Event

Utställning och 4 års fest!

11 februari, 2013

SONY DSCSåja, nu börjar det hända något! På lördag, alltså NU på lördag kommer jag fira min 4 års fest och min första utställning på Vardagsrummet. Jag har först en privat utställning och fest med nära och kära men efter 23:00 får alla som är 20+ komma och festa loss.

Men för att komma in MÅSTE man stå på lista och eventet till kvällen finner ni här: https://www.facebook.com/events/524777240877527/ Om ni skriver upp er på listan får ni mail samma dag om ni kommit med eller inte! All info finns på Facebook eventet.

Mina bilder kommer finnas på plats hela kvällen så att alla som festar kan ta del av detta!

Vill tacka Framia som vart med och sponsrat denna utställning och Vardagsrummet som låter mig ha min lilla fest där.  Det lönar sig att vara stammis på en klubb. hade jag inte hängt på Vardagsrummet hade jag inte lärt känna dom bakom Framia eller lärt känna dom som jobbar på Vardagsrummet!

Vill ge ett extra tack till Bella, Finess, Sabri och Amir i förväg! Ni vet varför! Och ett stort jävla tack till Sanny, Sabri och Samantha för att de agerade som mina modeller till denna utställning!

 

Event

Har ni skaffat biljetter?

11 februari, 2013

223506_10151481796596672_997850653_n
Så jävla skönt och skippa stressen med biljetterna! Jag, min chef och kollega köpte våra biljetter i fredags! Köpte riktigt bra platser! Vägrar stå, jag ska sitta och se allt eftersom det lär vara en fet show! 

Ska någon av er gå? 

Exklusiv släpp, Hip Hop, Svensk hiphop musik

Sellish med Gyllander – När Vi Var Små (duvetinte.se släpp)

11 februari, 2013
sma

Det måste ha varit ett tag sen jag släppte något nytt från Sellish! Men han är tillbax med en ny låt.

För ett år sen gjorde jag en intervju och släppte Blandade tankebanor som ni kan hitta genom att klicka HÄR .

Släppte även Tankebanor på hans födelsedag som ni kan ladda ner genom att klicka här.

Är ni redo för den nya låten?  

Ladda ner Sellish med Gyllander – När Vi Var Små helt gratis genom att klicka HÄR!

Dagbok, Outfit, Personligt

Släng väskan, använd fodral!

11 februari, 2013
DSC02102

Trådutlösare – iPhone, iPad & iPod

tradutlosare_appleenheter_2Nu kan jag fota mig själv med min mobil utan att behöva ta spegelbilder på mig själv! Hahah! Har en sån där Trådutlösare från Idiwa.se som jag kan använda utan istället. Hur bra är inte det ? hehe

Alla mina mobilfodraler kommer ifrån idiwa.se och det är i stort sätt de ända jag använder!

Dom har verkligen häftiga plånboksfodral. Jag som hatar och ta med mig väska använder endast dessa mobilfodral eftersom jag inte behöver ha med mig så mycket mer en min mobil och lite pengar!

500x500-mobilfodral_svart_rutmonsterfodral_rem_1idiwa.se

 

 

 

Outfit

Outfit för dagen!

11 februari, 2013

Varför måste det snöa hela tiden? Asså seriöst, detta börjat bli väldigt jobbigt, eller vad säger ni? 

Försökte ta dagens outfit bild, det var ju trots allt väldigt länge sen jag tog dessa bilder.  Fick ta dom i sängen eftersom det ligger saker i stort sätt överallt i lägenheten! 

outfit måndagOutfit består av en tjocktröja från Monkey Bizz & byxor från H&M.