DagbokMe and my LA! 14 mars, 2013 Brorsan köpte en Lila LA keps till mig som jag precis fick. SÅ jävla snygg. Den ska jag rocka fett ikväll! You Might Also LikeGodmorgon. Don’t Wake Me Up 6 augusti, 2012 Lil Wayne + Young money + duvetinte = SANT 26 oktober, 2013Ny vecka 11 november, 2013 Previous PostFler Bilder från Big Sean spelningen! Next PostNas live ikväll!