Foto, Hip Hop

Bilderna från Utställningen!

17 februari, 2013
DSC02242

Vilken kväll det var igår. Har inte smällt allt en. Blev så jävla glad igår när min tjejkompis sjöng att det forsa ner massa tårar. Jag kände mig otroligt lycklig igår. Jag har verkligen fantastiska vännner, kollegor och familj.

Kvällen började med en mingel med välkomstdrinkar och lite gott och tugga på! Tack som fan till Vardagsrummet som lät mig ha min utställning där.

De första 2 timmarna var det endast öppet för  mig och mina gäster. Sabri var Dj för min privatfest.

Jag kan fortfarande inte förstå att det är jag som tagit dessa bilder, det känns helt jävla SJUKT! Jag kommer ha en till utställning. Bilderna kommer inom kort ligga uppe på Framia i Vällingby och där kan man köpa bilderna som jag tagit! Kanske kör vi på en mingel där så kan mina yngre läsare komma om de vill.

Men det vart lyckat igår. Mina vänner hade super trevligt och av de lilla jag mins hade jag också kul.

Tack till Dj Jens som kom jätte snabbt förbi och visade kärlek. Uppskatta det som fan! Tack till mina grabbar som var där hela kvällen, Gameboii som kom förbi en sväng, Dj Black Moose som visa sin kärlek och kom till klubben, Tack Madde som kom och hängde en stund, Killarna från Panetoz kom till utställningen med lite vänner och minglade, Min mamma kom till minglet och det var första gången hon fick se mina bilder på detta sätt. Tack till hela min personalstyrka som kom till minglet. Älskar att jag kan umgås med min chef och kollegor utanför arbetstid. Tack till mina otroligt SNYGGA kompisar Sanny, Sabri och Samantha som lät mig fota dom. Utan dessa hade det aldrig dessa tavlor kommit till. Tack Sabri för musiken, Chris för att du kom och hängde, Tack till mina fina tjejer som kom också. Tack till all jävla personal som jobbar på Vardagsrummet och självklart världens bästa Vakt!

Men jag hade aldrig klarat av denna kväll utan Bella, om hon aldrig hade puschat mig till detta hade jag aldrig haft denna fest! Jag är otroligt tacksam över att ha en sån fin vän! Men utan Framia hade jag inte haft några tavlor! Tack så jävla mycket! Tack till Damon, Ida och Eija!

Tack till alla som kom igår, jag har inte skrivit alla namn, men ni vet vilka ni e. TACK!

Här är bilderna från igår. Tog lite bilder från Instagram också som andra hade lagt upp! Klicka på bilderna för att se dom större!

Dagbok

4 års dag idag!

16 februari, 2013

Grattis till mig själv då som haft denna blogg i 4 år! 

Och det firar jag med att inte blogga och ha en utställning på Vardagsrummet.

Imorrn slänger jag upp bilder och annat kul!

ha en fin kväll! 

Dagbok, Personligt

Party med tjejerna

15 februari, 2013

392102435996124557_7766872

Äntligen är tjejerna här och det är dax för oss att göra stan osäker. Självklart drar vi till Vardagsrummet och festar loss! Finns ju ingen annan stans och dra till som spelar bra musik.

Hoppas ni får en super fin kväll!

 

Hip Hop, Svensk hiphop musik

Ny musik: Shazaam – Blyertspenna

15 februari, 2013
582742 10152536394515375 1590505953 n

Shazaam må vara enligt mig Sveriges bästa battle rappare! Och jag hoppas att han vinner det där priset nästa vecka. Han är inte bara en super duktig battle rappare, han är en as GRYM artist. 

Jag har vid flera tillfällen tagit honom till mitt gamla jobb och haft massa grymma workshops, har intervjuat honom och bara hängt med honom. Därför blir jag glad när jag ser hur bra det går för honom! 

Här är hans andra singel som ni kan köpa på iTunes och senare under dagen kommer den ut på Spotify! 

KÖP LÅTEN VIA SPOTIFY GENOM ATT KLICKA HÄR!

Hip Hop

Såg Kendrick Lamar mig?

15 februari, 2013
kendrick lamar

Som alla vet så spelar Kendrick Lamar live ikväll. En slutsåld konsert som jag visste att det skulle bli från första början. KNAS! 

Men vet ni vad? Det är inget jag sörjer eftersom jag redan sett han och fotat hans spelning. Jag är nöjd, men det skulle ha varit kul och se honom live igen. Jag försökte fixa ett fotopass men det var för hög tryck och jag låter de som inte sett han live eller fotat han förr göra det istället. Jag var lite sent ute med att försöka fixa det där. Dessutom kommer mina två tjejkompisar till mig från GBG och jag kan inte lämna dom bara så där. 

Men bilderna här ovan är fotade av mig på Siesta festivalen i somras. Jag får rysningar varje gång jag tittar på bilden med Lamar när han tittar in mot min kamera. Har den dessutom i min utställning imorrn! 

Men jag har Lil wayne, Beyonce, Nas och Big Sean att se fram emot just nu! 4 konserter som är spikade och fixade. Men det är bara tre av dom som jag kommer fota! 

Har jag några läsare som ska gå på Kendrick Lamar? 

Kommentera gärna med era förväntningar! 

Dagbok

Ny video: Will.I.Am Ft Britney Spears, Diddy, Hit-Boy, Waka Flocka Flame & Lil Wayne – Scream & Shout (Remix)

14 februari, 2013

Men fyfan vilken fet remix. Waka Flocka Flame och Lil Wayne på en låt tillsammans med Britney Spears? Hur fan gick det till?

Jag älskar detta, älskar Britney’s swag i det hela. Hennes attityd, kläder, alltså allt är sjukt bra! Jag är verkligen förvånad över hur bra detta är för det trodde jag inte att det skulle bli.

Denna låt måste spelas där ute på klubbarna.

Vad tycker ni? 

Dela gärna med er av era åsikter! 

ss-remix-new