co-Produced By: Mac & Brian Barrows
Recorded By: Sindri Jönsson for Endlezz Management
Mixed & Mastered By: Marvellous Music Sweden
Först tänkte jag visa exakt vilka jag rösta på, men sen tänkte jag att det inte har någon betydelse. Men dom jag röstat på är Kartellen, Näääk, Stor, Shazaam, Galagowear, Labyrint, Aleks, Lila Namo! Men i vilken kategori tänker jag dock inte berätta. Utan dessa människor har fått min röst! Sen får ni väll försöka gissa i vilken kategori!
Men det finns bara två personer/grupp jag tänkte hypa lite extra, det har mycket med att jag jobbat med dom den senaste tiden och för att jag tycker de förtjänar lite extra. Dessutom måste ni rösta på mina grabbar! Ett måste!!
Årets Dj, RÖSTA PÅ:
Kul och se att min bild används och de låtit min logga vara kvar. Det finns många bra Dj’s och många duktiga, men det finns bara en Dj Black Moose! Denna kille har verkligen jobbat hårt och förtjänar allt! Ni kanske inte vet hur hårt han jobbat, men jag har sett vad han går för! Han förtjänar det och därför tycker jag att ni ALLA ska rösta på honom!
Årets Nykomling, RÖSTA PÅ:
Under de senaste halvåret har jag åkt fram och tillbax till Borlänge för att jobba med R&R och under denna tid har dom kommit mig nära och blivit bra vänner. Under denna tid har jag också sett hur hårt de jobbat och hur mycket de krigat för att komma dit dom är idag! I denna kategori finns det väldigt bra artister men de är ett få tal av dom som faktisk är NYA ! Dessa två killar är väldigt nya i branschen och där med tycker jag att ni alla borde rösta på Rhymes & Riddim! Tycker att de borde ha fått årets youtube hitt också! men RÖSTA!
RÖSTA GÖR NI GENOM ATT KLICKA HÄR!!
Ken Ring feat Lutan Fyah – PovertyKen Ring feat Lutan Fyah – Poverty
24 december, 2012Gud så fin låt & video! Man blir helt tårögd så här på julen! Man ska verkligen vara glad över det man har här hemma eftersom det finns en helt annan värd där ute som inte har något av det vi har här.
Jätte fin låt. Videon släpptes idag som en liten julklapp från Ken Ring
Produced by: Jesper Welander.
Video: Anthony Skaff och Ken Ring
Cello: Annika Blomfeldt
Mix: Ollie Olsson
Mastering: Hoffe at Cosmos
Filmed in Kenya














