Älskar hur den början och att det är de två rader från mina favorit filmer, Freddy Krueger!
Klarar dock inte av att se videon, blir lite illamående av att se haah! för mycket effekter.
Älskar hur den början och att det är de två rader från mina favorit filmer, Freddy Krueger!
Klarar dock inte av att se videon, blir lite illamående av att se haah! för mycket effekter.
Haha va roligt att det ser ut som om jag har Lila hår på ena bilden. Hmm….! Kanske blir det nästa hårfärg? hahaha….
Men idag blir det en klänning från min Favoritbutik New Yorke.
asså OMG vilken jävla BRA film! Om ni inte sett denna så MÅSTE ni se den! Jag skratta så jag grät, och jag grät så att jag skratta! Inte visste jag att den var baserad på en bok, men fyfan vad bra den var!
ååå. tror jag är kär i filmen! Kan man ens bli kär i en film? SJUKT BRAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Här kommer de första 50 bilder som min tjejkompis Warvin fick ta under Årby! Eftersom jag inte kunde fota och hade massa annat att göra fick hon istället fota alla akter. Och trött blev hon. Det är inte lätt att springa runt och fota i flera timmar!
Känns som om min blogg handlar om La Familia. hahah! Men jag skriver ju som sagt om mitt liv och den handlar väldigt mycket om La Familia eftersom jag jobbar väldigt nära dom! Dom är ju trots allt mina söta små saker som jag oftast hänger med!
Vi tog en massa härliga och annorlunda bilder igår. Vi valde ut 23 bilder utav 700 som jag redan fixat till lite och skickat iväg till killarna. Vet inte exakt vilken av dom de kommer att vända men någon av dom kommer bli omslag på själva tapet.
Här får ni en större översikt på vad för bilder som togs! Älskar verkligen dessa killar! La Familia är verkligen en familj och vem som helst får inte vara med i den Familjen. Dom håller bra ihop!
♥Mina fina vänner♥