Dagbok, Personligt

Tycker inte det är OK

15 oktober, 2012

Vet ni en sak! Jag har aldrig hört en människa som aldrig åkt fast av polisen säga att de hatar polisen. Jag har aldrig hört någon i min familj hata polisen och jag har aldrig sagt att jag hatar polisen för de gör jag inte!

Men alla som hatar polisen har väll vart med om någon polis som tagit fast dom för något!  Jag har många vänner som gör massa dumma saker och de hatar polisen. O vet ni varför? Jo för att dom har åkt fast av att dom gjort något dumt.

Ja, det är olagligt att röka weed o shiit och så länge det är olagligt kommer polisen att trakka er! Lev med det eller sluta med det!

Ja jag har själv gjort massa dumma saker, men jag har aldrig träffat en dålig polis utan jag har stött på massa bra! Och om någon vill hata mig för att jag tycker om polisen så kan ni hata mig med nöje! Jag tänker inte sitta och hata på människor jag inte känner.

Varför ska jag hata på polisen?

men visst finns det de som faktis använder sin makt och gör dumma saker, men de finns det i ALLA branscher, vare sig det är polis, politiker, skola eller butik! De finns fula fiskar överalt! De finns värre människor. Värre maktmissbrukare.

O tro mig, de finns värre poliser i andra länder. VÄRRE!

Blir lite irriterad när jag lägger upp en bild på klotter där de står fuck aina mitt på skolan jag jobbar på och människor sitter o kommenterar att de var helt rätt. Jag börja undra vart samhället är på väg. Hoppas polisen tar fast de som klottra massa saker på skolan!

Sen åker dessa personer fast av polisen o de kommer hata polisen för att dom åkte fast! L O L! så kommer det vara for ever and ever!

302610984111785311 7766872

Men jag tycker det är fett synd att man ska förstöra med massa ful klotter.

Och detta är bara en liten del av vad de klottrat!

Jag vill veta varför någon säger fuck aina, varför hata? o jag kommer fortsätta ifråga sätta alla som säger så!

Exklusiv släpp, Hip Hop

Rhymes & Riddim släpper sin första Ep Revolution 20 Oktober.

15 oktober, 2012

DSC07488

 

Rhymes & Riddim kommer den 20 oktober att släppa sin första Ep Revolution som kommer att innehålla 8 sköna spår med en blandning av reaggea & hiphop.

Deras första singel ANDRA SIDAN fick 400,000 lyssnare på Youtube på kort tid & Blev en Succsé.

Andra singeln på ep:n  Är Rise Up som Oxå blev en hit ! Plus 6 Helt Nya spår Från oss

Allt kommer att släppas på www.Duvetinte.se där man kommer att kunna ladda ner musiken gratis
Så håll utkik , 20 oktober smäller det !

 

Foto

Testbilder med hemmastudio! OBS ingen Smink ! LOL! me

14 oktober, 2012

Skulle ha kollat på film men de blev inte så. ska kolla på den strax! Massa jobb o göra! Försöker få igång min hemma studio så att jag kan börja ta dessa tråkiga Dagens outfit bilder och kunna börja fota press bilder här hemma!

Det är sjukt svårt med inställningar och liknande när man inte har en manuell att läsa ifrån. Men jag klara det! Den nya blixten är otroligt bra och studioblixtrarna passar perfekt till detta!  Tog två bilder på mig själv och fixade till dom lite!

Gillar hur jag ser gullig ut på ena och förjävlig ut på den andra! haha. Älskar min T-shirt! så jävla snygg! Förresten, jag bjuder på bilder utan smink och väldigt ofixad! Tycker fler tjejer borde våga lägga upp bilder på sig själv när de inte är sminkade! hehe. Tyckte min sarkastiska rubrik passade så bra i detta! hahahah

Vi får väll se hur det går för studion! Kollar efter en ny lägenhet att köpa och jag måste ha plats med en hemma studio!

Nu ska jag försöka kolla på filmen!

DSC08895 2DSC08886 2DSC08895 2DSC08886 2