Hip Hop, Internationell Musik

New Video: Justin Timberlake – Mirrors

20 mars, 2013

Det verkar som om Justin Timberlake är här för att stanna. Äntligen släpper han videon till min favoritlåt Mirrors som är från hans senaste skiva  The 20/20 Experience som finns både på Spotify och iTunes. Men innan den släpptes gjorde Kam en recension här på duvetinte.se som ni kan läsa här (länk)

Justin vet hur han ska ta världen med storm….!  Vi ser redan fram emot nästa video!

Outfit

Dagens outfit: Tomte

20 mars, 2013

SONY DSC

fyfan vad jag känner mig trött idag!” Orkar verkligen inte göra något, men måste dra till jobbet.

Försökte anstränga mig lite men de gick inte bra så idag tog jag på mig ett par byxor från Bik Bok, Tröja från Gina, Kavaj/jacka från H&M och smycken från utlandet.

 

 

Hip Hop, Svensk hiphop musik

Sindri – 5Am in Malmo

19 mars, 2013

 

Min favorit har släppt en ny låt som ni bara MÅSTE lyssna på! Alla som läst min blogg vet att jag alltid uppdaterar er om Sindri! Han är min boy och jag kommer aldrig sluta blogga om honom! Ser fram emot och få komma ner till Malmö igen och hänga med Sindri. Vi har alltid kul ihop! Dessutom brukar jag alltid få se och höra hans musik innan de e släppt. LYXIGT! hehe

Sindri’s Version Of Drake’s 5AM in Toronto

http://www.Sindrionline.com
http://www.instagram.com/sindriendlezz
https://www.facebook.com/sindrionline
http://www.twitter.com/sindriendlezz
http://www.tapmixtape.blogspot.com

Bilden här nedan är från sommar 2010 i Malmö då jag besökte Din Gata. 

IMG_3891

Hip Hop, Mitt största mål

Datum för Eminem’s Europa besök!

19 mars, 2013
eminem rapper musician widescreen 2560x1600

cats

Jag tror att det kommer fler och det kanske till och med kommer ett datum här i Sverige. Men inget är säkert.

Jag har inte bestämt mig vilken av dessa jag ska gå på, men det blir något av dessa festivaler och det lutar sig mot UK! Men jag lovar och hålla er uppdaterad om datumen ifall det kommer fler!

Jag kommer inte anstränga mig att hitta någon och åka med, jag kommer köpa min biljett och åker jag själv, ja då åker jag själv!

 

Outfit

Dagens outfit: Nyvaken!

19 mars, 2013

SONY DSC SONY DSC SONY DSC

Är helt stressad och försenad till jobbet. Försov mig som F A N! Vädret gör ju inte saken så mycket bättre heller.

Idag har jag på mig en Kavaj från New yorker, Byxor från Cubus och min favorit T-shirt från The Coolboysclothing ! Jag älskar verkligen T-shirten! Så jävla het!

Ps. Nyvaken är jag också!

 

 

Dagbok, Mitt största mål, Personligt

Eminem till Europa !

18 mars, 2013

asså jag tror ingen kan någonsin förstå min kärlek jag har till Eminems musik!

Jag tror inte heller någon kommer kunna förstå varför jag gaddat hans namn. Det är den ända killen i världen jag kommer bära på min kropp (förutom min framtida son)

Han är min idol, jag älskar hans musik, nej nej, jag DÖR för hans musik!  Jag tror att jag skulle svimma om jag fick röra honom. hahah tror jag skulle bli som ett barn o börja gråta.

Tanken av att se han live får mig att känna mig lyckligast i världen.

Tänk att få stå där vid scenen och hoppa till alla gamla godingar! ÅÅÅÅ! Jag måste verkligen se han live. Jag vet inte vad jag hade gjort om jag inte fick lyssna på hans musik. Det är ju musiken som hjälpt mig när jag har mått som värst!

Så fort jag fått lön kommer jag köpa biljett till en av hans konserter. Antingen till en av festivalerna han kör på eller en vanlig konsert!

Det låter skumt, jag är 27 år gammal och känner så här! Men jag vill verkligen se han live! Det är ett mål, en dröm som jag ska uppfylla!

Hip Hop, Svensk hiphop musik

Pato Pooh – Krigarsjäl/Rom & Kush (Remix)

18 mars, 2013

Patooo i fucking love you! fan vad jag älskar alla idag, men seriöst!!!! MOOORD! Gud så imponerad jag blev. Första minuterna tänkte jag ”Nää, Pato håll dig till engelska” men efter att jag hört hela blev jag imponerad! Jag blev lite kär i de sista raderna på rom & kush!

Pato Pooh har alltid varit i min top 10 favorit artister i Sverige och han kommer aldrig förvinna från listan. Jag vill ha mer, Svensk, engelsk eller spanska. Det spelar ingen roll. Allt är bra!

20120627-200414.jpg