Foto, Livebilder

Bilder: Nas live i Stockholm

15 mars, 2013
DSC03186

Här är bilderna från Nas spelning igår på Berns! Jag tänkte först dra och fota på extra konserten men beslöt mig att både fota och se konserten på den först bestämda spelningen.

Soundmessigt är Nas riktigt bra. Man kan verkligen se varför han är så bra och har man inte sett han live, då har man missat något.

Bilderna är tagna av mig och får INTE användas utan tillstånd!

SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC

Hip Hop

Nas live ikväll!

14 mars, 2013

OM en liten liten stund ska jag på Nas konsert! Tänkte att jag lika gärna kan förblogga detta inlägg så att bloggen är uppdaterad medans jag är ute på äventyr!

Ska bli kul och se Nas för andra gången. Jag hoppas han kör de gamla låtarna för det är dom jag vill höra. Ska ju dit med min storebror som fick 2 biljetter av mig i julklapp! Så snäll jag är. haha.

Är det några av er som sett eller ska se Nas live?

Dagbok

Me and my LA!

14 mars, 2013

 

Brorsan köpte en Lila LA keps till mig som jag precis fick. SÅ jävla snygg. Den ska jag rocka fett ikväll! Bild 345 Bild 346

Foto

Rök i vatten!

14 mars, 2013

 

Det är sjukt kul på jobbet, speciellt när jag får syssla med dessa saker! 

För er vecka sen lekte vi med färg och vatten på min fotokurs jag har för eleverna. Dessa 4 bilder tog jag, sjukt nöjd. Men ni ska se mina elevers bilder, as coola! Ska strax sätta igång ett projekt med mina elever. Om en månad har vi utställning! Yeey! 

page