Dagbok

Stadsbild 2 ute nu!

5 februari, 2013

557918_412395848845435_529948837_n

Nu är den äntligen ute! Stadsbild 2! Har sett länge fram emot den! Just nu kan ni hitta den på iTunes men senare under dagen kommer den ut på Spotify vilket passar mig super bra eftersom jag lyssnar på allt där!

Klicka här för att komma till iTunes

En rad grymma artister kan ni höra på denna feta tape. Nya som Gamla! Tex Hoosam, Alpis, Cedd & Jeff, Medina och många fler. Mina grabbar från G punkten och Rhymes & Riddim har även en låt med.

Ser redan fram emot en Stadsbild 3!

Dagbok, Personligt

212

5 februari, 2013

Godmorgon alla mina fina läsare!

Jag ser verkligen fram emot att släppa den nya designen! Jag går verkligen tillbax till att bara vara en bloggare och göra det som jag verkligen älskar! Det bästa är ju att den nya musiken jag lägger upp kommer synas mycket bättre och jag tror att ni kommer uppskatta det!

 

Ska strax iväg till sjukhuset för att kolla upp varför jag har ont i händerna. Jag kommer däremot bli skit arg om jag får gå dit och de säger att de inte vet vad problemet är och ger mig en ny tid!

Det händer trots allt väldigt ofta!! Vadå, vill de bara pumpa ut oss på pengar?

Aja…!

Juste, idag släpps även en hel del ny musik och nya videos!

Ska försöka blogga om det är någon video som släpps, men det blir svårt när jag är på jobbet och inte har möjlighet! Det bästa vore om man släpper kl 06:00 på morgonen, precis när alla vaknar typ, eller kl 00:00 då alla ligger o sover och kan se det när man vaknar! haha.

Tänkte starta dagen med lite skön musik från Azealia Banks! Gör det ni också!

Dagbok

Im in love!

4 februari, 2013

384128825939543956_7766872

Alltså jag tror inte ni förstår hur snygg den nya designen kommer att bli! Jag tror att jag är kär!

Anders som hjälper mig med detta är verkligen lätt och jobba med! Åå så glad jag är!

Nu har vi hittat designen som jag kan ha, som passar mig och det jag gör! Ni kommer älska den, lovar er!

Det finns bara lite små saker som måste fixas innan och där efter kommer vi att släppa den!

Håll ut, för när nya sidan kommer upp så kommer mitt bloggande att bli så mycket mer o bättre!

Hip Hop, Svensk hiphop musik

Hi-tem & Uniq feat. Nader – När vi gråterHi-tem & Uniq feat. Nader – När vi gråter

4 februari, 2013

Här kommer den efterlängtade låt som många väntar på där Hi-tem & Uniq gör ett enastående jobb med musikvideon.
Och denna gång har de X-factor stjärnan Nader mer känd från gruppen ON THE BEAT som gästar i låten.
Hitem är hjärnan i gruppen som driver alla framåt mot nya möjligheter och inspererande låtar,
som får det flesta att både skratta, älska, hata och gråta på samma gång.
Uniq är en indivd med mycket ilska i de högre tonerna men ändå ödmjuk med ett väldigt unikt sound.
Nader fångar din uppmärksamhet och får dig att lyssna noga och applådera efter varje rad.
Med denna låt vill de bara säga att ”Det är så här det låter när vi gråter”

 

 

Event

Beyoncé till Sverige! Beyoncé

4 februari, 2013

Ja det är 100% sant! Beyoncé kommer till Sverige den 29 Maj! Jag kommer självklart att gå vare sig om någon följer med! Eftersom jag redan sett henne live  kommer jag absolut satsa på att knäppa lite bilder i samma veva! Men detta är ett måste i år!

 

Biljetterna släpps kl 09:00 den 11 Feb och kostar mellan 495-950 kr och säljs via LiveNation.se & Ticnet.se.