Jag har fortfarande inte fastnat för denna låt och jag tror inte att jag kommer göra det heller.
Hur många av er tycker om denna låt?
Jag har fortfarande inte fastnat för denna låt och jag tror inte att jag kommer göra det heller.
Hur många av er tycker om denna låt?
Kalla mig för bitter, det struntar jag i! Men jag har aldrig brytt mig om dessa högtider förutom min födelsedag ahahha! Jag har firat alla hjärtans dag en ändå gång i mitt liv, så vitt jag vet.
Jag och min syster brukar alltid ge roser till våran mamma. Så det är väll vad jag kommer att göra. Men jag vill skicka kärlek till alla duvetinte läsare och önska er en jätte fin dag och hoppas på att ni gör något kul.
Jag lägger denna dag till att uppskatta nära och kära lite extra istället!
Orkade inte ta bättre bilder med min systemkamera, blev lite snabba bilder med mobilen på håret! Jag blev lite nöjd med färgen. Får se hur det ser ut om ett par dagar när färgen lagt sig och jag tvättat håret igen.
Jag rekommenderar inte att göra en Ombre själv. Det är skit svårt att få till det där bak, men jag blev rätt nöjd med det iallfall. Lyckades få till en ful min på bilden också. hahaha.
Har knappt några ord att säga om denna vackra skapelsen!
Ååå vad trött jag är! Men är långt i från klar med att flyttpacka! Ska försöka slänga så mycket skit jag bara kan men det är så svårt!! Ååå!
På fredag kommer två tjejkompisar från GBG och då måste det se någorlunda OK här hos mig. Kan ju inte ha stökigt när man får gäster!
Experimenterade lite med mitt hår idag, återstår och se resultatet! Jag får alltid för mig att göra skumma saker. Saknar mitt svart/lila hår jag hade för ett tag sen.
Ska försöka lägga upp en bild på mitt hår imorrn!
Ha en fin kväll!
Skönt och vara lite aktivare här! Allt börjar som sagt falla på plats och det är mycket positiva saker som sker i mitt liv!
Trots att jag har inlett två utredningar för bl.a ADHD/ADD /PTS och reumatiska sjukdomar så håller jag huvudet högt och kämpar på! Det är mycket som händer i mitt huvud, men jag låter det inte ta på mig. Jag kämpar på och jobbar för fullt fast att det är lite små jobbigt att sitta vid datorn och blogga dag in och dag ut!
Men man gör det för man älskar det, inte sant ?
Jag är så nervös inför min utställning att jag springer runt och har spänningshuvudvärk och ont i axlarna. Känner mig stressad men ändå inte! Som tur har jag Bella som kommer hjälpa mig hela dagen med att fixa inför min lilla privata utställningsfest! Tänkte att jag skulle bjuda på lite gott till alla gäster och de som jobbar.
Blev super glad igår när jag fick Sms från Pa modou som är med i Panetoz. Samma dag som min utställning har de en spelning men som tur är det så är det bara en liten bit i från Vrummet så dom kommer direkt efter. Kommer även ha mina nära och kära på utställningen. Jag är otroligt tacksam över att ha dessa fina människor runt om kring mig! Min chef och kollegor kommer på utställningen, hela bunten och det glädjer mig som bara den.
Kommer bli as GRYMT! Nu ska jag dra till jobbet. Ha en bra dag så där innan alla hjärtans dag!
Här har ni lite bilder som ska visas på utställningen!