Dagbok, Personligt

Hela dan, varje dag!

25 september, 2012

Jag får alltid för mig att testa något nytt med bloggen för att se vad det blir för resultat. Eftersom jag har sett många dela med sig av dessa bilder med något positiv citat på tänkte jag att det kunde vara lite kul och lägga upp en sådan bild i bloggen.

Varje dag kl 17:00 kommer det upp en ”tänk på detta” bild som kanske kan ge er som läser lite med positiva tankar. La upp en igår och det kommer upp en ny idag kl 17:00! Just nu använder jag mig av det jag ser på nätet men kommer även att göra egna bilder och citatet .

Ska strax iväg till jobbet och jag har börjat förstå varför jag orkar gå upp kl 05:30 varje dag. Vill ni veta varför???  JAG ÄLSKAR DET JAG GÖR! Det driver mig till att gå upp varje dag, jobba hårt, komma hem och jobba ännu hårdare!

Det som jag inte heller hittar just nu är några bra låtar, har inte heller koll på det som släpps nu eftersom jag försöker göra klart det jag har på min lista.

Det jag vet är att Näääk släpper nytt och det ser jag fram emot.

Men det känns som om Svensk hiphop ligger en lång bit i från det jag gör just nu, men samtidigt så är den väldigt nära. Komplicerat .

Men jag har en riktigt nice spellista som jag lyssnar på varje dag! Ååå så bra den är. Och en av de låtar jag spelar just nu är Get Low med Waka Flocka Flame  Nicki Minaj, Tyga  och Flo Rida ! Så jävla BRA!

 

Nä nu ska jag springa iväg till jobbet.

Ha det gött!

Hip Hop

Jag går aldrig utan dig dig! one pic

25 september, 2012

Hahah, syns det att jag älskar min telefon? Den lämnar i stort sätt aldrig min hand. Hahaha! Inte konstigt att jag har förbrukat mer en vad jag får på mitt abonnemang. hehe

Bilderna är tagna av Riffo och ni kan se fler bilder på fr3estyle.com

408680 421396831250612 657134703 n550700 421392081251087 262974466 n376445 421399861250309 170667957 n

Here in one picture with my phone hehe. Its from a release party. 

408680 421396831250612 657134703 n

Foto, Hip Hop, Livebilder, Mingelbilder, Pressbilder

Galagowear, Videoinspelning, Av Kärlek och lite mer! Time to sleep!

24 september, 2012

Jag känner verkligen hur jag stänger ut mig från omvärlden. Känner känslan av att jag jobbar stenhårt trots att jag har riktigt ont i magen och är super duper trött…

Sova ska jag få göra strax. Var tvungen att välja ut och fixa lite bilder som jag tog förra veckan. Ett viktigt jobb.

Känner mig inte jätte stressad men det är skönt och få saker gjorda!

Här är en bild på en av de godaste energi dryck jag druckit. Bilden tog jag under eventet jag tog förra veckan.

DSC05390

 

Jag måste bli klar med Galagowear bilderna denna vecka. Ska droppa förbi kontoret och lämna bilderna jag tog på dom för ett tag sen.  Satt och lekte med en bild som är halv klar, finns lite små saker som måste fixas. Men detta var min första fotning med 5 st samtidigt. Det är inte lätt ska ni veta. Inte alls lätt att fota dom tillsammans. Men jag ser det som en utmaning och något jag lär mig med tiden.  Men det var ett roligt gäng!

DSC02320 3

Denna vecka måste bilderna från videoinspelningen på Ego bli klar. Men jag har inte lika bråttom med dessa bilder.

DSC05846

Bilderna som jag tog på Av kärlek har jag inte heller bråttom med att lägga upp. Ska fixa dom så fort jag blir klar med Galago bilderna!

DSC06356DSC06388

 

Nu känner jag verkligen hur jag koncentrerar mig mycket mer. Jag har hittat fokus och jag tycker ändå inte det finns något intressant på facebook! Brukar oftast fastna där! haha.

Men nu ska jag sova, hoppas ni gillade bilderna!

Now its time fore me to sleep! I’m soooo tired. i think i work to much hehe.

 Here is some pictures i took that i’m working on right now.

 

DSC02320 3

This is me at a video shoot. 

DSC05846

 

DSC06356

Me and my friend DaCosta 

DSC06388

 

 

Foto, Hip Hop

Skor & Hiphop + Bilder = Något annorlunda ”HipHop” shoes

24 september, 2012

Jag tror att detta kan vara ett av de mest ointressantaste sakerna som man kan fota. Men jag har blivit jävligt hyp på skor! Alltså då menar jag inte vilka skor som helst och jag menar in te själva skorna. haha.

Det som har hänt den senaste tiden är att jag fotat artisters skor när de står på scen. Fast då har jag inte bara klickat, utan jag försöker visa något med detta!

Och därför kommer jag hålla vissa artister och deras skor hemligt för att se om ni ens kan gissa vem det är. Jag har tagit bilder både på svenska och internationella artister, tjejer som killar och just nu har det bara vart hiphop artister.

Jag kommer inte koncentrerar mig på bara hiphop och det är något jag aldrig gjort egentligen.

Vad tror ni om detta? 

Hur ofta ska jag lägga upp ”sko” bilder? 

DSC032731

DSC032731

Foto, Livebilder, Mingelbilder

Avslut och release fest för Fr3style.comPictures from Yesterday

24 september, 2012

Helgen avslutades riktigt bra och jag hoppas på att det blir en lika bra vecka! Det känns som sagt bra och vara tillbax. Nästan en vecka’s paus och det var riktigt skönt. Tyvärr hann jag inte bli klar med min långa lista. Blir mer jobb denna vecka. Mina vänner kommer inte kunna se mig förens fredag kväll.

Igår uppträde min vän & artist Bellz. Hon är otroligt duktig. Allt gick super bra igår.

Här har ni 4 bilder från igår.

DSC06631DSC06741DSC06728DSC06742DSC06631DSC06741DSC06728DSC06742