Dagbok, Personligt

5 filmer, glass och sortering!

10 februari, 2013
hamma

Känner mig helt slut, men det var otroligt länge sen jag var hemma en hel dag och tog det lugnt!

Eftersom jag flyttar om 2½ vecka var jag tvungen att fortsätta packa och sortera massa små saker. Försöker rensa så mycket det bara går.

När jag städar lyssnar jag på musik, när jag packar och går igenom låder med papper kollar jag på film! haha.

Idag blev det 5 filmer, 4 st som jag inte sett tidigare! Jag rekommenderar verkligen dom filmerna som fick en tumme upp! Skit bra filmer!

filmer

Känner mig väldigt seg efter gårdagens fest. Vet inte hur jag fick med mig Pato’s mössa, men den låna jag igår kväll och gav aldrig tillbax den! Men har lovat och ge tillbax hans favoritmössa.

 Men nu ska jag sova! Ha en super trevlig kväll! 

Förresten, har ni haft en bra helg? 

 

Foto

Super sugen på min utställning?

9 februari, 2013

 

387613652729999633_241191035

Så här är det. Den 16 Feb kommer jag att ha en utställning på Vardagsrummet, men jag kommer även ha en utställning fast på ett ställe som heter Framia som ligger i Vällingby. Är inte säker på när jag kommer att ha denna utställning.

Däremot hänger dessa bilder uppe på väggen i butiken tills utställningen den 16 feb. Bilen här ovan är på en nära vän till mig som jag fotade hemma hos mig.

Så om ni befinner er i Vällingby och vill jätte gärna gå dit och se tycker jag att ni ska dra förbi Framia

 

Hip Hop, Svensk hiphop musik

Sebbe Staxx (Kartellen) Ft. Thorsten Flinck – Ett bättre liv

9 februari, 2013

Man vill bara gråta när man hör och ser denna låt &Video!  Jag älskar verkligen att Sebbe gör denna typ av musik, att han visar hur det är på riktigt! Han visar hur det är bakom stängda dörrar!

Titel: Ett bättre liv
Artist: Kartellen, Sebbe Staxx, Thorsten Flinck
Album: Ånger & Kamp
Musik av Can ”Stress” Canatan
Text av Leo ”Kinesen” Carmona, Sebastian Stakset
Sång av Thorsten Flinck
Mixad av Aryan ”Marz” Marzban
Mastring av Sören von Malmborg

Dagbok

En ny design!

8 februari, 2013
DSC08807

Såja, nu har vi fått till de mesta på sidan!

Tack till Anders som varit en ängel och hjälp till att välja tema, ladda  upp och fixa till allt.

Det kommer bli förändringar i mitt bloggande, men det kommer ni få se med tiden! Ska även försöka lägga upp ett inlägg och visa er vart allt ligger.

Får ursäkta röran i gamla inlägg!

Dagbok, Personligt

aj vad ont

5 februari, 2013

 Kan inte skriva så jätte bra i dag. kör på en hand eftersom jag har fått en spruta med kortison.

Har fett ont, men ska försöka blogga lite senare!

384584651691083035_7766872384489728786646746_7766872