Event, Foto, Mingelbilder

Gårdagen på Vardagsrummet

23 december, 2012

Igår var det en heldag på Vardagsrummet kan man väll säga!

Jag tog med mig min syster dit för att äta middag tillsammans med 40 andra som hade blivit bjudna. Jätte god mat och vi hade super trevligt.

352201129177465936 7766872

Sabri som brukar spela på V-rummet drog iväg en stund och då tog jag över efter middagen. Vad säger ni, Dj Meli? hehe

352238907659470509 7766872

Syrrans kompis kom förbi och festade med mig och min syster.

352283365411210611 7766872

Firade även min nya lägenhet tillsammans med mina vänner.

352315060231423894 7766872

Blev sugen på att spela lite till under kvällen och Sabri var så snäll att han lät mig spela 2 låtar.
Han ska lära mig lite till den 16 feb så att jag kan spela lite med honom då. Han är ju riktigt jävla grym!

352354986071246364 7766872

Träffade även på Malcolm som kom till V-rummet mot slutet av kvällen.

352369728286443294 7766872

Det var en riktigt bra kväll, hade mina nära där och fick festa loss med dom!

Tog även lite bilder till klubben!


Tävling

Vinnarna av Armbanden från digidi.me

22 december, 2012

tävlingGrattis till Mitch Kinabo, TereseAlma Bellman som vann armbanden de hade valt ut. Vinnarna har blivit meddelad via mail.

rabatt

Självklart tyckte vi att alla som inte vann skulle få 30% på allt på Digidi.me. Bra tröstpris måste jag säga.  Glöm inte att gilla Digidi.mefacebook och det gör ni självklart genom att klicka här!

RABATTKOD: Duvetinte
Gäller hela månaden ut.

digi

Hip Hop, Internationell Musik

I know you can I know you can

20 december, 2012

Gud vad denna låt har hjälpt mig genom mina tuffa tider. När jag behöver livet boost så lyssnar jag på denna låt! Detta är en av mina favoritlåtar med Nas! Bara positiva ord och den lyfter upp en som f-n.

Detta får bli dagens låt! Ta till er och lyssna noga på texten och försök sjung med på reffen samtidigt som ni tror på er själva.

Det fanns en tid jag inte trodde på mig själv, men idag är det en av de bästa dagarna i mitt liv!

I know I can (I know I can)
Be what I wanna be (be what I wanna be)
If I work hard at it (If I work hard at it)
I’ll be where I wanna be (I’ll be where I wanna be)

Be, B-Boys and girls, listen up
You can be anything in the world, in God we trust
An architect, doctor, maybe an actress
But nothing comes easy it takes much practice

Event

Nas kommer till SverigeNas

20 december, 2012

IMG 4595

Jag är en och kommer alltid vara den som vill gå på ALLA konserter. Det är något jag älskar. Jag vill verkligen se artister live, vill se dom uppträda med sin musik och jag vill samtidigt fota! Det är väll något jag tagit med mig från barndomen. Och jag ser gärna en artist 2 ggr eller fler gånger. För ett par somrar sen kom Nas till Sverige och jag var nyopererad, men jag gick dit, jag tveka inte en sekund. Jag gick dit och tittade på hela konserten.

Han ska ha en spelning på Berns den 14 Mars, självklart kommer jag gå dit. Har lovat och ta med mig min bror på konserten och fota? detta är en konsert jag kan fota och se.

Bilden ovan är tagen av Mirlinda för duvetinte.se

Någon som ska gå?