Outfit

Morgontrött

13 februari, 2013

Fyfan vad jag INTE är snygg så här tidigt på morgonen! Förut bruka jag ta dessa dagens outfit bilder ca 1- 2 timmar efter att jag vaknat, nu tar jag dom 30 min efter att jag vaknat. Då ser jag bara nyvaken ut.  Men det gör inget. Alla ser trötta ut på morgonen och jag tänker inte ta på mig ett kilo smink för att det inte ska synas. 

Ska trots allt till jobbet och jobba med mina fina elever! SONY DSCTröja köpt i Riga – Byxor från Bik Bok – Halsband från Turkiet – T-shirt från H&M

 

 

Hip Hop

2 Chainz Gästar 2 borke Girls

12 februari, 2013

Jag älskar verkligen serien 2 Broke Girls, så jävla rolig! Det är en serie som kan inspirera folk till att gå från noll till att kämpa mot sina drömmar. Men det är en annan historia.

Serien handlar om 2 tjejer som lever i 2 olika världar vars en av tjejerna föräldrar åker in i fängelse och blir helt fattig. Då den ena tjejen söker ett servitris jobb där den andra jobbar och där efter flyttar de ihop med varandra och jobbar mot ett mål som är att satsa på att göra muffins. Kort och gott.

I dagens avsnitt som visades i USA gästades 2 chainz där han spelade som sig själv! As fet avsnitt!

Ni kan se klippet i videon ovan.

Om 1 månad kommer jag få se han live och det är något jag ser fram emot.  I början var jag inte alls förtjust i honom, men har börjat lyssna allt mer på hans musik!

Är det någon av er som följer serien? 

Hip Hop, Internationell Musik, Svensk hiphop musik

High For This

12 februari, 2013

Jag dör för denna låt! Har fastnat för the Weeknd!

Jag har en skit bra spotify lista som jag uppdaterar i stort sätt varje vecka med att ta bort och lägga till nya låtar som jag lyssnar på just nu!

Här har ni spellistan som ni kan följa om ni vill! Där har ni musiken jag spelar dagligen!

Foto

Duvetinte la instagram

12 februari, 2013

 Om ni inte följer mig på Instagram kan ni väll börja göra det? 

jag heter Duvetinte på instagram! insta

1. På väg ut med min bror. 2 Snodde Pato Poohs mössa i helgen.

3. Hittade 500 kr, måste ha gjort något bra! 3 Skickade en hel del inbjudningar till min utställning!

Outfit

Tisdags outfit

12 februari, 2013

 

Jag har verkligen fått en grej för tjocktröjor.Riktigt snyggt till ett par jeans och snygga boots med nitar eller typ ett par pumps! Det lär jag ha på mig till våren!

Bort med snön! vill ha vår och sommar NU!  

tisd

 

Tröja från Gina – Byxor från H&M – Armband har jag gjort själv – Örhängen från H&M – Halsband från Galagowear