Oj oj oj vad spännande. Ser väldigt påkostad och professionellt ut. Detta ser vi som gillar svensk hiphop fram emot, eller vad säger ni? Jag gör det, jag ser fram emot det eftersom jag gillar både Dani M och Stor!
video ”Stolthet” feat Dani M! ”Stolthet” Video/singel släpps 22:a Mars Albumet ”Sherekhan XIII” släpps i April
Igår var mina tjejkompisar över hos mig och fikade och åt middag! Länge sen jag haft så kul på en söndag. Brukar aldrig sitta hemma med mina vänner eftersom jag tycker det kan vara jätte jobbigt. men vi hade super kul. Diskutera musik och pratade massa skit. För första gången låg våra mobiler någon annan stans och detta kommer jag självklart göra igen!
Jag och Sam kom fram till en jävligt fet grej. Vi skulle lätt vilja se Jessie J tillsammans med 2 andra kvinnliga artister! Jessie J är en av mina stora favoriter och hon är på min top 10 lista! Den Swagen, attityden, rösten…! Man dör. Älskar henne!
Så vem är den andra tjejen? Nicki Minaj. Hon är i min top 10 lista. Älskar hennes musik och allt vad hon gör..!
Den tredje personen är en av de vackraste människorna på planeten! Beyonce! Hon är nr 1 på min lista och jag kommer alltid tycka om henne. Det finns verkligen ingen artist som är som hon är och gör det hon gör!
Men tänk er vilken låt detta skulle bli om alla tre samarbetade.
Sabri är en av mina top 5 favorit Dj’s i Sverige! I fucking LOVE HIM! Han så som Dj Black moose vet vad som ska och INTE ska spelas på en klubb! Här en en liten hiphop mix som han satt ihop! Alltså lyssna på musikvalen! PERFEKT! Jag har även haft en utställning med bilder på honom!
Helt otippat att dessa skulle göra en colab! Är även lite förvånad att det låter bra! Känns konstigt och se Talib tillsammans med Wayne. Dessa två människor har två olika stilar på sin musik! jag lyssnar inte så mycket på Talib. Sett han två gånger live och båda gångerna har jag gått efter halva konserten.
Jag älskar verkligen Sjukstugan live! De har så mycket energi på scen och man blir överlycklig och se dom live! Bjuder på tre bilder från spelningen! Lägger upp fler i veckan, ska även skicka bilderna till Yes! som jag också fotar för!